من تا دماغش میگیره قطره سدیم کلراید میریزم نفسش آزاد میشه
شربت پلارژینم به تجویز دکترش ۸ ساعتی میدم
البته پسرم فقط سرفه خلط دار میکنه الان ۴ روزه
عزیزم این ویروس جدیده
متاسفانه ترشح بینی زیاد داره
بچه های منم گرفتن
براش اسپری بینی بزن و تمیز کن
من تازه از این آبریزش بینی خلاص شدم
بچه شش ماهم هم گرفت تا عطسه میکرد کلی ترشح میزد بیرون
اصلا یه وضع داغون شده
تحمل کن تا یه هفته دیگه خوب میشه
دکتر به من قطره پلارژین دادهر 8 ساعت با شربت دس لوراتادین روزی 1 سی سی
با قطره برای بینی
من اسپری بینی دارم عزیزم اصلا نمیزاره استفاده کنم انقد گریه میکنه کلافه میشم
ممنون پینار جون ،آره از همین ویروسه گرفت خیلی بد بود
سلام به روی ماهتون مامان گل
زنده باشید 🌹
عزیزم پلارژین را شروع کنید و به علاوه اسپری نورمونیکس هر 6 ساعت دو پاف داخل بینی بزنید و تخلیه کنید تا شرایط بهتر شود اگر با گذشت 3 روز از شروع پلارژین شرایط بهتر نشد مراجعه کنید 🌹
خیلی ممنونم دکتر مهریون 🥰
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️