Ooma

سلام کسی بیمارستان فرهیختگان تهران زایمان انجام داده؟

کی تو بیمارستان فرهیختگان سزارین کرده چطوره راضی بودین

بدون پاسخ 923 بازدید


توروخدا بیاین کسایی که تا الان پروژسترون تزریق کردن منو از نگرانی در بیارین

من حدود یک هفته پروژسترون تزریق کردم اما پ نشدم و خبری ازش نیست.اولین باره که پریودم به هم ریخته.هرروز دمنوش زعفرون میخورم و رژیم غذایی گرمی دارم.فعالیت روزانمم کمی پیاده روی و چند تا حرکت هوازیه.حدودا یک هفتست فهمیدم کیست ریز ریز دارم.حالا تا کی منتظر باشم پریود شم عاخه‌

16 پاسخ 772 بازدید


کیست‌در سونو هفته ۳۱

سلام . امروز سونو داپلر انجام دادم اول به نظر همه چیز نرمال بود حتی دکتر سونو چیزی نگفت که به نظر غیر عادی باشه و گفت خوب هست .اما وقتی اومدم نتیجه را چک کردم دیدم نوشته prominent csp and cavum vergae وجود داره. میشه لطفا راهنمایی کنید چه کار باید انجام بدم برای این کیست ؟‌ در سونو های قبلی ایم نبود یا به هر حال دیده نشده بوده

24 پاسخ 916 بازدید


جواب عکس رنگی رحم

سلام دکتر جون و دوستان عزیزم
یکشنبه عکس رنگی ابن سینا با بی حسی رو رفتم که ۳ مرحله مایع ریخت و درد خیلی زیادی رو حس کردم و چون خیلی اذیت شدم اومدم خونه و فرداش همسرم رفت جواب عکس رو گرفت و فقط دو نسخه انگلیسی با مهر و امضای پزشک تو پاکت بود میخواستم ببینم درسته یا باید جواب فارسی هم داشته باشه؟ بعد می تونید برام جوابش رو بگید تا یک شنبه دیگه که نوبت دکتر دارم استرس دارم.....

27 پاسخ 583 بازدید


سوختگی باسن و برفک دهان نوزاد

سلام خسته نباشید
پسر من دهنش برفک داره که هر شیش ساعت با گاز استریل میکشم رو برفکاش خداروشکر داره خوب میشه
منتها امروز دیدم باسنش حالت سوختگی شده اطرافیان میگن بخاطر همون برفک دهنشه این درسته؟؟؟
چه پمادی بزنم که خوب بشه زینک زدم تاثیر نکرد

21 پاسخ 449 بازدید


دخترم توفرآیندرشددندون هست

سلام تومدفوع دخترم رگه های سیاه دیدم

19 پاسخ 337 بازدید


مصرف قرص دمیترون دربارداری

سلام
هفته ۱۲هستم حالت تهوع دارم ک غذا خوردن برام سخت شده قرص دمیترون مناسب هست مصرف کنم؟

31 پاسخ 405 بازدید


سونوگرافی تشکیل قلب

سلام خسته نباشید ببخشید من سونو دادم و گفتن قلبش تشکیل شده ولی کستهام هنوز مونده الان هم سرما خوردم قرص آزیترومایسین بهم دادن ایا برای بچه ضرر نداره

14 پاسخ 518 بازدید


جواب سونو NT و آزمایش

سلام دکتر اوما ضمن خسته نباشید لطف میفرمایید آزمایش و سونو من و بررسی کنید و نتایج و بهم بگید ممنون میشم با تشکر از شما

21 پاسخ 481 بازدید


تفسیر جواب آزمایش لطفا

سلام خدمت دکتر عزیز اوما و همه ی دوستان اومایی.
می خواستم اگه ممکنه جواب این آزمایش رو تفسیر کنید.ممنون میشم

29 پاسخ 248 بازدید


راهنمایی درباره تشکیل قلب جنین

سلام پزشک عزیز. من دیروز برای سونوی قلب جنین مراجعه کردم.
با تاریخ پریود هشت هفته تمام بودم اما گفتن توی ۷ هفته رشدش متوقف شده و ضربان مشاهده نشد.

منتظر باش تا سقط بشه.‌ پرسیدم صبرکنم امیدی هست ضربان شنیده بشه؟ دکتر سونوگرافی گفتن نه. خواستم نظر شما رو بدونم لطفا

برام نوشتن رحم حاوی ساک حاملگی ۲۰ میلیمتر سن حاملگی ۶هفته و ۶ روز
کیسه زرده و امنیون غیرطبیعی مشاهده شد اما جنین دارای ضربان قلب خیر

مطرح کننده missed abortion

واکنش دسیدوال اطراف آن طبیعی است

50 پاسخ 755 بازدید


علت سقط مکرر (2بار)

سلام پزشک محترم سوال یکی از دوستان هست:👇👇👇👇
علت سقط مکرر (۲ بار) چیه 😔😔 باردار میشم تو ۶ هفته میفتم به لکه بینی و سقط میشه .
خودم و همسرمم مشکلی نداریم
خودم از لحاظ چکاپ و سونو کاملا سالم هستم و تنبلی تخمدان ندارم و اینکه یک سیکلم روز ۱۴ سونو فولیکول رفتم و فولی های ۲۴ . ۱۶ . ۱۸ داشتم
و آزمایش اسپرم همسرمم خوبه .
مورفولوژی ۶۳ %
تحرک A اسپرم 10/9درصد
تحرک B اسپرم 35%
جمع تحرک a b اسپرم که برای باروری مهمه 41 /2 هستش
جمع تحرک A B C اسپرم 86%
تعداد کلشم 78.8158
هست حالا با این وجود که نه خودم و نه همسرم مشکلی نداریم پس علت سقط چی میتونه باشه 😞😞😞😞😞

61 پاسخ 978 بازدید


علت جوش صورت نوزاد

سلام وقت بخیر
دختر من ۱ ماه و ۱۳ روزشه جوشای ریزی روی صورتش زده، بعضی وقتا خیلی پررنگ میشه
با وازلین یا روغن نارگیل کودک چربش میکنم
پشت گوشش هم خشکی زده
علت و راه درمانش چیه ؟؟؟

49 پاسخ 431 بازدید


❗تفسیر سونو وزن هفته34

سلام خانم دکترعزیز ودوستان اومایی گلم... وزن نی نیام و فاکتور رشدنسبت به هفته هاشون خوبه!؟ همه چی نرماله!؟؟؟

13 پاسخ 500 بازدید


خارش شدید در ناحیه واژن

سلام پزشک عزیز
حدود ۴ ماه پیش دچار خارش واژن شدم که با مصرف یک دوره ۷روزه پماد واژینال کلوتریمازول کاملا خوب شدم
الان دوباره خارش شدید دارم ولی همون پماد رو استفاده کردم و اصلا خوب نشدم
سری قبل ترشح پنیری داشتم ولی الان ندارم
فقط وقتی پمادی که شب قبل استعمال کردم بیرون میاد و به سطح واژن میرسه خارش میگیرم و باید سریع بشورم محل رو
ممنون میشم راهنمایی کنید چی استفاده کنم
پاپ اسمیر هم دادم چند وقت پیش که مشکلی نداشتم و تست اچ پی وی هم منفی بوده

26 پاسخ 459 بازدید


کیا دفع پروتئین داشتن

من مشکوک به دفع پروتئینم یعنی چی کسی داشته نگرانم

7 پاسخ 403 بازدید


تب واکسن شش ماهگی

سلام
دکتر محترم اوما پسر من ۷ماهش تمام شده. امروز واکسن شش ماهگی پسرمو زدم. البته بخاطر اینکه قبل از دوماهگی کرونا گرفت همه ی واکسن هاشو با تاخیر یک ماهه زدم.
چون تبش بالا بود هر ۴ساعت استامینوفن بهش دادم.هر بار ۱۶ قطره.
و یک ساعت پیش هم پاشویه کردم.
الان ک بهش استامینوفن دادم حدود ۳۰_۴۰ ثانیه بعدش خیلییییی بالا آورد.
مجدد ۱۰ قطره دیگه استامینوفن دادم.
سوالم اینه که دلیل بالا آوردنش چیه؟ خیلی نگرانم لازمه ببرمش اورژانس؟
واکسن‌های قبلی اینطوری نبود.
از بدو تولد سابقه رفلاکس داشت اما خیلیییییی بهتر شده بود خیلی کم بالا می‌آورد اما امشب حجم زیادی بالا آورد بطوری ک تمام لباسای خودش و پدرش و زمین پر شد.

30 پاسخ 399 بازدید


لکه بینی و پریود نشدن

سلام وقتتون بخیر من از روز سه شنبه احساس کردم ترشحاتم قهوه ای شده و گفتم حتما پریود هست چون همیشه شروع پریودم با لکه بینی هست چهارشنبه دل‌درد و کمردرد خیلی شدید داشتم که لکه بینی شدم و پد گذاشتم و فقط یک نقطه کثیف شد و دیگه نیومد پنج شنبه هم چندبار لک دیدم بعد از اینکه خودمو خشک کردم و روی پد چیزی نبود امروز هم چیزی نبود که معذرت می‌خوام رابطه داشتم و یک ساعت بعد از رابطه یک مقدار خون روشن اومد که یکم روی پد هم بود و گفتم دیگه پریود شده و دوباره از اون موقع هیچی نیست با توجه به اینکه ۴ روز گذشته و دوشنبه راهی سفر هستم راهی هست که یا کامل باز بشه یا قطع بشه اشکالی نداره قرص جلوگیری استفاده کنم

79 پاسخ 647 بازدید


تغییر رنگ مدفوع بعد از خوردن آب هویج

سلام وقت بخیر
من صبح به دخترم همراه با مولتی ویتامین برای اولین بار آب هویج دادم
یک ساعت پیش که مدفوع کرد داخل پوشکش نقطه های نارنجی رنگ بود
با گوش پاک کن چک کردم وقتی میکشیدم روی پوشک رنگ نارنجی و قرمز داشت
یعنی از خوردن آب هویج بوده که مدفوعش اینجوری شده ؟ یا اون نقطه های نارنجی رنگ خون هستش ؟؟
نگران شدم‌ ممنون میشم راهنماییم کنین

8 پاسخ 3,892 بازدید


مصرف مولتی ویتامین و تب کودک فاویسمی

سلام من پسرم سه ساله هست و فاویسمی هست سه روزه که بهش مولتی ویتامین سانستول پلاس زینک میدم امروز تب داره یعنی ممکنه برای مولتی ویتامین باشه خیلی نگران
چیکارکنم ؟؟؟
لازمه ببرمش بیمارستان ؟؟؟
خیلی میترسم چیزیش بشه

30 پاسخ 316 بازدید