سلام کسی بیمارستان فرهیختگان تهران زایمان انجام داده؟
کی تو بیمارستان فرهیختگان سزارین کرده چطوره راضی بودین
توروخدا بیاین کسایی که تا الان پروژسترون تزریق کردن منو از نگرانی در بیارین
من حدود یک هفته پروژسترون تزریق کردم اما پ نشدم و خبری ازش نیست.اولین باره که پریودم به هم ریخته.هرروز دمنوش زعفرون میخورم و رژیم غذایی گرمی دارم.فعالیت روزانمم کمی پیاده روی و چند تا حرکت هوازیه.حدودا یک هفتست فهمیدم کیست ریز ریز دارم.حالا تا کی منتظر باشم پریود شم عاخه
کیستدر سونو هفته ۳۱
سلام . امروز سونو داپلر انجام دادم اول به نظر همه چیز نرمال بود حتی دکتر سونو چیزی نگفت که به نظر غیر عادی باشه و گفت خوب هست .اما وقتی اومدم نتیجه را چک کردم دیدم نوشته prominent csp and cavum vergae وجود داره. میشه لطفا راهنمایی کنید چه کار باید انجام بدم برای این کیست ؟ در سونو های قبلی ایم نبود یا به هر حال دیده نشده بوده
جواب عکس رنگی رحم
سلام دکتر جون و دوستان عزیزم
یکشنبه عکس رنگی ابن سینا با بی حسی رو رفتم که ۳ مرحله مایع ریخت و درد خیلی زیادی رو حس کردم و چون خیلی اذیت شدم اومدم خونه و فرداش همسرم رفت جواب عکس رو گرفت و فقط دو نسخه انگلیسی با مهر و امضای پزشک تو پاکت بود میخواستم ببینم درسته یا باید جواب فارسی هم داشته باشه؟ بعد می تونید برام جوابش رو بگید تا یک شنبه دیگه که نوبت دکتر دارم استرس دارم.....
سوختگی باسن و برفک دهان نوزاد
سلام خسته نباشید
پسر من دهنش برفک داره که هر شیش ساعت با گاز استریل میکشم رو برفکاش خداروشکر داره خوب میشه
منتها امروز دیدم باسنش حالت سوختگی شده اطرافیان میگن بخاطر همون برفک دهنشه این درسته؟؟؟
چه پمادی بزنم که خوب بشه زینک زدم تاثیر نکرد
دخترم توفرآیندرشددندون هست
سلام تومدفوع دخترم رگه های سیاه دیدم
مصرف قرص دمیترون دربارداری
سلام
هفته ۱۲هستم حالت تهوع دارم ک غذا خوردن برام سخت شده قرص دمیترون مناسب هست مصرف کنم؟
سونوگرافی تشکیل قلب
سلام خسته نباشید ببخشید من سونو دادم و گفتن قلبش تشکیل شده ولی کستهام هنوز مونده الان هم سرما خوردم قرص آزیترومایسین بهم دادن ایا برای بچه ضرر نداره
جواب سونو NT و آزمایش
سلام دکتر اوما ضمن خسته نباشید لطف میفرمایید آزمایش و سونو من و بررسی کنید و نتایج و بهم بگید ممنون میشم با تشکر از شما
تفسیر جواب آزمایش لطفا
سلام خدمت دکتر عزیز اوما و همه ی دوستان اومایی.
می خواستم اگه ممکنه جواب این آزمایش رو تفسیر کنید.ممنون میشم
راهنمایی درباره تشکیل قلب جنین
سلام پزشک عزیز. من دیروز برای سونوی قلب جنین مراجعه کردم.
با تاریخ پریود هشت هفته تمام بودم اما گفتن توی ۷ هفته رشدش متوقف شده و ضربان مشاهده نشد.
منتظر باش تا سقط بشه. پرسیدم صبرکنم امیدی هست ضربان شنیده بشه؟ دکتر سونوگرافی گفتن نه. خواستم نظر شما رو بدونم لطفا
برام نوشتن رحم حاوی ساک حاملگی ۲۰ میلیمتر سن حاملگی ۶هفته و ۶ روز
کیسه زرده و امنیون غیرطبیعی مشاهده شد اما جنین دارای ضربان قلب خیر
مطرح کننده missed abortion
واکنش دسیدوال اطراف آن طبیعی است
علت سقط مکرر (2بار)
سلام پزشک محترم سوال یکی از دوستان هست:👇👇👇👇
علت سقط مکرر (۲ بار) چیه 😔😔 باردار میشم تو ۶ هفته میفتم به لکه بینی و سقط میشه .
خودم و همسرمم مشکلی نداریم
خودم از لحاظ چکاپ و سونو کاملا سالم هستم و تنبلی تخمدان ندارم و اینکه یک سیکلم روز ۱۴ سونو فولیکول رفتم و فولی های ۲۴ . ۱۶ . ۱۸ داشتم
و آزمایش اسپرم همسرمم خوبه .
مورفولوژی ۶۳ %
تحرک A اسپرم 10/9درصد
تحرک B اسپرم 35%
جمع تحرک a b اسپرم که برای باروری مهمه 41 /2 هستش
جمع تحرک A B C اسپرم 86%
تعداد کلشم 78.8158
هست حالا با این وجود که نه خودم و نه همسرم مشکلی نداریم پس علت سقط چی میتونه باشه 😞😞😞😞😞
علت جوش صورت نوزاد
سلام وقت بخیر
دختر من ۱ ماه و ۱۳ روزشه جوشای ریزی روی صورتش زده، بعضی وقتا خیلی پررنگ میشه
با وازلین یا روغن نارگیل کودک چربش میکنم
پشت گوشش هم خشکی زده
علت و راه درمانش چیه ؟؟؟
❗تفسیر سونو وزن هفته34
سلام خانم دکترعزیز ودوستان اومایی گلم... وزن نی نیام و فاکتور رشدنسبت به هفته هاشون خوبه!؟ همه چی نرماله!؟؟؟
خارش شدید در ناحیه واژن
سلام پزشک عزیز
حدود ۴ ماه پیش دچار خارش واژن شدم که با مصرف یک دوره ۷روزه پماد واژینال کلوتریمازول کاملا خوب شدم
الان دوباره خارش شدید دارم ولی همون پماد رو استفاده کردم و اصلا خوب نشدم
سری قبل ترشح پنیری داشتم ولی الان ندارم
فقط وقتی پمادی که شب قبل استعمال کردم بیرون میاد و به سطح واژن میرسه خارش میگیرم و باید سریع بشورم محل رو
ممنون میشم راهنمایی کنید چی استفاده کنم
پاپ اسمیر هم دادم چند وقت پیش که مشکلی نداشتم و تست اچ پی وی هم منفی بوده
کیا دفع پروتئین داشتن
من مشکوک به دفع پروتئینم یعنی چی کسی داشته نگرانم
تب واکسن شش ماهگی
سلام
دکتر محترم اوما پسر من ۷ماهش تمام شده. امروز واکسن شش ماهگی پسرمو زدم. البته بخاطر اینکه قبل از دوماهگی کرونا گرفت همه ی واکسن هاشو با تاخیر یک ماهه زدم.
چون تبش بالا بود هر ۴ساعت استامینوفن بهش دادم.هر بار ۱۶ قطره.
و یک ساعت پیش هم پاشویه کردم.
الان ک بهش استامینوفن دادم حدود ۳۰_۴۰ ثانیه بعدش خیلییییی بالا آورد.
مجدد ۱۰ قطره دیگه استامینوفن دادم.
سوالم اینه که دلیل بالا آوردنش چیه؟ خیلی نگرانم لازمه ببرمش اورژانس؟
واکسنهای قبلی اینطوری نبود.
از بدو تولد سابقه رفلاکس داشت اما خیلیییییی بهتر شده بود خیلی کم بالا میآورد اما امشب حجم زیادی بالا آورد بطوری ک تمام لباسای خودش و پدرش و زمین پر شد.
لکه بینی و پریود نشدن
سلام وقتتون بخیر من از روز سه شنبه احساس کردم ترشحاتم قهوه ای شده و گفتم حتما پریود هست چون همیشه شروع پریودم با لکه بینی هست چهارشنبه دلدرد و کمردرد خیلی شدید داشتم که لکه بینی شدم و پد گذاشتم و فقط یک نقطه کثیف شد و دیگه نیومد پنج شنبه هم چندبار لک دیدم بعد از اینکه خودمو خشک کردم و روی پد چیزی نبود امروز هم چیزی نبود که معذرت میخوام رابطه داشتم و یک ساعت بعد از رابطه یک مقدار خون روشن اومد که یکم روی پد هم بود و گفتم دیگه پریود شده و دوباره از اون موقع هیچی نیست با توجه به اینکه ۴ روز گذشته و دوشنبه راهی سفر هستم راهی هست که یا کامل باز بشه یا قطع بشه اشکالی نداره قرص جلوگیری استفاده کنم
تغییر رنگ مدفوع بعد از خوردن آب هویج
سلام وقت بخیر
من صبح به دخترم همراه با مولتی ویتامین برای اولین بار آب هویج دادم
یک ساعت پیش که مدفوع کرد داخل پوشکش نقطه های نارنجی رنگ بود
با گوش پاک کن چک کردم وقتی میکشیدم روی پوشک رنگ نارنجی و قرمز داشت
یعنی از خوردن آب هویج بوده که مدفوعش اینجوری شده ؟ یا اون نقطه های نارنجی رنگ خون هستش ؟؟
نگران شدم ممنون میشم راهنماییم کنین
مصرف مولتی ویتامین و تب کودک فاویسمی
سلام من پسرم سه ساله هست و فاویسمی هست سه روزه که بهش مولتی ویتامین سانستول پلاس زینک میدم امروز تب داره یعنی ممکنه برای مولتی ویتامین باشه خیلی نگران
چیکارکنم ؟؟؟
لازمه ببرمش بیمارستان ؟؟؟
خیلی میترسم چیزیش بشه




