سلام پزشک محترم اوما میشه دقیق بهم بگین انقباضات چجوریه؟دکترم برام توضیح داد ولی من نمیتونم تشخیص بدم من امروز از عصری سمت چپ شکمم خیلی تیر میکشه دراز کشیدم حتی به پهلوی چپ ولی خیلی فایده نکرد انگار سمت چپم ی وزنه سنگین گذاشتن دل درد خفیف و لگن درد هم همینطور دارم
یه دفعه ای اینجوری شدم گاهی دردش به پهلوی راستم هم میزنه تازه قراره دوشنبه برم دکترم نامه بیمارستان بده بهم
دردش میزنه دور و بر نافم کلا داره میچرخه میزنه به واژن و لگنم نمیدونم چیکارکنم خوب بودم مشکلی نداشتم ها یهویی اینجوری شد
پرسش (1401/08/14):
انقباض های رحم در ماه نهم
582
45
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
سوال کننده
دوستانی که تجربه دارن تا پاسخ پزشک اوما ممنون میشم جواب بدن
1
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم استرس نداشته باش، من ماه اخر لگن درد و درد پریودی خیلی کم داشتم دکترم میگف مشکلی نداره ولی اینکه تیر بکشه و طولانی بشه و بپیچه دور نافم رو نداشتم اگه شماره دکترتو داری بهش یه پیام بده ببین چی میگه
0
1401/08/14
سوال کننده
همه اش فکرمیکنم انقباضه🤦♀️
1
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه شیاف داری یدونه بذار
0
1401/08/14
سوال کننده
نه ندارم
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
بگو یکی بخره برات
0
1401/08/14
سوال کننده
بگم شوهرم بگیره
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره بگو بخره حالا تا یا دکتر بری یا پیام بدی
0
1401/08/14
سوال کننده
میزنه به معده ام تیر میکشه
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
معده درد نیس ک؟
0
1401/08/14
سوال کننده
برای ۹ ام تا ۱۲ ام آذر وقت زایمان زده
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ب سلامتی عزیزم
0
1401/08/14
سوال کننده
نمیدونم دوتا شکلات و ی سیب خوردم
0
1401/08/14
سوال کننده
قربونت گلم سلامت باشی
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
حالا یکم استراحت کن شیافم بخر بذار دراز بکش ببین قط نمیشه
0
1401/08/14
سوال کننده
باشه
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه قط نشد برو یه سر بیمارستان
0
1401/08/14
سوال کننده
وای هنوز نه ساک خودم رو بستم نه بچه رو🤦♀️
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
چیزی نیست ان شاءالله
0
1401/08/14
سوال کننده
توکل بخدا
0
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
از امشب کم کم ساکارو ببند
0
1401/08/14
سوال کننده
اره برم ببندم کاره دیگه
1
1401/08/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاءالله خیره
0
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان جان
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟ اگر نمیتوانید تشخیص دهید باتوجه به سن بارداری باید جهت کنترل شرایط به بیمارستان مراجعه کنید 🌹
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟ اگر نمیتوانید تشخیص دهید باتوجه به سن بارداری باید جهت کنترل شرایط به بیمارستان مراجعه کنید 🌹
0
1401/08/14
سوال کننده
سلام نه شدید نشد خانم دکتر جان ی چیزی هم خوردم ی کم بهتر شد
0
1401/08/14
سوال کننده
هر از گاهی تیر میکشه میزنه به پشتم و سردرد هم دارم
0
1401/08/15
w t
برای سزارین یا طبیعی؟
0
1401/08/15
سوال کننده
سزارین
0
1401/08/15
پزشک اوما
جان دلم هرگاه متوجه شدید که فاصله دردها در حال کم شدن است و به شدت و طول مدت آن ها افزوده می شود و در عین حال دردها به نسبت الگوی منظمی پیدا کردند، یعنی اینکه در حال تجربه انقباضات زایمانی هستید و برای ارزیابی شرایط باید به بیمارستان مراجعه کنید. همچنین اگر حرکات دلبندتان به صورت غیرطبیعی کم یا زیاد شد و یا لکه بینی یا نشت مایع شفاف از واژن داشتید به بیمارستان مراجعه کنید، البته اگر قرار است سزارین شوید امروز جهت کنترل شرایط و فشارخون حتما به بیمارستان مراجعه کنید 💜
0
1401/08/15
w t
تقریبا با هم زایمان میکنیم
0
1401/08/15
سوال کننده
باشه حتما خانم دکتر مهربون و دلسوز
بعضی وقتا احساس میکنم دل درد پریودی دارم
فقط اینکه بعضی روزا تکونای نی نی خیلی زیاده بعضی روزا خیلی کم طبیعیه این؟
بعضی وقتا احساس میکنم دل درد پریودی دارم
فقط اینکه بعضی روزا تکونای نی نی خیلی زیاده بعضی روزا خیلی کم طبیعیه این؟
0
1401/08/15
سوال کننده
عه بسلامتی انشاالله خدا کمک مون میکنه😍
1
1401/08/15
w t
ان شالله❤❤
2
1401/08/16
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان و دوست داشتنی ❤️
بله عزیزم طبیعی هست اما هروقت احساس کردید که حرکات به صورت غیرمعمول کم شده، یک وعده غذای پر و پیمان یا یک خوراکی شیرین بخورید و برای نیم ساعت صبر کنید، بعد به پهلوی چپ دراز بکشید. دستتان را بر روی شکم بگذارید. طی نیم ساعت جنین باید 3 حرکت خوب داشته باشد، اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید در مجموع این یک ساعت باید 5 حرکت خوب داشته باشد. اگر بدین شکل بود مشکلی نیست وگرنه باید برای تست سلامت جنین nst به بیمارستان مراجعه کنید🌷🌷
بله عزیزم طبیعی هست اما هروقت احساس کردید که حرکات به صورت غیرمعمول کم شده، یک وعده غذای پر و پیمان یا یک خوراکی شیرین بخورید و برای نیم ساعت صبر کنید، بعد به پهلوی چپ دراز بکشید. دستتان را بر روی شکم بگذارید. طی نیم ساعت جنین باید 3 حرکت خوب داشته باشد، اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید در مجموع این یک ساعت باید 5 حرکت خوب داشته باشد. اگر بدین شکل بود مشکلی نیست وگرنه باید برای تست سلامت جنین nst به بیمارستان مراجعه کنید🌷🌷
1
1401/08/16
سوال کننده
سپاس فراوان 🌺🌺🌺🌺🌺
1
1401/08/16
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌹🌹
0
1401/08/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




