Ooma
پرسش (1401/08/15):

سلام خانم دکتر لطفا این آزمایش رومیگید برای چیه؟

پیشاپیش تشکر از پاسخگوییتون

سلام خانم دکتر لطفا این آزمایش رومیگید برای چیه؟
سلام به روی ماهتون الهه جانم
متاسفانه خیلی بدخط و ناخوانا است اما یکی از فاکتورها چک قند خون ناشتا است اگر اشتباه نکنم 🌹
اره خیلی بدجور نوشته 😣

ممنون خانم دکترعزیز 😘
خواهش میکنم عزیزجان من❤️❤️
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه