سلام
خانوما لطفا راهنمایی کنید
من دیروز ظهر رابطه داشتم شب اومدم دسشویی دیدم ببخشید ببخشید هنگام مدفوع چند قطره خون قرمزم اومد ازم قرمز روشن البته عرض کنم ک من یبوست هم دارم
از عصرشم پهلوهام درد میکرد دردی ک کلافم کنه نبود اما خب باد پیچیذه بود انگار تو پهلوهام
صبح تاالان نه خون دیدم نه چیز خاصی اما پهلوهام یکم درد میکنه
میخام ببینم باید چیکار کنم
ایا کسی مث من بوده توی هفته ی دوازدهم
و این ک اون خون از یبوست یا رابطه بوده یا ممکنه خطرناک باشه؟
پرسش (1401/08/16):
چند ساعت بعد رابطه خون دیدم ایا خطرناکه؟
767
107
1401/08/16
سوال کننده
0
1401/08/16
سوال کننده
ینی هیچکس هیچی نمیدونه؟
0
1401/08/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شاید از همون یبوستت باشه
0
1401/08/16
سوال کننده
چرا یبوست باید باعث خون ریزی بشه؟
1
1401/08/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
درد پهلو و اینا عادیه،سنوی ان تی کی باید بری؟
0
1401/08/16
sheyda 😍😍
سلام عزیزم خوب تو میگی خون هنگام مدفوع پس در نتیجه از یبوست اگه از واژنت آمده باشه مغذرت ميخوام هنگام ادرار اون خطرناکه
0
1401/08/16
سوال کننده
از واژن بود خونریزیم
0
1401/08/16
سوال کننده
شنبه
1
1401/08/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خب بگو از واژنه
ما چ بدونیم از واژنته یا مقعد
ما چ بدونیم از واژنته یا مقعد
1
1401/08/16
سوال کننده
قرمز روشن بود رنگش
ولی همون بود و تمام دیگ از همون وقت هیچی ندیدم
ولی همون بود و تمام دیگ از همون وقت هیچی ندیدم
0
1401/08/16
سوال کننده
زیادم نبود کم بود
0
1401/08/16
sheyda 😍😍
خوب پس برو دکتر حتما
0
1401/08/16
سوال کننده
اخع از، بعد مدفوع دیگ هرچی رفتم دسشویی هیچی نبود
0
1401/08/16
ziu .
نه عزیزم نگران نباش منم یکبار سر حاملگی اولم اینجور شدم
0
1401/08/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ایشالا ک چیزی نیس نگران نباش
0
1401/08/16
سوال کننده
چطوری
میشع توضیح بدی؟
میشع توضیح بدی؟
0
1401/08/16
ziu .
اگ دیگ خون ندیدی خطرناک نیست بخاطر رابطه ممکنه زخمی چیزی شده باشه واژنت
0
1401/08/16
سوال کننده
اگ ادامه دار میشد خطرناک بود مال من همون زمان بودو تمام
0
1401/08/16
ziu .
اما اگ استرس داری یه سر زایشگاه برو از ماما بپرس ک خاطر جمع بشی
0
1401/08/16
سوال کننده
هرچی ام بعدش دستمال گذاشتم هیچی نبود مث همیشه ترشحای عادی
0
1401/08/16
سوال کننده
ولی پهلوهام یکم درد میکنه
0
1401/08/16
سوال کننده
نمیدونم بخاطر سرماس
نمیدونم بخاطر چیه
نمیدونم بخاطر چیه
0
1401/08/16
ziu .
منم همینجوری شدم
تازه من ک توی رابطه داشتن زعایت نمیکردم تند بود محکم بود همچی قاطی تازه داخل هم میرختیم خخ
ولی یک سری مث شما بعد رابطه یه چندساعت بعدش رفتم دسشویی انداژه دو قطره خون اومد عین خون آبه هنگام ادرار اما کاملل متوجه شدم مال واژنم بود
تا فرداش صب کزدم دیگ هیچی ندیدم محض احتیاط فرداش رفتم زایشگاه اوتام گفتن هیچی نیست نگران نباش
عین ژمانی ک معاینه میشی ک میگن بعدش اگ لکه دیدی نترس اینم مث همونه
تازه من ک توی رابطه داشتن زعایت نمیکردم تند بود محکم بود همچی قاطی تازه داخل هم میرختیم خخ
ولی یک سری مث شما بعد رابطه یه چندساعت بعدش رفتم دسشویی انداژه دو قطره خون اومد عین خون آبه هنگام ادرار اما کاملل متوجه شدم مال واژنم بود
تا فرداش صب کزدم دیگ هیچی ندیدم محض احتیاط فرداش رفتم زایشگاه اوتام گفتن هیچی نیست نگران نباش
عین ژمانی ک معاینه میشی ک میگن بعدش اگ لکه دیدی نترس اینم مث همونه
0
1401/08/16
ziu .
پهلو اینا ک طبیعی دردش زیاد خودتو نگرانو درگیر نکن اما میگم چون وسواس فکری ممکنه بگیری یه سر تا زایشگاه برو تا اونا خیالتو راحت کنن نیم ساعتم رقت و برگشتت بیشتر طول نمیکشه انشالله
0
1401/08/16
سوال کننده
من توهم زیاد میزنم باور کن هنوز ی هفته نیس از سونوم گذشته
سری قبلم انقد گریه کردم فک کردم بچم مرده
شوهرم نرف سرکار منو برد دکتر. ولی بعدش دعوام کرد ک انقد خودازاری نکن
الان دیگ واقعا دلشو ندارم بگم بازم منو ببر سونو راهم دوره
بنده خدا خودشم گف دیشب ببرمت دکتر گفتم اگ ادامع دار شد ببر
اگ ن نمیخاد
سری قبلم انقد گریه کردم فک کردم بچم مرده
شوهرم نرف سرکار منو برد دکتر. ولی بعدش دعوام کرد ک انقد خودازاری نکن
الان دیگ واقعا دلشو ندارم بگم بازم منو ببر سونو راهم دوره
بنده خدا خودشم گف دیشب ببرمت دکتر گفتم اگ ادامع دار شد ببر
اگ ن نمیخاد
0
1401/08/16
سوال کننده
الان سر پهلوهام خیلی ترسیدم
چون خونریزیم مال همون لحظه بود ک گفتم شاید ماله رابطم بوده
چون خونریزیم مال همون لحظه بود ک گفتم شاید ماله رابطم بوده
0
1401/08/16
سوال کننده
سری قبل چن روز خونریزی قهوه ایی داشتم سرمو و امپول پرژسترون زدم
سونو ام رفتم گفتن خوبه همه چی
سونو ام رفتم گفتن خوبه همه چی
0
1401/08/16
سوال کننده
الانم دیشب ی شیاف ۴۰۰پرژسترون گذاشتم
ب نظرتون ادامع اش بدم؟
ب نظرتون ادامع اش بدم؟
0
1401/08/16
ziu .
نیاز به سونو نداری زایشگاه بیمارستان میری ماما اونجا معاینه ات میکنه و شرح حالتو برای متخصص زنانه زنگ میزنه میگه
برای همین من گفتم چون خودت استرس داری برو وگرنه مطمن باش هیچی نشده چون هفته های اولی یکم بیشتر رعایت کن تا نگرانیت باعث اذیت خودت همسرت و نینیت نشه
برای همین من گفتم چون خودت استرس داری برو وگرنه مطمن باش هیچی نشده چون هفته های اولی یکم بیشتر رعایت کن تا نگرانیت باعث اذیت خودت همسرت و نینیت نشه
0
1401/08/16
سوال کننده
سری قبلی ک رفتم زایشگا برام شیافو امپول پرژسترون نوشت
الان شیافشو دیشب یدونه گذاشتم
امشبم بزارم؟
الان شیافشو دیشب یدونه گذاشتم
امشبم بزارم؟
0
1401/08/16
ziu .
من راستش سر این دوتا بارداریم شیاف استفاده نکردم اصلا درموردشون اطلاعی ندارم گلم
0
1401/08/16
سوال کننده
خونریزیتون تو چ ماهی بود؟
1
1401/08/16
ziu .
چون هیچ دانشی از شیاف ندارم گلم نظری نمیدم برای شیاف
0
1401/08/16
ziu .
دقیق یادم نیست ولی بنظرم تا قبل ماه پنج بود
0
1401/08/16
سوال کننده
برای پهلو دردم کاری هس انجام بدم؟
1
1401/08/16
ziu .
گرم نگه دار ...احتمالشم هست نفخ کرده باشی ..چیزای ضد نفخ بخور استراحت داشته باش ..مطمن باش خوب میشی
1
1401/08/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن نیاز نیس
0
1401/08/16
سوال کننده
اره ی صداهایی میده ک نگو
0
1401/08/16
سوال کننده
دیشب شوهرم میگف پ این صداها چیه
0
1401/08/16
ziu .
همون نفخ کردی پس🤣🤣پاشو دختر خودتپ جمع کن
بخاطر چهارتا گوز اینقدر به اون بچه استرس نده پاشو
بخاطر چهارتا گوز اینقدر به اون بچه استرس نده پاشو
0
1401/08/16
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂
0
1401/08/16
سوال کننده
سر اون خونریزی جرات ندارم ی دسشویی برم ناموصا
0
1401/08/16
زری مامان هانا
عزیزم
1
1401/08/16
ziu .
هیچی نیست مطمن باش
ته تهش اگ بازم لکه دیدی سریع شیاف میزاری کاملا قطع میشه ...شیاف که بزاری پروژسترون زیاد میشه باعث محکم کتری میشه دیگ نمام
این دیگ بدترین حالتشه ک راه حل داره
ته تهش اگ بازم لکه دیدی سریع شیاف میزاری کاملا قطع میشه ...شیاف که بزاری پروژسترون زیاد میشه باعث محکم کتری میشه دیگ نمام
این دیگ بدترین حالتشه ک راه حل داره
0
1401/08/16
زری مامان هانا
رابطه نداشته باش
0
1401/08/16
زری مامان هانا
یکم مراعات کن تاااا بچه ات جاش محکم بشه
0
1401/08/16
زری مامان هانا
اشتباه منو تونکن
0
1401/08/16
سوال کننده
من غلط کنم دیگ رابطه بخام
0
1401/08/16
زری مامان هانا
ک منجرب کورتاژشد
0
1401/08/16
سوال کننده
چرا
0
1401/08/16
سوال کننده
چند ماهت بود
0
1401/08/16
زری مامان هانا
اشتباه وقتی بچه خاسی رابطه براچی میخای
0
1401/08/16
زری مامان هانا
۱۲هفتع
0
1401/08/16
سوال کننده
چیشد ک رفت؟
0
1401/08/16
زری مامان هانا
خودتووونگه داررررررر قران بخون
0
1401/08/16
زری مامان هانا
رابطه داشتیم افتادم خون ریزی
0
1401/08/16
زری مامان هانا
ی هفته بعد بچه توشکمم مرده بود
0
1401/08/16
سوال کننده
وای
0
1401/08/16
ziu .
هیچ ربطی نداره خانوم برا
0
1401/08/16
زری مامان هانا
ماهمش داشتیما
0
1401/08/16
سوال کننده
خونریزیت در چ حد بود
0
1401/08/16
ziu .
میترسونیش
0
1401/08/16
زری مامان هانا
شدیددد
0
1401/08/16
زری مامان هانا
پ الان ی باربوده
0
1401/08/16
زری مامان هانا
ن
0
1401/08/16
سوال کننده
همون روز خونریزی کردی؟
0
1401/08/16
زری مامان هانا
میگم دیگ نداشته باش
0
1401/08/16
ziu .
چه ربطی ب قرآن خوندن داره
0
1401/08/16
زری مامان هانا
فقداستراحت کن
0
1401/08/16
زری مامان هانا
خودشاسرگرم کنه یعنی شمااااقران نمیخونید🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
0
1401/08/16
زری مامان هانا
بعدم گفتم ملاحضه کنه نگفتم الان اتفاقی افتاده
0
1401/08/16
سوال کننده
اون اوکی چشم خودمو سرگرم میکنم
0
1401/08/16
زری مامان هانا
مراقب خودت باش
0
1401/08/16
سوال کننده
میشه اینو جواب بدی
0
1401/08/16
زری مامان هانا
یس بخون
0
1401/08/16
زری مامان هانا
سوره محمدبخون
0
1401/08/16
ziu .
ادمی ک سالمه باید رابطه اشم داشته باشع مسخره بازیا چیه
دکتر وقتی منع کنه بله رابطه نداشته باشه وقتی سالمه برای چی خودش و همسرشو از نیازش بزنه و تو عذاب نگه داره و از اونطرف باعث سردی رابطش بشه بهاطر یه وسواس فکری بی جا
دکتر وقتی منع کنه بله رابطه نداشته باشه وقتی سالمه برای چی خودش و همسرشو از نیازش بزنه و تو عذاب نگه داره و از اونطرف باعث سردی رابطش بشه بهاطر یه وسواس فکری بی جا
0
1401/08/16
زری مامان هانا
من نه بعدش کم کم شروع شد
0
1401/08/16
زری مامان هانا
بعدچهارماهگی عزیزم
0
1401/08/16
سوال کننده
از چن روز بعد؟
0
1401/08/16
زری مامان هانا
نه این ک اولش منوووکلاممنوع کرد
0
1401/08/16
زری مامان هانا
بعدشم گفت جفتت پایین بوده
0
1401/08/16
زری مامان هانا
بعدچهارماهگی بچه جاشووو خیلی سفد درمیکنه
0
1401/08/16
سوال کننده
خانوم از چن روز بودش خون ریزی کردی؟
0
1401/08/16
زری مامان هانا
بعدم من بااون بودن شماااحرف منم مراقبت کردن بود
0
1401/08/16
زری مامان هانا
هرکی حالاهرکاری میخاد بکنه ب منچ ... من از تجربیاتم ک کورتاژکردم گفتم اصن ب من چه
0
1401/08/16
سوال کننده
اصن سوال منو میبینی😐
0
1401/08/16
زری مامان هانا
اصلااجای نگرانی ندارع من میگم ی رابطه ارزش ندارع
0
1401/08/16
سوال کننده
ای خدا
0
1401/08/16
ziu .
خب ببین عزیز شما دکتر منعت کرده جفتت پایین بوده خب وقتی این موارد هست نباسدم رابطه داشته باشی
وقتی میخای پیشنهای بدی و یا خاطره ای از این موضوع داری پیشینه اش رو هم بگو ک بله من خودم دکتر منعم مرده بود جفتمم پایین بود ولی رعایت نکردم دلیل سقطم این جریان بود ...
نه ایشون ک هیچیش نیست فقط ادم استرسی هست
وقتی میخای پیشنهای بدی و یا خاطره ای از این موضوع داری پیشینه اش رو هم بگو ک بله من خودم دکتر منعم مرده بود جفتمم پایین بود ولی رعایت نکردم دلیل سقطم این جریان بود ...
نه ایشون ک هیچیش نیست فقط ادم استرسی هست
0
1401/08/16
ziu .
بله از تجربیاتتون بفرمایین
اما درست توضیح بدین
وقتی شما دکتر منعتون کرده و.... رابطه باعث خونریزی و فلان شده برای این خانوم کامل توضیح بده
نک بگی نه رابطه نداشته باش ارزش نداره سقط کنی من زابطه داشتم کورتاژ شدم قران بخون......
این بنده خدارو استرس و جو علکی بدی
بله شما تجربیاتتو گفتی
اگ دکتر منعت کرده و جفتت پایینه این ریسکو نکن و رابطه نداشته باش
اگ همچیت اوکی هست با رعایت بیشتر رابطه برقرار کن تمام
خدا نکنه شما بخای خبر چیزیو بدی قشنگ طرفو سکته میدی
اما درست توضیح بدین
وقتی شما دکتر منعتون کرده و.... رابطه باعث خونریزی و فلان شده برای این خانوم کامل توضیح بده
نک بگی نه رابطه نداشته باش ارزش نداره سقط کنی من زابطه داشتم کورتاژ شدم قران بخون......
این بنده خدارو استرس و جو علکی بدی
بله شما تجربیاتتو گفتی
اگ دکتر منعت کرده و جفتت پایینه این ریسکو نکن و رابطه نداشته باش
اگ همچیت اوکی هست با رعایت بیشتر رابطه برقرار کن تمام
خدا نکنه شما بخای خبر چیزیو بدی قشنگ طرفو سکته میدی
1
1401/08/16
h.s s
عزیزم سخت نگیر ایشونم میخواست بگه قران خوندن شاید باعث شه ارامش بگیره 😄
0
1401/08/16
سوال کننده
من واقعا ترسیدم از این موضوع
0
1401/08/16
سوال کننده
ک نکنه بچم مرده و خودم خبر ندارم
1
1401/08/16
کیانا مامان دلین 💛✨
عزیزم ازیبوست هس منم تو هفته شش داشتم بعد ازمدفوع اومد
0
1401/08/17
مینا 🐥😍😍🐥
بخاطر نزدیکی هستش
اگه دیگه ندیدی مشکلی نداره
اگر ادامه داشت دکتر برو شیافت میده
فعالیتت رو کم کن
نزدیکی نداشته باش
سونوntبری مشخص میشه جایگاه جفت بچه دهانه رحم
اگه دیگه ندیدی مشکلی نداره
اگر ادامه داشت دکتر برو شیافت میده
فعالیتت رو کم کن
نزدیکی نداشته باش
سونوntبری مشخص میشه جایگاه جفت بچه دهانه رحم
0
1401/08/17
سوال کننده
چشم
0
1401/08/17
سوال کننده
ممنون از لطفتون
0
1401/08/17
سوال کننده
من ک ندیدم دیگ چیزی ولی خب نگرانیه هس ک چرا این اتفاق افتاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




