عزیزم تا اونجایی که میدونم دکتر گفتند از خونریزی واضح حساب کنید
سلام عزیزم عکس رنگی روز نهم دهم یازدهم . یکی از این روزا میتونی بری من دهم رفتم
یعنی از الان شروع کنمپریودیمو
اره عزیزم از امروز حساب کن. چون لکه بینی روز پریودی حساب نمیشه. وقتی که خونریزی شروع میشه. میشه پریودی
سلام عزیزم لکه بینی رو حساب نکن
آره عزیزم
فقط به اونجایی که میخوای بری عکس رنگی زنگ بزنن خودشون راهنمایین میکنن چون هر کدوم یه شیوه دارند
مثلا من ۴ روز خونریزی داشتم گفت روز ۸ بیا
ولی اینجا دوستان گفتند روز ۱۲ هم حتی رفتند
سلام نازنینم
روزی که خونریزی واضح شروع میشود را به عنوان روز اول سیکل خود در نظر بگیرید و برای عکس رنگی از رحم نیز بهترین زمان انجام ، یک هفته بعد از پریود و قبل از تخمک گذاری است🌹
ممنون عزیزم یعنی ۱۵ من پریود شدم و اینکه ۲ روز تاخیر نامنظمی محسوب میشه؟؟چون من قبلا تنبلی داشتم و برطرف شد الان دیگهندارم امکان داره باز تنبلی داشته باشم
خواهش میکنم جان دلم ، تا 5 روز جابجایی در طول سیکلتان نامنظمی محسوب نمیگردد، اما در مورد بخش دوم سوالتان بله حتی با وجود پریود منظم نیز احتمال مشکل سندروم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان همچنان مطرح هست و چون در اقدام هستید باید سونوگرافی برای ارزیابی وضعیت تخمک گذاری انجام دهید تا اگر دارو نیاز است برایتان تجویز گردد❤️