سلام وقتتون بخیر،سونو آخری که دادم جنین رشد نکرده قلبشم تشکیل نشد حتی نسبت به قبل کوچکترم شده بود متاسفانه سقط کردم برای بارداری بعدی از اونجایی که فیبروم ساب موکوزال دارم دکترم گفت اول عمل کن فیبروم بردار بعد اقدام به بارداری کن با فیبروم احتمال زایمان زودرس هست ،به نظرتون دلیل تشکیل نشدن قلب فیبروم بوده؟عمل کنم بردارم؟
0
1401/08/16
سوال کننده

0
1401/08/16
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
شما وقتی قلب جنین تشکیل نشده بود لکه بینی یا درد شدید داشتید؟
شما وقتی قلب جنین تشکیل نشده بود لکه بینی یا درد شدید داشتید؟
0
1401/08/16
سوال کننده
لک داشتم ،دکتر برای سریع تر شدن روند سقط بهم قرص داد
0
1401/08/16
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
وقتتون بخیر 🌹
فیبروم نمیتواند علت تشکیل نشدن قلب باشد، اگر میتوانید بررسی های مرتبط با سقط را انجام دهید. باتوجه به ابعاد میوم ها، بله برداشتن آن ها ایده خوبی است 💜
وقتتون بخیر 🌹
فیبروم نمیتواند علت تشکیل نشدن قلب باشد، اگر میتوانید بررسی های مرتبط با سقط را انجام دهید. باتوجه به ابعاد میوم ها، بله برداشتن آن ها ایده خوبی است 💜
0
1401/08/16
سوال کننده
با برداشتن میوم ها برای بارداری مشکلی پیش نمیاد؟
0
1401/08/16
سوال کننده
با برداشتن میوم ها برای بارداری مشکلی پیش نمیاد؟
1
1401/08/16
پزشک اوما
منظورتان این است که آیا عمل جراحی برداشت میوم ها مشکل ساز میشود ؟ خیر جانم مشکلی ایجاد نمیکند 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1311

