سلام مامان گل
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. خوشبختانه در برابر توکسوپلاسموز، سایتومگالوویروس و سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است.
2.بدليل سطح t4 طبق دستورالعمل کشوری بهتر است برای شما درمان با لووتیروکسین آغاز گردد به متخصص غدد مراجعه کنید.
3. کم خونی فقر آهن دارید با نظر پزشک خود مکمل آهن آغاز شده و مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید.
4. سطح گلبولهای سفید خون بالاتر از حد طبیعی بوده است اگر بیمار بودید که طبیعی است اگرنه یک آزمایش ادرار برای رد عفونت ادراری انجام گردد🌹
سلام دکترعزیزم من دو سه سالی هست که لووتیروکسین مصرف میکنم .به نظرتون مشکلی هست نرمال نیست؟
و اینکه بله من یک هفته قبل دادن آزمایش سرما خورده بودم
عفونت ادرار علائمی نباید داشته باشه؟
جان دلم بنابراین بالا بودن گلبول های سفید مرتبط با همین مساله بوده و اهمیتی ندارد (عفونت ادراری در بارداری گاها بدون علامت است).
عزیزم سطح t4 در بارداری طبق دستورالعمل کشوری باید بالای 7.9 باشد باید نتیجه را به اطلاع متخصص غدد برسانید اگر صلاح میدانند دوز لووتیروکسین را تنظیم کنند 🌹
ممنون از لطفتون دکترعزیز🙏🌷🌷
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️❤️