توروخدا کمکم کنید دخترم از دیشب کامل اشتهاشو از دست داده شیر نمیخوره
دوستان چیکار کنم بچه ام از دیشب با اینکه گشنه اشو نمیتونه شیر بخوره دوتا مک میزنه میده بیرون
موهای سفید در بارداری
سلام. وقت همگی بخیر.
توی دوران بارداری رنگ کردن مو مجاز نیست. سوالم اینه که ماهایی که موی سفید زیاد داریم مخصوصا جلوی سرمون چیکار باید بکنیم؟ من خیلی از این بابت عذاب میکشم. من قبل از بارداری حداقل ماهی یکبار ریشه گیری میکردم. اما الان توی ماه ۴ بارداری هستم و حسابی موهام سفید شده، بعد از مدتها از طرف خانواده همسرم به یک مهمانی دعوت شدم. موهای سفیدم خیلی روی قیافم تاثیر گذاشته. لطفا راهنمایی کنید چیکار میتونم بکنم؟ در مورد حنای هندی شنیدم که میشه توی دوران بارداری استفاده کرد. درسته؟
جوش زیرپوستی روی دماغ
سلام به دکتر اوما و بچه های عزیز روی دماغم برامده شده گرد مثل جوش زیرپوستی قرمزم نیست دردم نمیکنه ولی خیلی بد شده رو دماغم رشد هم نمیکنه بنظرتون چیکارش کنم ؟ چی میتونه باشه
نفخ کردن شکم نوزاد
سلام خانوم دکتر خسته نباشید
نوزادم شکمش خیلی باد داشت گفتن نفخ کرده ،از داروخانه گرمیچر گرفتم ظهر ب اندازه ی قاشق چایی خوری بهش دادم
بعد خوردن گرمیچر شکمش یکم سفت شد و بعد تند تند مدفوع میکنه و اینکه تازه خوابش میبره یهو از خواب میپره گریه میکنه
علت اینکه بعد خوردن گرمیچر همش گریع میکنه این میتونه باشه ک دلش درد میکنه؟
تغییر شیرخشک ال اف به رگولار
سلام به پزشک عزیز اوما
امیدوارم خوب و شاد باشید مهربون جان 😍
اسهال نیکان خوب شده، بیومیل ال اف خورد چند روز، خیلی هم علاقه منده بهش😂 با اپتامیل که قبلاً بهش میدادم در کل مدفوعش شل بود، الان نمیدونم باید چکار کنم؟ تا کی ال اف بدم؟ اگر رگولار باید بدم همون آپتامیل بدم یا تغییر بدم؟ با اپتامیل چهار پنج بار در روز دفع داشت.
ممنونم پیشاپیش که راهنمایی میکنید❤️❤️❤️
کوچک بودن چشم دوقلوهام
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی... من تازه چند روزه متوجه شدم چشم یکی ازنوزادم نسبت ب اون چشمش یکم ریزتره... نمیدونم طبیعیه یا مشکلی هست!؟ ممنون میشم جواب بدین
درد یکطرفه زیر دل
سلام وقتتون بخیر. من الان روز ۹ دوره هستم. دو ماه پیش علائم بارداری های قبلمو داشتم، بی بی چک زدم هاله انداخت ولی با دو سه روز تاخیر پریود شدم. از همون موقع که علائم بارداری داشتم،زیر دلم سمت راست یه حالت گرفتگی و تیر کشیدن داشت، که فکرمیکردم بخاطر بارداریه.بعد از اون دو بار پریود هم شدم ولی هنوزم گاهاً اون گرفتگی و تیرکشیدن ریزو احساس میکنم زیر دلم سمت راست. مشکل چی میتونه باشه؟ لازمه پیگیرش باشم؟
از شیر گرفتن کودک ۱۵ ماهه
سلام خانم دکتر من دخترم ۱۵ ماهشه و اصلا غذا نمیخوره چی بشه در ۳ وعده به اندازه نصف نلبکی غذا بخوره. وزنش هم کمه ۸.۵ کیلو هست البته آزمایش داده . چیز خاصی نبود و دکتر گفت ژنتیکی هست. ولی ۲۴ ساعته شیر من رو میخوره. الان این ماه من ۲ بار کاندومم پاره شده و امروز بی بی چک زدم مثبت شد. اگر باردار بودم چجوری سریع میتونم شیر را از بچم بگیرم . چون من ۳ تا بچه کوچک دارم و بدنم اصلا قوی نیست یعنی با یه سرماخوردگی ساده حسابی حالم بد میشه. میشه راهنماییم کنید چجوری از شیر بگیرمش؟؟
نظر سنجی اسم پسر
سلام دختراااا خوبین؟؟
میشه نظرتونو بگین راجب اسم پسر؟؟که هم قشنگ باشه هم جدید..ممنونم عشقا.
زخم سینه در شیردهی
درود وقتتون بخیر اومای عزیز
من سینه هام زخم شدن و گاهن خون هم میاد ازش . موقع شیر دادن درد وحشتناکی به خاطر زخم تحمل میکنم. دارو با درمان خانگی میشه لطفن پیشنهاد بدین بهم ممنونم
آزمایشات غربالگری دوم
سلام وقت شما بخیر
من آزمایشات غربالگری دوم و سونو گرافی آنومالی و انجام دادم
میشه لطفا بررسی کنین این آزمایشات و ؟
جواب آزمایش و کم خونی
سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان لطفا ازمایش خون منو تفسیر کنین ممنون
افزایش ضربان قلب
با سلام خدمت شما و پزشک اوما
من صبح هم خوابیده بودم یهو ضربان قلبم رفت بالا
اونقد ک انگار قلبم میومد تو دهنم بزنه
الانم اینطور شدم
صبح حرکت جنین هم خیلی خیلی زیاد شد ولی الان نه
از جی میتونه باشه خیلی نگرانم
شیر خشک مناسب نوزاد
سلام دکتر جان و دوستان عزیز.بی زحمت ی شیر خشک مناسب وزن دهی ب نوزادم معرفی میکنیم.شیر خودمو میخوره ولی میخوام شیرخشکم بدم ک وزن بگیره.خیلی از دل درد ب خودش میپیچه.شیر خشک دلدردشو بدتر نمیکنه؟
☘️♦️تخمک کشی و لاپاراسکوپی کیست آندومتریوما
سلام شبتون بخیر 🌹🌹
سوالم اینه میشه همزمان که لاپاراسکوپی میکنم واسه درآوردن کیست آندومتریوما، تخمک کشی هم انجام داد💥
یعنی فقط یکبار بیهوشی بگیرم هم تخمک کشی کنم هم کیست دربیارن با لاپاراسکوپی 🍂
شیردهی و زخم نشدن سینه و افزایش شیر
سلام
هفته آینده نوبت سزارین دارم و تنها چیزی ک خیلی نگرانم درباره اش شیردهی
زایمان اولم نوک سینه هام زخم شد و اصلا خاطره خوبی ندارم از شیردهی
درد و خون و .... نمیتونستم شیر بدم از زخم زیاد و کم کم شیرم خشک شد
انواع پماد های ک گفتن مناسب استفاده میکردم و هیچ نتیجه ای نداشت
راهکاری دارین ممنون میشم بهم بگین
و همچنین برای افزایش شیر ب جز قرص و قطره های شیرافزا چی خوبه ک از الان شروع کنم ب خوردن
آمپول آنوکساپارین در بارداری
سلام خدمت پزشک محترم من هفته ۶ بارداری هستم دیروز دکترم برام دارو نوشت به همراه ۳۰ عدد آمپول آنوکساپارین روزی یکی باید بزنم سونو رفتم دیروز گفت همه چیز خوبه قلب جنین هم تشکیل شده من سابقه دو تا سقط دارم آبا این آمپولها مشکلی ندارن واسه من.ممنون
بند ناف پیچیده شده
سلام وقت بخیر
من ماهه هفتم هستم، از ماهه سوم چهارم به پهلو خوابیدم!
حالا شنیدم که برا این پهلو به اون پهلو شدن باید تو خواب بلند شم بشینم!برا اینکه بند ناف نپیچه!
البته تو سونویی که دادم ۱ دورم بنده ناف پیچیده بود تو ۲۳ هفته
ممنون میشم جواب بدید
خواب زیاد بعد از سقط جنین
سلام وقت بخیر دوستان شب تون بخیر من یه سقط داشتم متاسفانه ده روزی میشه از همون روز به بعد زیاد خواب هستم و احساس سردی و خواب رفتن دست و پا دارم یعنی از چیه و چکار کنم
مدفوع شل و زرد رنگ
سلام خدمت پزشک اوما
پسرم دو هفته اس مدفوعش شل و زرد رنگ هستش که مقعد و اطرافش سوختگی داده،روزی ۵ بار کار میکنه،دکتر ک بردم واسش آزمایش مدفوع نوشت جوابش رو گذاشتم
ففط شیر خودمو میدم
دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاوی هستش ۴روزه رژیمم رو رعایت کردم از شکلات و کیک و... ولی مدفوع پسرم تغییری نکرده
میشه راهنمایی کنید




