Ooma

توروخدا کمکم کنید دخترم از دیشب کامل اشتهاشو از دست داده شیر نمیخوره

دوستان چیکار کنم بچه ام از دیشب با اینکه گشنه اشو نمیتونه شیر بخوره دوتا مک میزنه میده بیرون

43 پاسخ 483 بازدید


موهای سفید در بارداری

سلام. وقت همگی بخیر.
توی دوران بارداری رنگ کردن مو مجاز نیست. سوالم اینه که ماهایی که موی سفید زیاد داریم مخصوصا جلوی سرمون چیکار باید بکنیم؟ من خیلی از این بابت عذاب میکشم. من قبل از بارداری حداقل ماهی یکبار ریشه گیری میکردم. اما الان توی ماه ۴ بارداری هستم و حسابی موهام سفید شده، بعد از مدتها از طرف خانواده همسرم به یک مهمانی دعوت شدم. موهای سفیدم خیلی روی قیافم تاثیر گذاشته. لطفا راهنمایی کنید چیکار میتونم بکنم؟ در مورد حنای هندی شنیدم که میشه توی دوران بارداری استفاده کرد. درسته؟

25 پاسخ 708 بازدید


جوش زیرپوستی روی دماغ

سلام به دکتر اوما و بچه های عزیز روی دماغم برامده شده گرد مثل جوش زیرپوستی قرمزم نیست دردم نمیکنه ولی خیلی بد شده رو دماغم رشد هم نمیکنه بنظرتون چیکارش کنم ؟ چی میتونه باشه

2 پاسخ 607 بازدید


نفخ کردن شکم نوزاد

سلام خانوم دکتر خسته نباشید
نوزادم شکمش خیلی باد داشت گفتن نفخ کرده‌ ،از داروخانه گرمیچر گرفتم ظهر ب اندازه ی قاشق چایی خوری بهش دادم
بعد خوردن گرمیچر شکمش یکم سفت شد و بعد تند تند مدفوع میکنه و اینکه تازه خوابش میبره یهو از خواب میپره گریه میکنه
علت اینکه بعد خوردن گرمیچر همش گریع میکنه این میتونه باشه ک دلش درد میکنه؟

4 پاسخ 332 بازدید


تغییر شیرخشک ال اف به رگولار

سلام به پزشک عزیز اوما
امیدوارم خوب و شاد باشید مهربون جان 😍
اسهال نیکان خوب شده، بیومیل ال اف خورد چند روز، خیلی هم علاقه منده بهش😂 با اپتامیل که قبلاً بهش میدادم در کل مدفوعش شل بود، الان نمی‌دونم باید چکار کنم؟ تا کی ال اف بدم؟ اگر رگولار باید بدم همون آپتامیل بدم یا تغییر بدم؟ با اپتامیل چهار پنج بار در روز دفع داشت.
ممنونم پیشاپیش که راهنمایی میکنید❤️❤️❤️

7 پاسخ 524 بازدید


کوچک بودن چشم دوقلوهام

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی... من تازه چند روزه متوجه شدم چشم یکی ازنوزادم نسبت ب اون چشمش یکم ریزتره... نمیدونم طبیعیه یا مشکلی هست!؟ ممنون میشم جواب بدین

191 پاسخ 1,519 بازدید


درد یکطرفه زیر دل

سلام وقتتون بخیر. من الان روز ۹ دوره هستم. دو ماه پیش علائم بارداری های قبلمو داشتم، بی بی چک زدم هاله انداخت ولی با دو سه روز تاخیر پریود شدم. از همون موقع که علائم بارداری داشتم،زیر دلم سمت راست یه حالت گرفتگی و تیر کشیدن داشت، که فکرمیکردم بخاطر بارداریه.بعد از اون دو بار پریود هم شدم ولی هنوزم گاهاً اون گرفتگی و تیرکشیدن ریزو احساس میکنم زیر دلم سمت راست. مشکل چی میتونه باشه؟ لازمه پیگیرش باشم؟

31 پاسخ 625 بازدید


از شیر گرفتن کودک ۱۵ ماهه

سلام خانم دکتر من دخترم ۱۵ ماهشه و اصلا غذا نمیخوره چی بشه در ۳ وعده به اندازه نصف نلبکی غذا بخوره. وزنش هم کمه ۸.۵ کیلو هست البته آزمایش داده . چیز خاصی نبود و دکتر گفت ژنتیکی هست. ولی ۲۴ ساعته شیر من رو میخوره. الان این ماه من ۲ بار کاندومم پاره شده و امروز بی بی چک زدم مثبت شد. اگر باردار بودم چجوری سریع میتونم شیر را از بچم بگیرم . چون من ۳ تا بچه کوچک دارم و بدنم اصلا قوی نیست یعنی با یه سرماخوردگی ساده حسابی حالم بد میشه. میشه راهنماییم کنید چجوری از شیر بگیرمش؟؟

7 پاسخ 1,085 بازدید


نظر سنجی اسم پسر

سلام دختراااا خوبین؟؟
میشه نظرتونو بگین راجب اسم پسر؟؟که هم قشنگ باشه هم جدید..ممنونم عشقا.

224 پاسخ 1,091 بازدید


زخم سینه در شیردهی

درود وقتتون بخیر اومای عزیز
من سینه هام زخم شدن و گاهن خون هم میاد ازش . موقع شیر دادن درد وحشتناکی به خاطر زخم تحمل میکنم. دارو با درمان خانگی میشه لطفن پیشنهاد بدین بهم ممنونم

46 پاسخ 521 بازدید


آزمایشات غربالگری دوم

سلام وقت شما بخیر
من آزمایشات غربالگری دوم و سونو گرافی آنومالی و انجام دادم
میشه لطفا بررسی کنین این آزمایشات و ؟

21 پاسخ 1,048 بازدید


جواب آزمایش و کم خونی

سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان لطفا ازمایش خون منو تفسیر کنین ممنون

34 پاسخ 475 بازدید


افزایش ضربان قلب

با سلام خدمت شما و پزشک اوما
من صبح هم خوابیده بودم یهو ضربان قلبم رفت بالا
اونقد ک انگار قلبم میومد تو دهنم بزنه
الانم اینطور شدم
صبح حرکت جنین هم خیلی خیلی زیاد شد ولی الان نه
از جی میتونه باشه خیلی نگرانم

12 پاسخ 815 بازدید


شیر خشک مناسب نوزاد

سلام دکتر جان و دوستان عزیز.بی زحمت ی شیر خشک مناسب وزن دهی ب نوزادم معرفی میکنیم.شیر خودمو میخوره ولی می‌خوام شیرخشکم بدم ک وزن بگیره.خیلی از دل درد ب خودش میپیچه.شیر خشک دلدردشو بدتر نمیکنه؟

13 پاسخ 425 بازدید


☘️♦️تخمک کشی و لاپاراسکوپی کیست آندومتریوما

سلام شبتون بخیر 🌹🌹
سوالم اینه میشه همزمان که لاپاراسکوپی میکنم واسه درآوردن کیست آندومتریوما، تخمک کشی هم انجام داد💥
یعنی فقط یکبار بیهوشی بگیرم هم تخمک کشی کنم هم کیست دربیارن با لاپاراسکوپی 🍂

9 پاسخ 471 بازدید


شیردهی و زخم نشدن سینه و افزایش شیر

سلام
هفته آینده نوبت سزارین دارم و تنها چیزی ک خیلی نگرانم درباره اش شیردهی
زایمان اولم نوک سینه هام زخم شد و اصلا خاطره خوبی ندارم از شیردهی
درد و خون و .... نمیتونستم شیر بدم از زخم زیاد و کم کم شیرم خشک شد
انواع پماد های ک گفتن مناسب استفاده میکردم و هیچ نتیجه ای نداشت
راهکاری دارین ممنون میشم بهم بگین
و همچنین برای افزایش شیر ب جز قرص و قطره های شیرافزا چی خوبه ک از الان شروع کنم ب خوردن

16 پاسخ 537 بازدید


آمپول آنوکساپارین در بارداری

سلام خدمت پزشک محترم من هفته ۶ بارداری هستم دیروز دکترم برام دارو نوشت به همراه ۳۰ عدد آمپول آنوکساپارین روزی یکی باید بزنم سونو رفتم دیروز گفت همه چیز خوبه قلب جنین هم تشکیل شده من سابقه دو تا سقط دارم آبا این آمپولها مشکلی ندارن واسه من.ممنون

16 پاسخ 697 بازدید


بند ناف پیچیده شده

سلام وقت بخیر
من ماهه هفتم هستم، از ماهه سوم چهارم به پهلو خوابیدم!
حالا شنیدم که برا این پهلو به اون پهلو شدن باید تو خواب بلند شم بشینم!برا اینکه بند ناف نپیچه!
البته تو سونویی که دادم ۱ دورم بنده ناف پیچیده بود تو ۲۳ هفته
ممنون میشم جواب بدید

41 پاسخ 827 بازدید


خواب زیاد بعد از سقط جنین

سلام وقت بخیر دوستان شب تون بخیر من یه سقط داشتم متاسفانه ده روزی میشه از همون روز به بعد زیاد خواب هستم و احساس سردی و خواب رفتن دست و پا دارم یعنی از چیه و چکار کنم

11 پاسخ 533 بازدید


مدفوع شل و زرد رنگ

سلام خدمت پزشک اوما
پسرم دو هفته اس مدفوعش شل و زرد رنگ هستش که مقعد و اطرافش سوختگی داده،روزی ۵ بار کار میکنه،دکتر ک بردم واسش آزمایش مدفوع نوشت جوابش رو گذاشتم
ففط شیر خودمو میدم
دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاوی هستش ۴روزه رژیمم رو رعایت کردم از شکلات و کیک و... ولی مدفوع پسرم تغییری نکرده
میشه راهنمایی کنید

9 پاسخ 403 بازدید