سلام خدمت خانم دکتر و خانومای عزیز.. گزارش عکس رنگی رحممو میزارم لطفا بگید یعنی چی عمل لازم دارم؟ اخه کسی که عکس انجام میداد گف یکی از لوله ها گیر بود مایع داخل لگن نریخت اون یکیم گیر بود اما تا حدودی باز شد مایع تو لگن ریخت
0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
رها کریمی
عکس رنگی گرفتی درد داشت؟
0
1401/09/05
سوال کننده
مثه درد پریودی بود اما خب اولش که میخاست دستگاهو بزاره ی کم درد داشت مثه تست پاپ اسمیر
0
1401/09/05
زری مامان هانا
گلم راحت بود یاسخت؟؟؟
0
1401/09/05
زری مامان هانا
منم میخاسم این ماه برمنرفتم
0
1401/09/05
زری مامان هانا
چون پاپ اسمیر نداده بودم
0
1401/09/05
زری مامان هانا
گفتم بعدپاپ اسمیر...ماه بعدک پریود شدم پاک شدم برم
0
1401/09/06
۰۰ ...
من قشنگ مرگو با چشمام دیدم ساعت ۱۱ انجام دادم هنو دارم درد میکشم الانم از درد حوله داغ میکنم میزارم زیردلم نمیتونم بخابم
0
1401/09/06
نیکی 🌱
چسبندگی داشتی؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون جان دلم
گل من درجاتی از چسبندگی. تنگی، روی هم افتادگی و هیدروسالپنکس خفیف داشتید که البته چسبندگی باز شده است، لازم است مراجعه کنید تا پزشکتان در مورد آنتی بیوتیک تراپی تصمیم گیری کند و. بهتر است در رابطه با روش های کمک باروری مانند ivf هم مشورت کنید 💖
گل من درجاتی از چسبندگی. تنگی، روی هم افتادگی و هیدروسالپنکس خفیف داشتید که البته چسبندگی باز شده است، لازم است مراجعه کنید تا پزشکتان در مورد آنتی بیوتیک تراپی تصمیم گیری کند و. بهتر است در رابطه با روش های کمک باروری مانند ivf هم مشورت کنید 💖
0
1401/09/06
۰۰ ...
اره
0
1401/09/06
سوال کننده
برای من اونقدر سخت نبود اولش که وارد میکنه درد داره بعدشم درد پریودی جوری نیس ک نشه تحمل کرد البته من از قبلش مسکن خورده بودم
1
1401/09/06
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز.. امکان لاپاراسکوپی هم هست؟ قبل آی وی اف
0
1401/09/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم اما باید دقت کنید که لاپاروسکوپی میتواند ذخیره تخمدانی را کم کند بهتر است یا فریز تخمک انجام دهید با حداقل ذخیره. تخمدان چک شود
0
1401/09/07
سوال کننده
سلام مجدد خانم دکتر من دیروز رفتم پیش یه دکتر دیگه منتها هیچ دارویی بهم نداد گف فقط ۶ ماه استراحت کنم..بنظرتون ی دکتر دیگه هم برم؟
اخرین ازمایشم ذخیره تخمدانم ۱۵.۵ بود منتها گف تنبلی هم ندارم
اخرین ازمایشم ذخیره تخمدانم ۱۵.۵ بود منتها گف تنبلی هم ندارم
0
1401/09/07
سوال کننده
البته اینم بگم که برای آی وی اف اقدام کردیم چون همسرم اسپرمش ضعیفه. ماه قبلم پانکچر شدم که جنین تشکیل نشد
0
1401/09/07
سوال کننده
اما خب اصلا دیگه نمیخوام پانکچرو تجربه کنم گفتم سنم ۲۱ هست مشکلمو حل کنم طبیعی اقدام کنم حالا هرچی خدا بخواد
1
1401/09/07
پزشک اوما
جان دلم توجه به مدت زمان اقدام و مجموعه شرایط شما و همسرتان آی وی اف گزینه مناسب تری برای تان محسوب می شود اما می توانید یک مرکز ناباروری مراجعه کنید تا دقیق تر پروسه با توجه به شرایط شما جلو برود
1
1401/09/07
سوال کننده
ممنون از شما
0
1401/09/07
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌷🌷
0
1401/09/07
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



553

