سلام و خسته نباشید من این ماه اقدام کردم ولی پریودیم شیش روز عقب افتاده دیروز بتا دادم منفی شد و همچنین سنوگرافی هم دادم گفتن کیست ندارم ولی یک فولیکول ۱۶ میلیمتر در تخمدان راست و یکی هم ۹ میلیمتر در تخمدان چپ دیده شد و گفتن که تنبلی هم ندارم پس چرا پریود نشدم؟
چرا هنوز فولیکول دارم مگه نباید وسط سیکل فولیکول تشکیل بشه؟؟
پرسش (1401/09/06):
تاخیر در پریودی و انجام سونو
506
20
1401/09/06
سوال کننده
0
1401/09/06
سوال کننده

اینم سنو که انجام دادم دیروز
0
1401/09/06
raha ❤
منم این ماه رفتم سونو روز ۲۷ دوتا فولیکول داشتم یکی ۲۲ یکی ۱۸ برا منم جای سوال بود،در حالیکه روز ۱۱ یه کیست فولیکولی۲۸ داشتم اون نبود
0
1401/09/06
نیلوفر دُری
عاطفه سوالتو تخصصی بکن و از دکتر اوما جواب بگیر
توی اقدام عقب جولو شدن پریود طبیعیه تا ۲ هفته
توی اقدام عقب جولو شدن پریود طبیعیه تا ۲ هفته
0
1401/09/06
سوال کننده
تخصصی هست دیگه
0
1401/09/06
سوال کننده
من همش حس میکنم تنبلی دارم ولی هروقت رفتم سونو گفته سالمی
0
1401/09/06
baran .
شاید شماجز اون افرادی هستین که در ماه دوبار تخمک گذاری دارید
0
1401/09/06
گل بهار 🌺
تنبلی فقط تو سونویی که وسط پریودی باشه معلوم میشه توی سونوی عادی معاوم نیست
0
1401/09/06
سوال کننده
یا خدا پس چرا باردار نشدم؟
0
1401/09/06
گل بهار 🌺
خب از الان دوباره شروع کن اقدام 😅 شاید تخمک گذاریت باشه
0
1401/09/06
سوال کننده
اصلا گیج شدم خدا وکیلی مگه میشه اخه
0
1401/09/06
سوال کننده
اقدام که یک شب در میون دارم ولی فکر نکنم الان دیگه منجر به بارداری بشه
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
زنده باشید ❤️
جان دل گاهی تحت تاثیر استرس یا تغییرات هورمونی ممکن است شرایط سیکل ها کاملا تغییر کند اگرچه که احتمال خطا در سونوگرافی هم هست شما اقدام را ادامه دهید اگر تا موعد بعدی خونریزی شروع نشد و مجددا تاخیر داشتید آزمایش بتا بدهید و اگر منفی بود سونوگرافی واژینال در یک مرکز معتبر انجام گردد 🌷
زنده باشید ❤️
جان دل گاهی تحت تاثیر استرس یا تغییرات هورمونی ممکن است شرایط سیکل ها کاملا تغییر کند اگرچه که احتمال خطا در سونوگرافی هم هست شما اقدام را ادامه دهید اگر تا موعد بعدی خونریزی شروع نشد و مجددا تاخیر داشتید آزمایش بتا بدهید و اگر منفی بود سونوگرافی واژینال در یک مرکز معتبر انجام گردد 🌷
0
1401/09/06
سوال کننده
چشم ممنون 🌹
یعنی از نظر شما طبیعی هست؟
یعنی از نظر شما طبیعی هست؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
اگر تکرار نشود میتوان از یکبار وقوع چنین اتفاقاتی چشم پوشی کرد اما در صورت تکرار بررسی هورمونی لازم است🌷
0
1401/09/06
سوال کننده
قبلا آزمایش هورمونی دادم amh 6.28 بود یعنی ممکنه تنبلی باش؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
بله مشکوک به تنبلی تخمدان هستيد سطح AMH مشکوک هست ، اگر این شرایط تکرار شد سونوگرافی واژینال در مرکز معتبر حتما انجام گردد
1
1401/09/07
سوال کننده
ممنون 🌹❤️
0
1401/09/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️
0
1401/09/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




