اد چون چرب بچه اذیت میشه مارک ادسول خیلی خوبه هم خوشمزس هم چربیش بچه رو اذیت نمیکنه
ببین باید روزی ۲۵ قطره بدی
تو هر بار ۳ الی ۴ قطره بده.
ی دفه ای خالی نکن تو دهن بچه
آد رو دکتر گفت چون اون جوری داخل دهانش نگه میداشت قرقر میکرد داخل شیر میدادم
اسید فولیک رو همین جوری اسید فولیک قبلا می خورد ولی الان دوروزه میاره بالا
نه چن مرحله داخل شیر بهش میدادم
عزیزم
قطره آ د رو میتونی تو شیر بهش بدی بخوره
سنگینه واسش
پس مدلش رو عوض کن
اگه شیر خشک میخوره میتونی اد مارک پدیابست بخری مجازی به شیرش قاطی کنی بخوره
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم چند قطره اسیدفولیک میدهید؟ همه را یکجا میدهید؟
قطره را یکجا ندهید آرام آرام بدهید. در هنگام دادن قطره فرزندتان را در بغل بگیرید و موقعیتی مشابه به شیر خوردن ایجاد کنید. کمی زاویه دار و نزدیک به حالت نیمه نشسته باشد. می توانید قطره چکان را در دهانش بگذارید تا مانند شیشه شیر بمکد و یا پستانک های مخصوص دارای محفظه برای داروهای مایع تهیه کنید. این موارد را برای قطره آد هم رعایت کنید و مارک هایی مانند آدسول بخرید 🌷