سلام پزشک عزیز
دکتر من به من قرص آهن معمولی ایرانی داده، همین خوبه یا برم خارجیشو بگیرم به نظر شما؟؟
و اینکه چه زمانی باید مصرف بشه؟
پرسش (1401/09/04):
قرص آهن در بارداری
667
43
1401/09/04
سوال کننده
0
1401/09/04
zahra s
ایرانی ک خانه بهداشت هاهم رایگان میدن چراپول بدی
0
1401/09/04
سوال کننده
می خواستم ببینم همین هم تاثیرشو داره؟
0
1401/09/04
zahra s
بهتره بامعده خالی خورده بشه من خودم شباازخاب بیدار میشم میرم دسشویی بازمیخام بخوابم میخورم ک خاب باشم معدمم اذیتم نکنه
0
1401/09/04
zahra s
من برام خارجی نوشت دکترم
0
1401/09/04
zahra s
بالبنیات نخور فقط
0
1401/09/04
سوال کننده
ممنونم، باشه
1
1401/09/04
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره ایرانی خوبه اهن ایرانی درصدش بیشتره از خارجی
2
1401/09/04
فاطمه دواتخواه
من قبلا با معده خالی میخوردم اذیت میشدم مربی بهداشت مدرسه مون گفت بعد ناهار بخور دیگه اذیت نمیشه معدت. و واقعا هم همین طور بود فقط حواست باشه قبل و بعدش ابنیات نخوری اثرش رو خنثی میکنه و ویتامین سی و میوه هایی که ویتامین سی دارن باعث جذب بیشتر اهن میشن. من بعدش همیشه پرتقال یا نارنگی میخورم
1
1401/09/04
فاطمه دواتخواه
لبنیات
0
1401/09/04
سوال کننده
ممنون عزیزان
0
1401/09/04
Malihe____ 💙💖
چای هم نخوری قبل و بعد
0
1401/09/04
ریحانه گل
ابنیات چیه؟
0
1401/09/05
سارا کیانی
من آهن و فولیک اسید برام نوشته
0
1401/09/05
سارا کیانی
فروفورت گاین
0
1401/09/05
ریحانه 👩👧
من دکترم میگفت آهن ایرانی یبوست میاره. اگه کسی این مشکلو داره، خب اگه خارجی بخوره براش بهتره دیگه. کمتر اذیتت میشه از یبوست
0
1401/09/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر دچار یبوست یا مشکلات گوارشی نمیشوید همین مکمل خوب است و درصد آهن بالایی دارد، نگران نباشید. بهترین زمان مصرف هم با فاصله از چای و لبنیات است، آخر شب ها وقت مناسبی است❤️
اگر دچار یبوست یا مشکلات گوارشی نمیشوید همین مکمل خوب است و درصد آهن بالایی دارد، نگران نباشید. بهترین زمان مصرف هم با فاصله از چای و لبنیات است، آخر شب ها وقت مناسبی است❤️
0
1401/09/05
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
از قبل خوردن این قرص یبوست نداشتم، ولی یکی دو روزه داره، اگه لازمه بخاطر یبوست قرص رو عوض کنم، اسم قرص خارجیشو می گین تا آزاد بخرم؟
از قبل خوردن این قرص یبوست نداشتم، ولی یکی دو روزه داره، اگه لازمه بخاطر یبوست قرص رو عوض کنم، اسم قرص خارجیشو می گین تا آزاد بخرم؟
0
1401/09/05
پزشک اوما
اخیراً آزمایش خونی که بر اساس آن مکمل تجویز شده باشد انجام نداده اید؟ فولیک اسید به صورت مجزا نمی خورید؟
0
1401/09/05
سوال کننده
آزمایش همون ۷ هفته انجام دادم، جدیدا نه
اسید فولیک هم می خورم
اسید فولیک هم می خورم
0
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به سن بارداری حتما یکبار دیگر باید آزمایشات تکرار شوند خصوصا عملکرد تیرویید و CBC و ویتامین دی و. سنجش گلوکز اگر انجام نشده است. چرا اسیدفولیک قطع نشده؟ تالاسمی مینور دارید ؟
0
1401/09/06
سوال کننده
دکترم دادن، گفتن چون آهن نخوردی
0
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم آهن و اسید فولیک دو مکمل مجزا هستند چطور دکترتان چنین اعتقادی دارند واقعا جای تعجب هست، اصلا اسیدفولیک در این هفته ها لازم نیست مصرف نکنید، اگر تالاسمی مینور یا بیماری خاصی ندارید اسید فولیک قطع گردد. آزمایشات را تکرار کنید واقعا باید یکبار دیگر در سه ماهه دوم یا سوم درخواست میشد برایم اینهمه بی خیالی پزشکتان جای سوال دارد.
مولتی ویتامین تجویز شده؟
مولتی ویتامین تجویز شده؟
0
1401/09/06
سوال کننده
بله منم تعجبم، اصلا دکترم این سری که رفتم پیششون حوصله جواب دادن نداشتن
فقط آزمایش گلوکز انجام دادم
مولتی ویتامین رو بخاطر سنگ کلیه مصرف نکردم چون کلسیم داره ترسیدم
فقط آزمایش گلوکز انجام دادم
مولتی ویتامین رو بخاطر سنگ کلیه مصرف نکردم چون کلسیم داره ترسیدم
0
1401/09/06
پزشک اوما
جان دل سونوگرافی تعیین وضعیت رشد جنین چطور؟
0
1401/09/06
سوال کننده
اونم انجام دادم
0
1401/09/06
سوال کننده

0
1401/09/06
سوال کننده

0
1401/09/06
سوال کننده
آزمایش قند هم انجام دادم
0
1401/09/06
پزشک اوما
جان دلم باتوجه به روند رشدی دلبندتان مولتی ویتامین لازم نیست، اسیدفولیک را قطع کنید، ففول را شروع کنید و آزمایشاتی که گفتم را انجام دهید
1
1401/09/06
سوال کننده
خیلی ممنونم ازتون واقعا
0
1401/09/07
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من، روی برنامه غذایی هم تمرکز کرده و حتما اصلاح الگوی غذایی انجام دهید تا یبوست شدت نگیرد 💗
0
1401/09/07
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
1
1401/09/07
سوال کننده
ممنونم، چشم
0
1401/09/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من و خواهش میکنم 💓💓
0
1401/09/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|27_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




