Ooma

لکه بینی بعد از زایمان سزارین

سلام دوستان من حدودا ۵۲ روزه زایمان کردم سزارین بودم ،
از اول زایمان ی مقداری خونریزی داشتم بعدش شد لکه بینی تا روز ۳۶ اینا پریود شدم ۴۳ روزم ک شد پاک شدم اما یک روز درمیون یا بعضی وقتا لکه بینی دارم هنوز دو سه روز پیش باز خونریزی مثل پریودی کردم امروز شد لکه
میخواستم بدونم طبیعیه؟
اگه طبیعیه تا کی ادامه داره این حالت؟

8 پاسخ 588 بازدید


تفسیر آزمایش خون لطفا

سلام خانم دکتر
میشه آزمایش من تفسیر کنید

18 پاسخ 335 بازدید


زایمان سزارین در بیمارستان خصوصی

سلام وقت بخیر

من الان هفته سی و پنجم میخوام سزارین اختیاری کنم ولی میترسم یهو درد زایمان بگیرم طبیعی ب دنیا بیاد دکترمم تا حالا تعین نکرد روز زایمانم و بیمارستان خصوصی میخوام برم ولی پرونده ام نبستم الان میترسم یهو دردم بگیره ن بیمارستان ن دکترم رزرو نباشه....شده کسی اینجور باشه سزارین خاسته ولی طبیعی ب دنیا بیاره

11 پاسخ 682 بازدید


رفع یبوست در نوزادی

سلام پسرم اوایل تولدش رپزی دو بار شکمش کار میکرد الان نزدیک سه ماهشه چهار روزه شکمش کار نکرده میدونم تا یه هفته در نوزاد طبیعیه ولی الان بچم داره اذیت میشه اگر کسی راهکاری داره ممنون میشم
البته بگم شکمشو با نافش با روغن زیتون ماساژ هم دادم فایده نداشته

17 پاسخ 370 بازدید


تفسیر ازمایش و سونو سه ماهه اول

سلام
وقت بخیر
اگه امکان داره ازمایش و سونو سه ماهه اول رو برام تفسیر کنید.
خیلی استرس دارم
ممنونم.

52 پاسخ 608 بازدید


گرفتگی بینی دخترم ک ۷ماهه است

سلام صبحتون بخیر دخترم چندروزه یکم بینی هاش گرفته بودن دیشب دیگه خیلی شدید بود نمیتونست بخوابه هیچ علائم دیگه ای هم نداره اسپری بینی هم براش استفاده کردم یکم بهترشد دوباره الان همونجوره چکار باید بکنم

16 پاسخ 284 بازدید


قند بارداری و پودر لیدی میل

سلام خدمت دکتر اوما عزیز و دوستان اوما گل من هفته ۳۳ هستم ،هفته ۲۶ قند بارداری گرفتم و وسط نهار روزی یه دونه متفورمین میخورم ک خب تقریبا کنترل شده و خوبه ولی این هفته دکترم بخاطر وزن کم خودم پودر لیدی میل داده منم دوروز خوردم و متاسفانه قندم خیلی رفت بالا حالا سوالم این هست چیکار کنم ادامه بدم خوردن پودر رو یا دگ نخورم؟؟؟؟؟؟؟؟ فعلا تا ۳شنبه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن دوقلو باردارم

32 پاسخ 7,849 بازدید


درد بعد زایمان پس از ده روز

سلام خانم دکتر من 10 روز زایمان کردم بخیه هام درد می‌کنه و همچنین یبوست ندارم ولی مدفوع که می‌خوام بکنم انگار دوباره می‌خوام زایمان کنم درد خیلی بدی میپیچه زیر شکمم ببخشید ممنونم میشم راهنماییم کنینن مشکلم چیه؟

20 پاسخ 653 بازدید


شیر نخوردن نوزاد سه ماه و بیست روزه

سلام خسته نباشید دخترم چند روزه شیر درست نمیخوره دیگ خسته شدم
شیر خشک میخوره ببلاک میدم بهش
دیگ کم آوردم از بس فکر بر خوردن این بچه بودم
رفلاکس داره ممکنه اسید معده برگشته باشه و راه گلو و نای رو زخمی چیزی کرده باشه؟

31 پاسخ 370 بازدید


فوری لطفا جواب بدین، علایم سرماخوردگی داره دخترم

پزشک اوما سلام وقت بخیر
دخترم علایم سرماخوردگی داره ولی به خاطر تعطیلات تا شنبه به دکترش دسترسی ندارم! آب ریزش بینی و عطسه داره و کم اشتهاست، و خوابش هم بهم ریخته و چشماش و گوشش رو میخوارونه😶☹ لطفا راهنمایی میکنید 🙏

24 پاسخ 361 بازدید


سونوگرافی غربالگری یا آزمایش cell free dna

در اولین سونو غربالگری nt من بالا بود و سونوگرافیست پیشنهاد آمنیوسنتز داد
دکترم گفت برای زودتر فهمیدن و همچنین دوری از عوارض آمنیوسنتز در شما ک سقط مکرر داشتی آزمایش cell free dna بده
آیا این آزمایش کافیه یا آمنیوسنتز بهتر از اونه؟
خیلی نگرانم😓

19 پاسخ 349 بازدید


خوردن قرص معده در شیردهی

سلام،به دخترم شیر خودمو میدم،اما چند وقتیه معدم اذیت میکنه،میتونم قرص کلیندیوم سی بخورم ؟

6 پاسخ 222 بازدید


وزن و قد نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز
این نمودار رشد دخترم هست . که امروز ۶ ماه و ۴ روزشه و واکسن ۶ ماهگی رو زدیم امروز .
فقط ۵ هفته پیش دکتر وزنش کرد و ۷۸۰۰ بود . ۳ هفته پیش هم دوباره دکتر وزنش کرد و ۸۳۰۰ بود . ولی امروز هم که بهداشت وزنش کرد و دوباره وزنش ۸۳۵۰ هست .
و الان ۵ روز هست که فرنی برنج ر شروع کردم بهش میدم .
اینکه وزن اضافه نکرده ایرادی داره ؟

69 پاسخ 627 بازدید


سرما خوردگی در بارداری و مصرف دارو ها

سلام خانم وقتتون بخیر دکتر سه روزه که سرما خوردم تب داشتم ابریزش بینیو بی حالی خداروشکر تب و بی حالی برطرف شده الان سرفه شدید دارم با غلط گلو رفتم دکتر ، دکتر اموکس سیلین و نازوکروم و شربت سیم پر گناکلد نوشته می تونم مصرف کنم ضرری نداره برای جنین؟ ممنون می شم راهنمایی کنید

6 پاسخ 412 بازدید


انتقال جنین میخوام انجام بدم

دوستان من ۱۱ ساله متوالی سرکار میرم ، الان دارم کارمو میزارم کنارکه عمل لنتقالم با موفقیت پیش بره ... این همه نگرانی عادیه؟ نگران زندگی؟ نگران خوب بچه داری نکردن ... نگران همه چی؟؟؟
لطفا آی وی افی های موفق صحبت کنن .

10 پاسخ 824 بازدید


پریودی زودتر از موعد

سلام خدمت خانم دکتر و بانوان گل اومایی
خواهر شوهرم چند ماهی هست که پریودیش دقیقا ۶ تا ۷ روز جلوتر از تاریخ اصلیش میاد و بابت این موضوع نگرانه.من میگم طبیعیه عقب تر بشه جای نگرانی داره .حالا بازم گفتم نظر بپرسم

13 پاسخ 549 بازدید


اگزاما بدن بچه ٣ماهه

سلام خانم دکتر عزیز چند روزیه بدن پسرم اگزما زده و هرروز داره بیشتر میشه خیلی بی قراره و خودشو میخارونه و گربه میکنه پوست دست و صورتش به شدت خشکه پماد ثمین هیدروکورتیزون و کالاندولا هم زدم فایده نداشت میتونم شربت سیتریزینش بدم؟؟ پیشنهاد شما چیه چه لوسیون و شامپو و پمادی استفاده کنم ؟
سوال دومم اینه که پسرم رفلاکسیه و هرروز صبح نصف بسته پودر امپرازول تو ده سی سی اب حل میکنم میدم بهش ولی علایم رفلاکسش تغییری نکرده میتونم بیشترش کنم و یه پودر کامل بریزم تو ده سیسی اب؟شیر خشک ای آر میدم ...اپتامیل اچ آ دادمش خیلی بالا میاورد

78 پاسخ 953 بازدید


حرف نزدن کودک یکساله

سلام دکتر جان خسته نباشید
راستش درمورد حرف نزدن پسرم نگرانم
از ۹ماهگی مامان بابا گفت ولی مامان خالی نه ماماماما
یا بابابابا میگف
یه ماهی میشه دیگه اصلا نمیگه
یسری آوا وصداها ازخودش درمیاره مثلا انگار داره باهام حرف میزنه اشاره میکنه اونجوری میخاد بفهمونه منظورشو
مثلا بگم ماشینت کو برمیگزده ماشینشو نگا میکنه
ولی الان بگم بگو بابا نگام میکنه میخنده فرار میکنه
ی مدته روزی چن ساعت تی وی میبینه
میتونه بخاطر اون باشه؟

6 پاسخ 661 بازدید


برخورد با گاز در شیردهی

سلام خانم دکتر وقت بخیر امروز کنار خونمون دعوا بود من رفتم ببینم چ خبره یهو تو گلوم احساس خفگی کردم نمیدونم گاز اشک آور زده بودن یا چیز دگ الان گلوم ملتهبه، و احساس گرفتگی دارم برای بچم بد نیس بش شیر دادم؟ اگ خطرناکه تا شیرمو ندم فعلا

17 پاسخ 604 بازدید


سرماخوردگی در هفته ۲۰ بارداری

سلام خدمت همه پزشکان و دوستان اومایی
خانمها من‌از دیروز گلودرد وسرفه و گاهی تب دارم .با دکتر صحبت کردم‌گفت به جز استامینوفن داروی دیگه ای نمیتونی مصرف کنی.
تو گوگل سرچ کردم نوشته بود دمنوش عناب و سیب پخته با عسل خوبه برای گلو درد اینا رو خوردم
شما عزیزان راهکار دیگه ای دارین که زودتر خوب شم؟

10 پاسخ 552 بازدید