لکه بینی بعد از زایمان سزارین
سلام دوستان من حدودا ۵۲ روزه زایمان کردم سزارین بودم ،
از اول زایمان ی مقداری خونریزی داشتم بعدش شد لکه بینی تا روز ۳۶ اینا پریود شدم ۴۳ روزم ک شد پاک شدم اما یک روز درمیون یا بعضی وقتا لکه بینی دارم هنوز دو سه روز پیش باز خونریزی مثل پریودی کردم امروز شد لکه
میخواستم بدونم طبیعیه؟
اگه طبیعیه تا کی ادامه داره این حالت؟
تفسیر آزمایش خون لطفا
سلام خانم دکتر
میشه آزمایش من تفسیر کنید
زایمان سزارین در بیمارستان خصوصی
سلام وقت بخیر
من الان هفته سی و پنجم میخوام سزارین اختیاری کنم ولی میترسم یهو درد زایمان بگیرم طبیعی ب دنیا بیاد دکترمم تا حالا تعین نکرد روز زایمانم و بیمارستان خصوصی میخوام برم ولی پرونده ام نبستم الان میترسم یهو دردم بگیره ن بیمارستان ن دکترم رزرو نباشه....شده کسی اینجور باشه سزارین خاسته ولی طبیعی ب دنیا بیاره
رفع یبوست در نوزادی
سلام پسرم اوایل تولدش رپزی دو بار شکمش کار میکرد الان نزدیک سه ماهشه چهار روزه شکمش کار نکرده میدونم تا یه هفته در نوزاد طبیعیه ولی الان بچم داره اذیت میشه اگر کسی راهکاری داره ممنون میشم
البته بگم شکمشو با نافش با روغن زیتون ماساژ هم دادم فایده نداشته
تفسیر ازمایش و سونو سه ماهه اول
سلام
وقت بخیر
اگه امکان داره ازمایش و سونو سه ماهه اول رو برام تفسیر کنید.
خیلی استرس دارم
ممنونم.
گرفتگی بینی دخترم ک ۷ماهه است
سلام صبحتون بخیر دخترم چندروزه یکم بینی هاش گرفته بودن دیشب دیگه خیلی شدید بود نمیتونست بخوابه هیچ علائم دیگه ای هم نداره اسپری بینی هم براش استفاده کردم یکم بهترشد دوباره الان همونجوره چکار باید بکنم
قند بارداری و پودر لیدی میل
سلام خدمت دکتر اوما عزیز و دوستان اوما گل من هفته ۳۳ هستم ،هفته ۲۶ قند بارداری گرفتم و وسط نهار روزی یه دونه متفورمین میخورم ک خب تقریبا کنترل شده و خوبه ولی این هفته دکترم بخاطر وزن کم خودم پودر لیدی میل داده منم دوروز خوردم و متاسفانه قندم خیلی رفت بالا حالا سوالم این هست چیکار کنم ادامه بدم خوردن پودر رو یا دگ نخورم؟؟؟؟؟؟؟؟ فعلا تا ۳شنبه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن دوقلو باردارم
درد بعد زایمان پس از ده روز
سلام خانم دکتر من 10 روز زایمان کردم بخیه هام درد میکنه و همچنین یبوست ندارم ولی مدفوع که میخوام بکنم انگار دوباره میخوام زایمان کنم درد خیلی بدی میپیچه زیر شکمم ببخشید ممنونم میشم راهنماییم کنینن مشکلم چیه؟
شیر نخوردن نوزاد سه ماه و بیست روزه
سلام خسته نباشید دخترم چند روزه شیر درست نمیخوره دیگ خسته شدم
شیر خشک میخوره ببلاک میدم بهش
دیگ کم آوردم از بس فکر بر خوردن این بچه بودم
رفلاکس داره ممکنه اسید معده برگشته باشه و راه گلو و نای رو زخمی چیزی کرده باشه؟
فوری لطفا جواب بدین، علایم سرماخوردگی داره دخترم
پزشک اوما سلام وقت بخیر
دخترم علایم سرماخوردگی داره ولی به خاطر تعطیلات تا شنبه به دکترش دسترسی ندارم! آب ریزش بینی و عطسه داره و کم اشتهاست، و خوابش هم بهم ریخته و چشماش و گوشش رو میخوارونه😶☹ لطفا راهنمایی میکنید 🙏
سونوگرافی غربالگری یا آزمایش cell free dna
در اولین سونو غربالگری nt من بالا بود و سونوگرافیست پیشنهاد آمنیوسنتز داد
دکترم گفت برای زودتر فهمیدن و همچنین دوری از عوارض آمنیوسنتز در شما ک سقط مکرر داشتی آزمایش cell free dna بده
آیا این آزمایش کافیه یا آمنیوسنتز بهتر از اونه؟
خیلی نگرانم😓
خوردن قرص معده در شیردهی
سلام،به دخترم شیر خودمو میدم،اما چند وقتیه معدم اذیت میکنه،میتونم قرص کلیندیوم سی بخورم ؟
وزن و قد نوزاد
سلام خانم دکتر عزیز
این نمودار رشد دخترم هست . که امروز ۶ ماه و ۴ روزشه و واکسن ۶ ماهگی رو زدیم امروز .
فقط ۵ هفته پیش دکتر وزنش کرد و ۷۸۰۰ بود . ۳ هفته پیش هم دوباره دکتر وزنش کرد و ۸۳۰۰ بود . ولی امروز هم که بهداشت وزنش کرد و دوباره وزنش ۸۳۵۰ هست .
و الان ۵ روز هست که فرنی برنج ر شروع کردم بهش میدم .
اینکه وزن اضافه نکرده ایرادی داره ؟
سرما خوردگی در بارداری و مصرف دارو ها
سلام خانم وقتتون بخیر دکتر سه روزه که سرما خوردم تب داشتم ابریزش بینیو بی حالی خداروشکر تب و بی حالی برطرف شده الان سرفه شدید دارم با غلط گلو رفتم دکتر ، دکتر اموکس سیلین و نازوکروم و شربت سیم پر گناکلد نوشته می تونم مصرف کنم ضرری نداره برای جنین؟ ممنون می شم راهنمایی کنید
انتقال جنین میخوام انجام بدم
دوستان من ۱۱ ساله متوالی سرکار میرم ، الان دارم کارمو میزارم کنارکه عمل لنتقالم با موفقیت پیش بره ... این همه نگرانی عادیه؟ نگران زندگی؟ نگران خوب بچه داری نکردن ... نگران همه چی؟؟؟
لطفا آی وی افی های موفق صحبت کنن .
پریودی زودتر از موعد
سلام خدمت خانم دکتر و بانوان گل اومایی
خواهر شوهرم چند ماهی هست که پریودیش دقیقا ۶ تا ۷ روز جلوتر از تاریخ اصلیش میاد و بابت این موضوع نگرانه.من میگم طبیعیه عقب تر بشه جای نگرانی داره .حالا بازم گفتم نظر بپرسم
اگزاما بدن بچه ٣ماهه
سلام خانم دکتر عزیز چند روزیه بدن پسرم اگزما زده و هرروز داره بیشتر میشه خیلی بی قراره و خودشو میخارونه و گربه میکنه پوست دست و صورتش به شدت خشکه پماد ثمین هیدروکورتیزون و کالاندولا هم زدم فایده نداشت میتونم شربت سیتریزینش بدم؟؟ پیشنهاد شما چیه چه لوسیون و شامپو و پمادی استفاده کنم ؟
سوال دومم اینه که پسرم رفلاکسیه و هرروز صبح نصف بسته پودر امپرازول تو ده سی سی اب حل میکنم میدم بهش ولی علایم رفلاکسش تغییری نکرده میتونم بیشترش کنم و یه پودر کامل بریزم تو ده سیسی اب؟شیر خشک ای آر میدم ...اپتامیل اچ آ دادمش خیلی بالا میاورد
حرف نزدن کودک یکساله
سلام دکتر جان خسته نباشید
راستش درمورد حرف نزدن پسرم نگرانم
از ۹ماهگی مامان بابا گفت ولی مامان خالی نه ماماماما
یا بابابابا میگف
یه ماهی میشه دیگه اصلا نمیگه
یسری آوا وصداها ازخودش درمیاره مثلا انگار داره باهام حرف میزنه اشاره میکنه اونجوری میخاد بفهمونه منظورشو
مثلا بگم ماشینت کو برمیگزده ماشینشو نگا میکنه
ولی الان بگم بگو بابا نگام میکنه میخنده فرار میکنه
ی مدته روزی چن ساعت تی وی میبینه
میتونه بخاطر اون باشه؟
برخورد با گاز در شیردهی
سلام خانم دکتر وقت بخیر امروز کنار خونمون دعوا بود من رفتم ببینم چ خبره یهو تو گلوم احساس خفگی کردم نمیدونم گاز اشک آور زده بودن یا چیز دگ الان گلوم ملتهبه، و احساس گرفتگی دارم برای بچم بد نیس بش شیر دادم؟ اگ خطرناکه تا شیرمو ندم فعلا
سرماخوردگی در هفته ۲۰ بارداری
سلام خدمت همه پزشکان و دوستان اومایی
خانمها مناز دیروز گلودرد وسرفه و گاهی تب دارم .با دکتر صحبت کردمگفت به جز استامینوفن داروی دیگه ای نمیتونی مصرف کنی.
تو گوگل سرچ کردم نوشته بود دمنوش عناب و سیب پخته با عسل خوبه برای گلو درد اینا رو خوردم
شما عزیزان راهکار دیگه ای دارین که زودتر خوب شم؟




