Ooma

پریود شدن زودتر از موعد

سلام خانم دکتر
من ۶ماهه تو اقدامم یه تخمدان هم ندارم
دوره هام ۳۲ روزه س این ماه ۹روز زودتر پریود شدم یعنی ۲۴ دوره
آیا بخاطر تغییر فصله یا مشکلی هست ؟

13 پاسخ 521 بازدید


راهکار برای افزایش شیر...

سلام
من بخاطر زردی پسرم از روز اول شیر خشک هم روزی سه ،چهار بار میدادم
اما چند روزه سینم دیگه رگ نمیکنه ولی وقتی شیر میخوره پسرم آروغش رو میزنه
کپسول لاکتاول و دلستر هم میخورم
و وزن تولدش۳۱۰۰بود نوزده روزگیش۳۵۵۰شده بود خوب اضاف کرده؟
ولی دو روزه یوبس شده و هر چی مک میزنه انگار سیر نشده و شیر خشکش میدم میخابه
چکار کنم راهکاری دارین که واقعا شیرم زیاد بشه و سینم رگ کنه؟
ممنونم از همگی🌹🌷🌹

42 پاسخ 471 بازدید


زمان انجام سونو وآزمایش انومالی

سلام پزشک محترم اوما و مامانای عزیز یه سوال برام پیش اومده
من فردا نوبت سونو انومالی دارم آزمایش هم مثل ان تی باید تو یه روز انجام بدم؟
دکترم فقط سونو برام نوشته یه خرده گیج شدم میشه لطفا راهنمایی کنید؟
فردا به حساب ان تی 18 هفته 5 روزمه

20 پاسخ 520 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری مرحله دوم

سلام لطفا ازمایش غربالگری منو تفسیر میکنید ؟مشکلی وجود داره ؟

10 پاسخ 427 بازدید


درد نوک سینه سمت چپ

سلام وقتتون بخیر من پریودی نامنظم دارم که ماه پیش از ۱۱ لکه بینی خیلی کمی داشتم جوری که شاید روزی یه قطره بود و از ۱۶ به خونریزی افتادم به مدت ۶ روز
و من لکه بینی و جز پریود حساب کردم و ۱۱ تیتر بتا دادم که منفی بود و ۱۲ آمپول پروژسترون زدم
الان نوک سینه سمت چپم به شدت درد می‌کنه
میخواستم بدونم عوارض پروژسترون هست
یا نیاز به پیگیری داره

42 پاسخ 601 بازدید


بدن درد و لرز بعداز دندانپزشکی

سلام وقتتون بخیر
امروز از صبح لرز و بدن درد دارم
دیروز دندانپزشکی بودم و عصب کشی داشتم
موقع عصب کشی ماده ای که بوی وایتکس میداد وخودشون میگفتن هپو را روی لثه م ریختن که متاسفانه مقداریشا قورت دادم😭بعداز اون دچار سوزش گلو و تهوع شدم و آب خوردم تا شب مشکل خاصی جز سوزش گلو نداشتم تا امروز
ممکنه بخاطر این ماده باشه یا سرماخوردگیه؟؟
ممنون میشم زود راهنماییم کنید

15 پاسخ 477 بازدید


زمان دقیق تخمک گذاری

سلام دکتر عزیز و دوستان
من از دیروز ترشحات تخم مرغی دارم میخوام ببینم الان یعنی تخمک گذاریم انجام شده یا میخواد بشه دقیقا موقع ترشحات چه موقع از تخمک گذاریه الانم روز دوازده سیکل هستم
میخوام دقیقا روز تخمک گذاری اقدام داشته باشم لطفا راهنماییم کنید
ممنون

16 پاسخ 669 بازدید


سلام خانوم دکتر عزیز سوالم درموردقرص ویتاگنوس

سلام خانوم دکتر عزیز من پریودیم نامنظمه برای همین قرص ویتاگنوس گرفتم یه بسته سی عددی که صبح وشب بخورم میشه پانزده روز چهاروز مونده به پریودیم اگه مثل دفعه پیش پریود بشم آیا یه بسته دیگه بگیرم ادامه بدم یانه؟؟؟

7 پاسخ 483 بازدید


دفعات پریودی در شیر دهی بعد از زایمان

سلام خسته نباشید پزشک اوما
من دوماهه زایمان طبیعی داشتم تا 27روز اول که خونریزی داشتم الان بعد از 22روز که پاک بودم دوباره یه هفته خونریزی دارم یه هفته پاکم
دو دوره ی که میگذره
آیا مشکلی هست یا خطر دارع برام یا نه
ممنون میشم

9 پاسخ 377 بازدید


سوالاتی دارم درمورد ورزش

باسلام خدمت خانم دکتر عزیز و خانم های اومایی
همونطور ک در جریانید یکم مهر رفتم سونو و گفتن سقط شده (شش هفته و سه روز)و الان تقریبا یک هفته ست ک لکه و خونریزی اصلا ندارم مگه اینکه گاهی تو دستشویی موقع پاک کردن روی دستمال کمی خون ببینم.میخوام کلاس برم ک هم از نظر روحی و جسمی قوی شوم
سوالم اینه میتونم برم باشگاه و اینکه چه ورزشهایی رو میتونم انجام بدم؟؟ ممنون میشم راهنمایم کنید

10 پاسخ 559 بازدید


مسافرت در ماه اول بارداری

سلام خانم دکتر!
من تقریبا یک ماهمه و مجبورم برم پیش خانواده ام...چون همسرم نیستن،ماموریتن
علائمی که دارم ایناست،کمردرد(شدید نیست)_گاها دل درد پریودی_یکبار درد زیر ناف_تهوع،استفراغ،خونریزی،لکه بینی ندارم

کل راه۴ ساعته،که هر ساعت بخوایم ۵_۱۰دقیقه وایسم و استراحت کنم
خطر داره از نظر شما؟

و اینکه میشه محض احتیاط شیاف پروژسترون استفاده کنم تا جای بچه رو سفت کنه و از خطر جلوگیری؟

48 پاسخ 1,012 بازدید


تزریق دو تا امپول hcg5000 با هم یا تو دو روز باشه؟

سلام دکتر عزیز و دوستان قشنگ اومایی
دکتر من این ماه دوتا امپول hcg5000 برام نوشته و گفته اگر سایز فولیکولام از ۱۸ بیشتر بود بزنم. ولی نگفتن هر دو رو همزمان بزنم یا طی دو روز. میشه راهنمایی کنید؟

67 پاسخ 9,124 بازدید


دندان درددرهفته ۲۹احتیاج به عصب کشی

سلام دکتر من هفته 29هستم دندونم به عصب رسیده خیلی درددارم چکارمیتونم بکنم میتونم برم عصب کشی کنم؟

11 پاسخ 382 بازدید


سر درد شدید بعد از مصرف شکر

سلام ،هفته ۱۱ هستم. هر روز صبح خوبم ولی اگر یکم چیز شیرین بخورم سر درد شدید میگیرم و تا شب قطع نمیشه.

14 پاسخ 413 بازدید


درد شدید زیر دل و کشاله ران در هفته هفدهم

سلام وقت بخیر من دو روز پیش وقتیکه از خواب بیدار شدم درد شدیدی در سمت چپ بدنم قسمت کشاله ران تا پهلو و زیر دل گاها به شکمم هم میزد احساس کردم بعد از چند ساعت رفته رفته از شدت درد کاسته شد بطوریکه فقط میتونم به پهلوی راست بدون هیچ حرکتی بخوابم.ب بیمارستان هم مراجعه کردم بعد از معاینه و آزمایش ادرار گفتن مورد خاصی نیست و دوبسته متو کاربامول بهم دادن و اومدم خونه الان روز سوم که اینجوری هستم تغییری در وضعیتم ایجاد نشده علتش چیه ؟ چکار باید انجام بدم خوب بشم ؟ طول سرویکسم در سونو ان تی ۳۷ بوده و تا اینجا بارداری نرمال و بدون مشکلی داشتم.

17 پاسخ 444 بازدید


عفونت سبز رنگ و نوزاد ۲ ماهو ۲۴ روزه و خواب نوزاد

سلام دکتر جان
دخترم ۲ ماهو ۲۴ روزش هست و در عرض یک روز به طور خیلی شدید عفونت سبز رنگ پیدا کردم.
زایمانم هم سزارین بوده.
دخترم شیرخودمو و شیر خشک میخوره
امشب پماد کلوتریمازول ۲ درصد استفاده کردم.
با وجود شیردهی چه پماد و قرصی مصرف کنم؟
دکتر جان در یک سوال ها دیدم نوشته بودن نوزادشون دقیقا هم سن نوزاد من‌ هست و نوشته بودن ۶ ساعت میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه
نوشته بودید با توجه به سن کودک باید ۲ ساعت یه بار شیردهی انجام بشه
نوزاد من فقط و فقط شب ها قبل خواب سیر سیر میخوره و حتی ممکنه ۷ ساعت بخوابه ولی خودش برای شیر بیدار میشه
این مقدار خواب بدون شیر مشکلی داره؟ من باید زودتر بیدارش کنم؟ وزن گیریش هم مشکلی نداشته و از قبل عفونت من دخترم این شکلی بود و من دارویی مصرف نکردم هنوز

14 پاسخ 348 بازدید


سلام خوبین. میشه راهنماییم کنین

ایا خوررن قرص اووبست و پودراینفولیک باعث میشه ترشحات تخمکگذاری نباشه؟
آخه من قبلا خیلی ترشح داشتم از وقتی این قرصاکلا هیچ‌ترشحی ندارم
فقط دو روز بعد از اتمام پریود ترشح شفاف داشتم
امروز روز ۱۳ سیکل هستم. دیروز زیر دلم درد میکرد. ولی هیچ ترشحی ندارم
گیچ شدم نمیدونم اقدام کنم اثر داره؟
بدون ترشح تخمکگداری میشه اصلا؟

29 پاسخ 412 بازدید


درمان سریع شقاق سینه😭😭

سلام دکتر عزیز و دوستان من ۳ روز اول بعد زایمان شیر نداشتم و بچم تو ان آی سیو بود به من گفتن باید شیر بیاری ولی من شیری نداشتم از شیر دوش برقی هم استفاده کردم که فقط نوک سینمو بزرگ کرد پسرم که مرخص شد سینم تو دهنش جا نمیشد بد گرفته الان شقاق سینه گرفتم وحشتناک درد داره من از صبح شیر خودمو ندادم سینه هام خیلی خیلی سفت و سنگین و درد ناک شده با شیر دوشم دوشیده نمیشه دردش از زایمانم بدتره بخدا کارم شده گریه پماد شقاق سینم دارم استفاده میکنه همش میترسم بچم شیر خشکی شه یا شیرم قطع شه حتی زیر بغلامم درد میکنه چیکار کنم😭😭😭😭

78 پاسخ 1,037 بازدید


اسهال کودک یک و نیم ساله

سلام پزشک محترم پسرم یک سال و نیم هست چند روز سرفه میکرد از داروخانه شربت گیاهی پدی کاف گرفتم بهش دادم الان اسهال هست از عوارض شربت هست یا اینکه بهش نمیسازه قطع کنم مصرف شربت رو؟ ممنون از شما

3 پاسخ 630 بازدید


خوردن مو بعد از اصلاح سرنوزاد

سلام دوستان و دکتر اوما.امروز موهای پسرمو کوتاه کردیم.انقد گریه میکرد که تو دهنش مو میرفت.میخواستم بدونم اشکالی داره مو ریزه رو خورده.دفع میکنه؟

10 پاسخ 577 بازدید