من یکماه پیش آنفولانزا گرفتم الان نفس میکشم خس خس میکنه خطرناکه ؟؟موقع سرفه خس خس میکنه سینم چیکار کنم ؟
پرسش (1401/08/25):
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر سوالم در مورد خس خس سینه موقع نفس کشیدن
287
19
1401/08/25
سوال کننده
0
1401/08/25
مریم جون
سلام منم گرفتم متاسفانه سرفه ها ادامه داره فقطبخور بده
0
1401/08/25
سوال کننده
سلام گلم بخور خفه میشم نفسم میگیره اصلا نمیتونم
0
1401/08/25
kok_mi
عزیزم فرنی درست کن بخور
البته نمیدونم واسه بارداری نشاسته خطر داره یا نه
خیییلی خوبه
نرم میکنه گلو رو
البته نمیدونم واسه بارداری نشاسته خطر داره یا نه
خیییلی خوبه
نرم میکنه گلو رو
0
1401/08/25
سوال کننده
فرنی نشاسته میخورم عزیز مشکلی خداروشکر پیش نیومد تا حالا
1
1401/08/26
پزشک اوما
سلام مامان گل به روی ماهتون
اگر خس سینه با گذشت زمان روند رو به بهبود نداشته و یا بدتر شده و یا اگر احساس تنگی نفس دارید باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا با سمع ریه شرایط شما مورد بررسی قرار بگیرد. در غیر این صورت خوردن لعاب به دانه (خود دانه ها را نخورید) ، شلغم، کدو حلوایی و همچنین قرقره دیفن هیدرامین ساده (به مدت محدود) را امتحان کنید 🌹
اگر خس سینه با گذشت زمان روند رو به بهبود نداشته و یا بدتر شده و یا اگر احساس تنگی نفس دارید باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا با سمع ریه شرایط شما مورد بررسی قرار بگیرد. در غیر این صورت خوردن لعاب به دانه (خود دانه ها را نخورید) ، شلغم، کدو حلوایی و همچنین قرقره دیفن هیدرامین ساده (به مدت محدود) را امتحان کنید 🌹
0
1401/09/08
تسنیم ،،،،،
سلام من الان 12 روزه آنفولانزا گرفتم ، شما چند روز طول کشید سرفه هاتون خوب شد ، پوستم کنده شد بخدا نگران بچه هم هستم این همه سرفه خطرناک نباشه ، شما چکار کردین چی خوردین
شلغم و آب گرم عسل و شربت سیم پرگناکلد و سوپ میخورم مداوم ، ولی انگار نه انگار
شلغم و آب گرم عسل و شربت سیم پرگناکلد و سوپ میخورم مداوم ، ولی انگار نه انگار
0
1401/09/08
تسنیم ،،،،،
همراه سرفه خلط هم دارم ، یه دوره آزیترومایسین هم خوردم
0
1401/09/08
سوال کننده
سلام عزیزم من هنوزم گاهی اوقات سرفه دارم باید تحمل کنی اینارو ادامه بده انشالله هرچی زودتر خوب میشی باید صبر کنی تا دورش بگذره متاسفانه
0
1401/09/08
سوال کننده
ما هم بخاطر بارداری نمیتونیم آمپول بزنیم بیشتر طول میکشه سرفه هامون
0
1401/09/08
سوال کننده
نگران بچه نباش فقط داری سرفه میکنی دستت بذار روشکمت ک کمتر بهت فشار بیاد عزیزم
0
1401/09/08
سوال کننده
من دو هفته بیشتر طول کشید ولی بعد دو هفته تا خود الان فک کنم یکماه و خورده شده ک سرفه دارم
0
1401/09/08
سوال کننده
نذار گلوت خشک بشه همیشع آب بخور تا میتونی چیزا شیرینم سعی کن نخوری ک سرفت بگیره
0
1401/09/08
سوال کننده
پرتقال بخور نارنگی خیلی خوبه
0
1401/09/08
سوال کننده
کدو بپز بخور
0
1401/09/08
سوال کننده
دونه به رو با آب جوش قاطی کن بذار رو بخاری لعاب انداخت بخورش فقط اون لعابشو بخور
0
1401/09/08
سوال کننده
به هم بپزی بخوری عالیه
0
1401/09/08
تسنیم ،،،،،
ممنون ازت
0
1401/09/08
سوال کننده
فدات عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




