Ooma

دکتر کمک،سر بچه ام خور لبه تخت

سلام خانوم دکتر،پسرمو گذاشم رو تخت خود...حفاظ داره ،داشتم جارو میزدم دیدم گریه میکنه رفتم دیدم سرش بغل حفاظه،نمیدونم خورده یا نه،تا جابهجاش گردم گریه اش قطع شد دوباره خندید،اگه خورده باشه خطر ناکه؟ببرم دکتر؟

12 پاسخ 696 بازدید


سلام خواهرای عزیزم برا آبریزش بینی و سرفه چه دارویی توصیه میکنید

پسرم تب ولرزش خوب شد حالا سرفه و ابریزش بینی داره

8 پاسخ 286 بازدید


دیدن حرکت جنین از روی شکم

سلام دوستان و دکتر اوما
من تازه وارد هفته ۲۰ شدم...جفتم قدامیه و نینیمم دختره
چندروزی بود که حرکت جنین رو حس میکردم اما امروز از صبح چندبار به کمر که خوابیدم حرکتشو به صورت خیلی واضح از روی شکمم دیدم.حتی همسرمم دید و فیلمم گرفتم
تو یکی از تاپیکا دیدم دکتر اوما گفتن از هفته ۳۰ از روی شکم دیده میشه
این زود دیده شدن حرکتش با اینکه جفتم قدامیه خطرناک که نیست؟ کسی بوده مثل من باشه؟

32 پاسخ 986 بازدید


سلام. ممکن عوارض خوردن پودر اینفولیک و قرض اووبست باعث کم شدن و قطع ترشح بشه؟

من قبلا خیلی ترشح داشتم حتی موقع تخمکگذاری ولی الان دوماه که این قرصا میخورم هیچ ترشحی ندارم. ممکن بخاطر خوردن این قرصا باشه؟

10 پاسخ 436 بازدید


درآوردن زودهنگام دندان شیری

پسرم یکسال و یک ماهشه هشت تا دندون درآورده امروز نگا میکردم دیدم دندون آخریش فک کنم آسیا باشه جوونه زده به نظر شما مشکلی داره ؟

6 پاسخ 344 بازدید


تخمدان بزرگ بعد از زایمان

سلام.۵ ماهه زایمان کردم الان رفتم سونو گفت تخمدانات بزرگ شدن میخواستم بدونم طبیعیه؟ درد دارم و اینکه شیر میدم پریود نشدم ۵ ماهه

1 پاسخ 339 بازدید


کمردرد شدید در بارداری

سلام خسته نباشید من اکثر اوقات کمر درد دارم، هماتوم و خونریزی هم دارم روزی ۲ تا شیاف میزنم لکه بینیم کمتر شده اما کمردرد رو اکثرا دارم و با شیاف هم خوب نمیشه. باید چیکار کنم‌ برای خوب شدن کمر دردم؟

3 پاسخ 406 بازدید


دیابت بارداری دارم یا نه

سلام میشه آزمایش من و تفسیر کنین

24 پاسخ 600 بازدید


طاق باز خوابیدن در ماه هفتم

پزشک عزیز
من دائما تو خواب به حالت طاق باز میچرخم و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم دورو برم پر از بالشته و باز نصفه شب بیدار میشم میبینم طاق باز شدم
البته فکر میکنم این مسئله بخاطر ضعف پهلوهام باشه چون 2 ماهه استراحت مطلقم و همش رو پهلو خوابیدم در طول روز.
این طاق باز شدن برا بچم خطر نداره؟نگرانشم😭

1 پاسخ 716 بازدید


چه مقدار ایبوپروفن به دخترم بدم؟

سلام وقت بخیر.دخترم یه کوچولو سرماخورده و سرفه داره با آبریزش بینی.حالا که ۱سالش شده از این به بعد مبتونم به جای استامینوفن بهش ایبوپروفن بدم؟و چه اندازه بدم؟

10 پاسخ 634 بازدید


تفسیر جواب ازمایش دیابت و تیروئید

سلام خانم دکتر من هفته های اول بارداری ازمایش دادم گفتن تیروئید و دیابت دارم مجددا برام ازمایش نوشتن اینبار که رفتم ازمایش بار اول ازمایش ناشتا دادم گفتن برو صبحانه بخور دوساعت بعد دوباره بیا ازمایش بده من تقریبا نیم ساعت یه ساعت به ازمایش دادنم صبحونه خوردم جوابش این چی شد. الان میشه ببینید دوباره تیروئید و دیابت دارم یان؟

17 پاسخ 272 بازدید


زایمان در هفته ۳۶

سلام دکتر عزیز و خانمای گل من تازه وارد ۳۶ هفته شدم بچه میگن iugr هست دیروز رفتم سونو گفتن دیگه باید زایمان کنی آب دورش ۶ هست و رحم دیگه جای مناسبی نیست بچم تازه دو کیلو شده یه جا دیگه سونو انجام دادم گفتن آب دورش ۱۱ هست الان نمیدونم چیکار کنم کدومو قبول کنم الان بخوام زایمان کنم بچه سالمه؟ تو دستگاه باید بره؟ اجازه بدم واسه زایمان یا بگم صبر کنن تا ۳۷ یا اگه بخوام صبر کنم واسه بچم خطر نداره

48 پاسخ 1,043 بازدید


تفسیرآزمایش غربالگری دوم هفته ی ۱۵

سلام میشه آزمایش منو تفسیر کنید فعلن به دکترم دسترسی ندارم

28 پاسخ 603 بازدید


تقویت سیستم ایمنی کودکان

سلام من یه سوالی دارم اینه که دخترم جدیدا خیلی زود زود سرما میخوره تب میکنه الان دو هفته پیش خوب شد باز از پریشب شرو شد سرفه امروزم یکم تب داره خیلی اعصابم از این بابت خورده خود بچمم خسته شد دیگه چیکار کنم دکترم میبرم دارو میده میخوره ازمایش کاملم دادم همه چیش خوب بود
میگم شربتی هست تقویت سیستم ایمنی بچه ها باشه خودم نظرم بود بهش سانستول بدم خوبه؟

24 پاسخ 627 بازدید


برای بررسی اختلال قاعدگی و تخمدان پلی کیستیک چه آزمایش هایی

باید انجام داد میشه نسخه آزمایشیشو برام به همون ترتیب ک دکترا مینوسن برام بگید متشکرم .

14 پاسخ 407 بازدید


کمکم کنید.خونی شدن دستمال کاغذی هفته ۳۰

سلام ممنون میشم به من جواب بدید
الان رفتم دستشویی خودمو خشک کردم دستمال خونی شد تقریا ۴_۵ قطره خون و بند اومد
باید برم بیمارستان؟
نمیدونم چرا اینطوری شد

46 پاسخ 1,231 بازدید


گیجی بیش از حد بچه

سلام خانم دکتر بچه من از صبح ک بیدار شده یکسره گیجه یکسره میخوابه مثلا از ساعته 12 ظهر خوابیده تا ۵ بعدازظهر باز این همه خوابیده ساعت ۸ شب دوباره خوابیده تا ساعت نزدیک ده شب ولی وقتی بیداره رفتارش طبیعی هس فقط چون ثابقه نداشته خیلی نگرانم چیکار کنم ببرمش دکتر یا بیخودی نگرانم

18 پاسخ 723 بازدید


فوری تب واکسن شش ماهگی

سلام خانم دکتر و مامانا
دیروز واکسن زده پسرم هر ۴ ساعت استا دادم ۴ صبح دادم بالا اورد با شیر دوباره دادم خورد خوابید. الان از ساعت ۸ تا حالا دوبار دادم هر دو دفعه بالا آورد. چیکار کنم تبش ۳۶.۶ زیر بغل.
لطفا زود جواب بدید.

29 پاسخ 383 بازدید


شیرخشک نان کانفورت یا ببلاک کانفورت

سلام پزشک محترم و دوستای مهربونم
من به عنوان شیر کمکی به نوزاد یک ماهه ام شیرخشک نان 1 میدادم که خیلی دل‌پیچه داشت و روزی ده دوازده بار دفع داشت ، شیرخشک رو عوض کردم ببلاک کانفورت دادم که بیست و چهارساعته الان دفع نداشته و طبق تحقیقی که کردم رژیمی هست و وزن دهی نداره اما از دیشب دلدردش آروم شده ، امشب شیرخشک نان کانفورت گرفتم بنظرتون نان کانفورت وزن دهی داره یا نه ، بچم وزن پایین بدنیا اومد و وزن دهی الان برام خیلی مهمه ، لطفا اگه کسی در مورد این شیرخشکا اطلاعاتی داره راهنماییم کنه
ممنون از همراهی تون

11 پاسخ 8,607 بازدید


دادن شیر محلی گاو به نوزاد

دکتر جان سلام برای شروع غذای کمکی از ماه بعد میتونم از شیر گاو محلی برای تهیه فرنی و حریره و پوره ها استفاده کنم؟
میتونم ماست با شیر گاو درست کنم بچم بخوره؟

23 پاسخ 863 بازدید