Ooma

تفسیر آزمایش هورمونی

سلام خانم دکتر عزیز و مهربونم
من مدتی هست صورتم جوش میزد که رفتم دکتر و برام آزمایش هورمونی نوشتن و این‌نتیجشه
ممنون میشم بفرمایید آیا از نظر هورمونی مشکلی هست یا نه؟؟ و آیا علت جوش های صورتم مشکلات هورمونیه؟

9 پاسخ 334 بازدید


تفسیر ازمایش ادرار شیرخوار پنج ماهه

سلام خانوم دکتر عزیز وقتتون بخیر لطف میکنید جواب ازمایش دخترم رو تفسیرکنین❤ وزنش خوب نمیره بالا رفلاکس پنهان داره اینطور ک دکتر میگه وزن موقع تولدش ۳/۲۰۰الان ک پنج ماه و سه روزه ۶/۴۰۰تقریبا

6 پاسخ 238 بازدید


قرص لاکتاول و حساسیت پروتیین گاوی

با سلام خدمت پزشک محترم و اومایی های عزیز
پسرم ۲ ماه و نیمش هست و حساسیت ب پروتیین گاوی داره و شیر خودمو میخوره
خواستم بدونم ک قرص لاکتاول باعث تشدید حساسیت نمیشه؟
و اینکا قرص لاکتاول رازیانه داره واسه پسر بد نیست؟
و قرص لاکتاول میتونه باعث کولیک و دل درد و استفراغ بشه؟

10 پاسخ 448 بازدید


سلام خانم دکتر جواب ازمایش ان تی خواهرم ممنون میشه جواب بدین

خواهرم 31سالش هست این جواب ازمایشش با توجه به اینکه عدد ان تی 1هست ریسک متوسط ایا نیاز به سلفری داره ؟

23 پاسخ 977 بازدید


لکه خونی در پوشک نوزاد

سلام وقتتون بخیر
امروز تو پوشک پسرم که ده روزشه یه لکه خونی کوچیک دیدم . ۶روز اول شیر خشک و شیر خودمو میدادم .الان شیر خودمو میدم فقط که نسبت دفعشو کم کرده روزی دوبار ادرار میکنه سه روزه دفع نداره .کسی تجربه ای داشته ؟نگرانم

42 پاسخ 738 بازدید


ببلاک arونفخ زیادشکم نوزاد

سلام خیلی شکم نوزادم نفخ داره میپیچه به خودش

41 پاسخ 1,317 بازدید


نامنظم شدن پریود بعد از زایمان

سلام اومایی ها
من نزدیک به شش ماهه زایمان کردم فقط دو ماه شیردهی داشتم
بلافاصله بعد از قطع شیردهی پریود شدم
دو دوره اول منظم بود پریودیم اما الان دو ماهه تاخیر داره یک دوره ی قبل ده روزتاخیر داشتم الانم یک هفته گذشته از موعدم ولی خبری نیست
علتش چیه ؟؟من قبل از بارداری پریودم منظم بوده

3 پاسخ 488 بازدید


درد و سوزش بعد از سزارین

سلام دکتر وقتتون بخیر
من جمعه هفته گذشته زایمان سزارین داشتم.
دو سه روزه هر بار سرویس میرم موقع دفع ادرار یه سوزش و درد بدی حس میکنم ک انگار تا زیردلمم تیر میکشه
فقط حین دفع ادرار نیس تو خونه م گاهی درد میگیره حس میکنم همون جاییه ک سوند وصل بود.
طبیعیه بعد زایمان این درد یا نه؟
سفکسیم و انتی بیوتیک هم از روز اول مصرف میکنم روزی یکی

23 پاسخ 636 بازدید


حرکات جنین در هفته 21

سلام ب همگی و دکتر جان. ببخشید من هفته 21بارداری ام تکون های نی نیم خیلی خیلی کمه و ضعیف گاهی اصلا در طول روز حسش نمیکنم. نگرانم چکار کنم

11 پاسخ 386 بازدید


تیر کشیدن خود واژن و سنگینی اون

سلام من امروز ،۲روز است که وارد ۳۲ هفته شدم احساس تیر کشیدن روی واژن و سنگیتی روی واژن به صورت گهگاهی دارم خطرناک نیس؟ترشحاتم هم نسبت به هفته ها قبل کمی بیشتر شده

11 پاسخ 489 بازدید


جای گزیدگی حشره رو دست پسرم

سلام دوستان دیروز منوجه شدم کنار دست پسرم به اندازه ی یه سکه قرمز شده، دیشب توی خواب خیلی اذیت بود و همش دستش رو میمالوند به من، خوب که دقت کردم دیدم وسطش سفید شده دقیق مثله گزیدگیه حشره.
علاوه بر اون محل دونقطه ی دیگه روی همون دسطش و یه نقطه روی دست دیگش افتاده، بنظرتون اینا جای گزیدگیه؟
اخه هر دو دستش هست واسه همین نگرانم چیزی دیگه باشه
کالاندولا خوبه بزنم؟

14 پاسخ 565 بازدید


نزدیک ۱۸ هفته ام اما هنوز تکون نمیخوره بااینکه بچه چهارمم هست

سلام وقت بخیر
نزدیک۱۸ هفته باردارم وبچه چهارمم هست ولی تکون نمیخوره یا احساس نمیکنم استراحتم خیلی کمه بچه سومم ۹ماهه خیلی وابسته ست بیشتر بغلمه واسم موردی نداره؟
وزنم بالاست چه ممکمل ورژیم غذایی مصرف کنم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

49 پاسخ 3,429 بازدید


کاهش حرکت جنین در هفته بیست و پنجم

سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم تو هفته من کاهش تعداد و شدت حرکت جنین نگران کننده‌ست؟ یعنی تا دیروز ضریه های خیلی شدید میزد با تعداد زیاد ولی امروز با وجود خوردن چیز شیرین و خوابیدن ب پهلو یهو ضربه هاش کم و ضعیف شده. صدای قلبشم طبیعی بوده.

7 پاسخ 497 بازدید


مصرف کپسول امپرازول در شیردهی

سلام خانم دکتر وقت بخیر، من خودم ورم معده دارم و بچم ک شیرمو میخوره همش رفلاکس داره از این دارو امپرازول بخورم برای شیردهی بد نیست؟

5 پاسخ 503 بازدید


قرص اس امپرازول ۲۰

سلام دکتر جان، دختر من رفلاکس داره قرصی ک دکتر براش نوشته بود امازول بود، تموم شده بود رفتم داروخونه اینو داده،فرقی ندارن؟ میتونم همینو بدم؟

13 پاسخ 1,426 بازدید


اقدام یک هفته به پریودی

سلام دکتر عزیز
من در طول هفته 3 بار نزدیکی داشتم یعنی اقدام کردم اما 3 بار 1 بار اول هفته بودو دو پشت سرهم
اما یه هفته به پریودیم مونده شروع کردم
یعنی فردا روز اول پریودیمه
میخاستم ببینم ایا امکان بارداری هست؟
و ایا توی جنسیت هم تاثیر داره چون من دختر خیلی دوس دارم

30 پاسخ 550 بازدید


میکرو پگمنتیشن در شیردهی

آیا در شیردهی میتونم میکرو پگمنتیشن انجام بدم

4 پاسخ 518 بازدید


ترشح زرد بدون بو و خارش

سلام .من ده روزی هستش که اقدام کردم و ۵روز به موعدم مونده.چند روزه به شدت ترشح زرد رنگ دارم که خیلیییی کمرنگه و مجبورم همش پد استفاده کنم و وقتی رو پد میمونه زرد یا قهوه ای میشه.اما اصلا بو و خارش ندارم.اطرافیان میگن عفونت داری.البته ماه های پیش ۵روز مونده بود به موعد خارش شدید میگرفتم ولی این ماه هنوز خارش نگرفتم.علتش چیه؟تعطیلات هست و اقدام هم کردم برم دکتر؟نگرانم

18 پاسخ 552 بازدید


تفسیر تست و آزمایش ‌‌آمنیوسنتز

سلام به دکتر و اومایی های عزیز
دکترجان لطف میکنین آزمایش من رو بررسی کنید، ممنونم از شما🌹
این ازمایش رو بخاطر اینکه بندناف تک شریان بوده و کیست کروئید دوطرفه دیده شده بود، پزشک پریتانالوژیست گفتند انجام بدم.

7 پاسخ 285 بازدید


سلام دکترعزیزسوالم درموردخلط درشیرنوزاده

دخترخواهرشوهرم ۳۲روزشه امروزشیرکه بالااوردتوشیری ک بابااوردخلط های زردرنگ بودعلتش چی میتونه باشه ..پیشاپیش ممنون ازپاسخگویتون دکترمهربون وصبور

13 پاسخ 321 بازدید