سلام دکتر جان
یادتونه من هفته ۱۴ گفتم استخوان عانه م درد میکنه وقتی حرکت میکنم
خواستم بگم اصلا خوب نشد و همچنان این درد رو دارم یعنی در حالت نشسته یا دراز کشیده روی کمر درد ندارم اما وقتی پامو حرکت میدم یا میخوام بلند شم یا یه خورده جابجا میشم یا پهلو به پهلو میشم بدجور دردم میاد انگار استخوانش میخواد بشکنه
و تا استخوان نشیمنگاهم درد میگیره
پرسش (1401/09/06):
درد استخوان عانه و نشیمنگاه
501
19
1401/09/06
سوال کننده
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
جان دلم نسبت به هفته 14 شرایط بدتر شده؟ الان چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
جان دلم نسبت به هفته 14 شرایط بدتر شده؟ الان چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/09/06
سوال کننده
نه بدتر نشده ولی فرقی نکرده
یعنی وقتی زیاد به یک پهلو میشم دیگه اون استخوان انگار میخواد بشکنه یا زیاد میشینم وقتی حرکت میکنم برای یه لحظه اونجوری درد داره
یعنی وقتی زیاد به یک پهلو میشم دیگه اون استخوان انگار میخواد بشکنه یا زیاد میشینم وقتی حرکت میکنم برای یه لحظه اونجوری درد داره
0
1401/09/06
سوال کننده
الان سونوی آنومالی دادم و جفت سرجاش بود و هماتومم خدا رو شکر برطرف شده بود
0
1401/09/07
پزشک اوما
خداروشکر نازنینم مکمل کلسیم مصرف کنید، از بالش های بارداری برای خوای کمک بگیرید تا این شرایط بیشتر قابل تحمل شود متاسفانه بدلیل بزرگ شدن رحم و اینکه در حال خروج از محوطه لگنی است این درد احساس میشود 💜
0
1401/09/07
سوال کننده
آره کلسیم و منیزیم مصرف میکنم
ممنونم از پاسخگویی خوبتون چشم ان شاالله
ممنونم از پاسخگویی خوبتون چشم ان شاالله
0
1401/09/07
سوال کننده
چون چند تا از کاربران دیدم از هفته های ۳۰ به بعد این درد رو اعلام کرده بودن ترسیدم گفتم نکنه خطرناک باشه
0
1401/09/07
سوال کننده
الان با توجه به اینکه هماتومم برطرف شده باز هم باید استراحت کنم و شیاف استفاده کنم؟
0
1401/09/07
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم، نگران نباشید فقط طول سرویکس چند گزارش شده بود ؟
0
1401/09/07
سوال کننده
سلام مجدد در آنومالی انگلیسی نوشته شده اسمش چیع چطور بفهمم؟
0
1401/09/07
پزشک اوما
برایم عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/09/08
سوال کننده

0
1401/09/08
پزشک اوما
شرایط و. طول سرویکس خوب است در مورد قطع شیاف پزشکتان باید اجازه دهند چون ایشان مسئول شما هستند اما استراحت مطلق لازم نیست، در حد کارهای. سبک روزانه کم کم میتواند شروع شود ❤️
0
1401/09/09
سوال کننده
بله دکترم گفت شیاف رو ادامه بدم و آ اس آ برام تحویز کرد و گفت پیاده روی کم اشکالی نداره
0
1401/09/09
سوال کننده
خواستم نظر شما رو هم در این مورد بدونم
0
1401/09/09
سوال کننده
آ اس آ اشکاای نداره؟
0
1401/09/09
پزشک اوما
عزیزم طبق همین روال جلو بروید و نگران نباشید مصرف آ اس آ یا همان آسپرین طی بارداری ایمن است 🌹🌹
0
1401/09/09
سوال کننده
باشه چشم خیلی ممنونم 🌹🌹🌹🌹
0
1401/09/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک جانم و خواهش میکنم 💗
0
1401/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




