خانوما این درد طبیعیه؟
دو طرفم درد داره مخصوصا وقتی میخوام پاشم یا پهلو به پهلو شم
قبلا نبود این درد الان یه کمی هم زیر دلم درد میکنه باهاش .
دولادولا راه می رم از دردش
پرسش (1401/03/27):
درد استخوان جلویی واژن هردو طرف
556
85
1401/03/27
سوال کننده
1
1401/03/27
🍃🌵Zahra🌱 .
طبیعیه
0
1401/03/27
سوال کننده
راهی هست واسه درمانش؟
ربطی به دهانه رحم و اینا که نداره؟
ربطی به دهانه رحم و اینا که نداره؟
1
1401/03/27
🍃🌵Zahra🌱 .
ن منکه از ۳ماهگی داشتم تا عید امسال دردش خیلی شدید و وحشتناک بود
فقط زمین نخاب یا نشین
جای سفت کلا بدترش میکنه
فقط زمین نخاب یا نشین
جای سفت کلا بدترش میکنه
1
1401/03/27
🍃🌵Zahra🌱 .
ن ب دهانه رحم ربطی نداره
0
1401/03/27
سوال کننده
این که خیلی بده 😭
ای وای واس شما که خیلی طولانی بوده کاس منم هنوز ۸ هفته دیگه مونده 😭😭😭
ای وای واس شما که خیلی طولانی بوده کاس منم هنوز ۸ هفته دیگه مونده 😭😭😭
0
1401/03/27
سوال کننده
کلا درازکشمرو تخت یا مبل اصلا نمی شینم
ولی سه روز پیش دکتر بودم ۱۲ ساعت تو ماشین بودیم تا نوبت سونو و مطب شد فرداش این دردا شروع شدن
ولی سه روز پیش دکتر بودم ۱۲ ساعت تو ماشین بودیم تا نوبت سونو و مطب شد فرداش این دردا شروع شدن
0
1401/03/27
sami *
عزیزم هرچی بچه میاد پایین تر درد واژن بدتر میشه باید تحمل کنی
0
1401/03/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
روزای اخر بیشترم میشه
0
1401/03/27
سمیه 💙
پرنیاجان منم ازدوهفته پیش درگیرشم،نه توپاشدن راحتم نه حتی بعضی وقتاتوخواب،مجبوریم تحمل کنیم،،،فکرکنم بهش میکنم استخوان عانه
0
1401/03/27
سوال کننده
من نگران بچم هستم حس میکنم خیلی پایین اومده قبلا بریچ بود الان سفال شده دقیقا سرش روی خط رویش مو هستش
0
1401/03/27
سوال کننده
چقد باردادی سخته خدایا
0
1401/03/27
سوال کننده
واس من دردش خیلی شدیده واس توهم همینه؟
بچت سفالیکه؟سرشو کجا حس میکنی؟
بچت سفالیکه؟سرشو کجا حس میکنی؟
0
1401/03/27
sara jafari
عزیزم طبیعیه تاروز زایمتن باهاته
0
1401/03/27
sara jafari
سربچه میاد سمت لگن
1
1401/03/27
sami *
ببین اینقدر پایین میاد که سرپا نمی تونی بمونی ، اینقدر سنگین میشی که شکمت دقیقا تا نزدیکی های واژنت میاد هنوز خیلی مونده ولی مراقب باش زیاد راه نرو کار سنگین نکن حتما دراز بکش زیر شکمت هم میخوابی یه بالشتک نازک بذار بیاد بالاتر
0
1401/03/27
sami *
جوری بهت فشار میاره لگنت انگاری داره منفجر میشه اینقدر میاد پایین حس میکنی لگنت داره باز میشه
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
این درد طبیعیه
من از هفت ماه باهاش درگیرم هر روزم شدیدتر میشه😭
من از هفت ماه باهاش درگیرم هر روزم شدیدتر میشه😭
0
1401/03/27
sami *
۴۱ هفته هستی ؟؟
0
1401/03/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مخصوصا شبا وقتی میخوای پهلو ب پهلو بشی
یا از زمین بلند شی
یا از زمین بلند شی
0
1401/03/27
محدثه S.M
عزیزم زایمانت کیه؟درد نداری؟
1
1401/03/27
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
من این دردو از اولش داشتم الان دیگه بدتر شده خیلییییی بده دردش پدرم در میاد شبها 😢😢😢
0
1401/03/27
سوال کننده
پس جای نگرانی نیست
والا بیچاره شوهرم نگرانتره از من
به محض اینکه بگم درد دارم رنگش میپره از ترس فک میکنه بچه میخاد بیاد
من یه تجربه زودرس داشتم الان واس همین نگرانیم خیلی بیشتره
والا بیچاره شوهرم نگرانتره از من
به محض اینکه بگم درد دارم رنگش میپره از ترس فک میکنه بچه میخاد بیاد
من یه تجربه زودرس داشتم الان واس همین نگرانیم خیلی بیشتره
0
1401/03/27
سوال کننده
ممنون خانومای گل که راهنمایی کردین
0
1401/03/27
سوال کننده
شکر خدا تو که زیاد نمونده چند روز دیگه میزایی انشالله به سلامتی
0
1401/03/27
سوال کننده
کلا استراحتم میخواستم پاشم کارای سبک رو انجام بدم که دکترم گفت سه هفته دیگه هم صبر کن
پدرم در اومده از ۱۵ هفته استراحتم تا الان
پدرم در اومده از ۱۵ هفته استراحتم تا الان
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
آره😭😭
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
تاریخم دیروز بود ولی یه هفته دیگم بهم وقت دادن😭
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
۳ ماهه شب ها از درد لگن خواب ندارم تکون نمیتونم بخورم خیلی اذیت شدم
0
1401/03/27
سوال کننده
خودت کنترل کن خدای نکرده ضربان قلبش پایین نیاد نمیدونم اصرارشون از چیه این دکتراخب بچه کامله درش بیارین دیگه
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
اینقد چک کردم دیگه روانی شدم بخدا
0
1401/03/27
سوال کننده
درد زایمان نداری؟
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
میگیره ول میکنه
ثابت نیست
ثابت نیست
0
1401/03/27
سوال کننده
سوره آل عمران و انشقاق بخون همین امروز
دردت میاد
دردت میاد
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
انشقاق هر روز میخونم
0
1401/03/27
سوال کننده
آل عمرانم واسه زایمان راحت موثره
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
حتما میخونم
0
1401/03/27
سوال کننده
انشالله همین فردا بیای تایپیک بزنی زایمان کردم
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
خداکنه
دیگه واقعا خسته شدم😔
دیگه واقعا خسته شدم😔
0
1401/03/27
سوال کننده
نگران نباش خدابزرگه
0
1401/03/27
janan ...
والا به منم میگفتن طبیعیه ولی نبود ب
0
1401/03/27
سوال کننده
از چی بود عزیزم ؟
0
1401/03/27
janan ...
رفتم سونو گفت سر بچه اومده تو لگن استراحت مطلق هستم.
0
1401/03/27
سوال کننده
من سه شنبه سونو بودم همه چی طبیعی بود
0
1401/03/27
janan ...
سرویکس هم از 42 شده 25
0
1401/03/27
janan ...
خب خداروشکر
0
1401/03/27
janan ...
پس استراحت کن . انشالله بسلامتی بارت بذاری زمین
0
1401/03/27
سوال کننده
من کلا سرویکسم کم بود الانم ۳۲.۵ هستش
0
1401/03/27
janan ...
برای منم دعا کن به موقع دنیا بیاد.
0
1401/03/27
سوال کننده
سلامت باشی انشالله
1
1401/03/27
سوال کننده
نگران نباش خدا بزرگه انشالله کمکمون میکنه
1
1401/03/27
فرزانه مامان شازده والا
طبیعیه، موقع خواب بالشت بذار لای پاهات
0
1401/03/27
sami *
چرا زایمان نمیکنی ؟
0
1401/03/27
sami *
چرااااا ؟؟
0
1401/03/27
sami *
چکاب میری برای معاینه تحریکی و ان اس تی ؟؟
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
درد ندارم بستریم نمیکنن میگن هنوز وقت داری
ولی داغونم بخدا خسته شدم😔
ولی داغونم بخدا خسته شدم😔
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
تا ۴۲ هفته برای طبیعی وقت میدن لعنتی هاا
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
آره دیروز صبح رفتم
فردا صبحم میرم
فردا صبحم میرم
0
1401/03/27
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
هفته های اخر میگن امکان داره بچه مدفوع کنه. حواست باشه
خب امپول فشار بزنن بهت.
خب امپول فشار بزنن بهت.
0
1401/03/27
sami *
وا عجب دکتر بیخیالی داری دختر
1
1401/03/27
sami *
دقیقا
0
1401/03/27
sami *
من رسیدم ۴۰ هفته هر روز چکاب بودم هر روز معاینه تحریکی شدم آخرش ۴۰ هفته و ۴ روز دردام شروع شد ، ماما گفت ۴۰ هفته ام تموم بشه دردی نباشه بستری میشم برو پیگیری کن رو مخ دکتر برو بستری بشی آمپول بزنن باز بشی
0
1401/03/27
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
حتما سونو بده من توی 36 هفته این دردو داشتم تو 37 زایمان کردم درد من وحشتناک بود
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
تا یه هفته بعد تاریخ زایمانم وقت میدن اگه دردم نگرفت آمپول فشار میزنن
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
دکترم بیخیال نیست
یه قانونه ک برای همه هست
یه قانونه ک برای همه هست
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
من الان ۴۰ هفته و یک روزم
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
دکترمم برام بنویسه باز بیمارستان میگه نه زوده فلانه هنوز وقت داری😭
0
1401/03/27
sami *
معاینه تحریکی میشی ؟
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
آره تا الان ۲ بار شدم
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
هر کاری بگی انجام میدم ولی خبری از درد نیست
0
1401/03/27
sami *
منم با معاینه دردام شروع شد ۴۰ هفته ۴ روز زاییدم ایشالا امشب فردا شب زایمان کنی راحت بشی
0
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
خداکنه عزیزم
واقعا دیگه خسته شدم
امیدوارم با معاینه فردا دیگه دردام شروع بشه
واقعا دیگه خسته شدم
امیدوارم با معاینه فردا دیگه دردام شروع بشه
0
1401/03/27
sami *
پیش دکتر یا ماما میری بگو محکم تر معاینه ات کنن من و خود ماما خیلی شدید تر معاینه کرد نزدیک های صب دردام شروع شد
1
1401/03/27
💙 Fatemeh 💙
فردا رفتم بهش میگم🥺
0
1401/03/27
sami *
یکمی ناله کن بگو درد دارم واژنم لگنم داره میترکه دلم درد میکنه ناله بزن جلوشون
0
1401/03/28
💙 Fatemeh 💙
اتفاقا تو فکرش بودم اینکارو بکنم
فردا انجام میدم ببینم تاثیری داره
فردا انجام میدم ببینم تاثیری داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




