Ooma

جواب غربالگری ان تی

سلام خانم دکتر عزیز.امیدوارم حالتون خوب باشه
بیزحمت میشه جواب ازمایش ان تی منو تفسیر کنید.دستتون درد نکنه🤩😍🥰

12 پاسخ 616 بازدید


حساسیت به کدو سبز

سلام خانم دکتر عزیز
دیروز تو سوپ پسرم کدو سبز ریختم بعداز ۲_۳ساعت بدنش دونه های قرمز پاشید که زیادم هست، ممکنه بخاطر کدو سبز باشه؟یا مشکل دیگه ای هست؟
دیروز کمتر بود امروز یکم بیشتر شده

28 پاسخ 498 بازدید


رژیم شیردهی اوما دایت

سلام وقت بخیر.من تو واتساپ پیام دادم واسه رژیم مبلغ هم واریز کردم الان تقریبا دو روز میگذره هنوز دیده نشده پیام واریزی ک برام برنامه غذایی بفرستن.اخه گفتن بعد واریز 24تا48ساعت میرسه..هنوز پیامم رو ندیدن.چیکار کنم ک ببینن؟؟

8 پاسخ 405 بازدید


سوزش معده و سردرد و سنگینی سر

سلام خانم دکتر عزیز🌹
چند وقتی هس که معدم خیلی سوز داره،بااینکه غذا خوردم ولی احساس ضعف و سوزش دارم.
مواقعی هم که بهم استرس وارد میشه سوزشش بینهایت میشه طوری که دست وپامم یخ میکنه،سردرد میشم،تپش قلب میگیرم.یکی دوبارمد یه حالت که انگار یک ضربه محکم به شکمم خورده باشه داشتم،خیلی درد بدی بود که مجبور شدم آمپول بزنم تا خوب بشم.به نظرتون علتش چیه؟چه دارویی بخورم؟دخترمم شیر میدم.

9 پاسخ 312 بازدید


اضافه وزن در بارداری

سلام وقت بخیر
من اول که حامله شدم ۷۰ کیلو بودم با قد ۱۶۷ سانت
الان هفته ۲۵ بارداری هستم و وزنم ۸۰ کیلو
چیکار کنم که بیشتر بالا نره چون فکر کنم تا هفته ۳۸من میتونم ۸۳ کیلو بشم بیشرش میشه اضافه وزن و همین الانم ۳ کیلو اضافه وزن پیدا کردم
چیکار کنم
ممنون میشم کمکم کنید بگید روزی چند کالری باید مصرف کنم

59 پاسخ 728 بازدید


عقب افتادن پریود در این فصل

سلام دکتر اوما و دوستان عزیز. کیا تو این فصل پریودیشون عقب افتاده؟ دوره من نهایتا ۲۹ روزه هست. روز ۱۱ پریود هم رفته بودم سونو. گفته بودن این ماه فولیکولهات خیلی خیلی ریز هستن. فکر نکنم باردار باشم. میخواستم بدونم تغییر فصل تو پاییز باعث عقب افتادن پریود میشه؟

11 پاسخ 544 بازدید


بالا و پایین رفتن بتا

سلام خانم دکتر بتای من آخر هفته ۴
۴۳۰۰بود بعد تا ۱۰۰۰ افت کرد و بعد دوهفته الان که هفته ۸ هستم شده ۷۷۰۰
و در سونو نوشته دو کانون اکوفری دیده شده این ینی چی
امیدی هست به این بتای کم در ۸ هفته؟

30 پاسخ 5,378 بازدید


تفسیر اکو قلب جنین

سلام خانم دکتر روزتون بخیر بیزحمت اکو قلب رو برام تفسیر میکنید

11 پاسخ 448 بازدید


جواب ازمایش تیتر بتا و بتا معمولی

سلام خانم دکتر
من شنبه هفته پیش ازمایش بتا معمولی دادم،جوابش شد ۴۰۱
و ۲روز بعدش یعنی ۲شنبه هفته گذشته هم دکتر در کنار ازمایش های اولیه برام تیتر بتا نوشتن که جواب امروز اماده شد
جواب جفت ازمایش ها خوب و معقول هست؟

51 پاسخ 737 بازدید


تفسیر آزمایش خون بارداری

سلام خانم دکتر عزیز من هفته 9 بارداری هستم ، چند روز پیش آزمایش خون و ادرار انجام دادم این جوابش هست میشه تفسیر کنین برام

15 پاسخ 657 بازدید


استفاده از قرص یاسمین بعد از زایمان برای جلوگیری

سلام دکتر جان
من دو ماه و نیمه که زایمان سزارین کردم. پسرم شیرخشک میخوره و اصلا شیردهی ندارم. هنوز هم پریود نشدم.دو هفته پیش ۳ روز لکه بینی خفیف داشتم فقط.
میخوام قرص یاسمین شروع کنم. اگه از امروز شروع کنم تا ۲۱ روز و بعدش تو اون ۷ روز پریود نشم، چی‌کار باید بکنم؟ باید بعد ۷ روز بسته جدید رو شروع کنم؟
برای خشک‌شدن کامل شیر هم راهکاری بدید لطفا
ممنون از دکتر عزیز

13 پاسخ 743 بازدید


تفسیر جواب ازمایش سلفری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر میشه لطف کنین جواب ازمایش سلفری برام تفسیر کنین مشکلی هست؟

21 پاسخ 568 بازدید


قرص سرماخوردگی در شیردهی

سلام
خسته نباشید
ببخشید قرص آوی گریپ که شامل( استامینوفن ۶۵۰ میلی فنیل آفرین هیدروکلراید ۱۰ میلی و کلرفنیرآمین مالئات ۴ میلی) هست میتونم در شیردهی استفاده کنم. یا چه قرص سرماخوردگی مجازم بخورم؟

9 پاسخ 446 بازدید


تفسیر آزمایش چکاپ من

سلام به خانم دکتر و دوستان گل اومایی. روزتون بخیر من سالانه آزمایش چکاپ میدم میشه لطفا آزمایش امسالم رو بررسی کنین. بعد از زایمانم هست ممنون از همگیتون😘❤

14 پاسخ 329 بازدید


کپسول اوابوست فقط برای کیفت تخمدان و تخمک هست یا برای رشد تخمک هم تاثیر داره؟

سلام خانم دکتر من تخمدان راستم تنبله و تخمدان چپم بعضی اوقات ۱ فولیکول غالب داره یا اصلا نداره، ماه پیش دکتر برام اوابوست نوشت اما همه جا میگن این مکمل برای تقویت تخمک هست ، من ۱ ماه روزی ۱ عدد از این کپسول استفاده کردم و ماه بعدش به جای اون روزی ۱ عدد ازپودر اینو فولیک، الان میخوام بدونم اگ اوابوست واقعا کمک کننده هست ک فولیکول رشد کنه و افزایش داشته باشه تا همون اوابوست رو دوباره بخرم و اگ فقط برای تقویت تخمک هست تا اینبار ب دکترم بگم برام لتروزل بنویسه؟ لطفا راهنماییم کنید

19 پاسخ 719 بازدید


لطفاً سونو آنومالی را تفسیر کنید .

عرض سلام ووقت بخیر خدمت پزشک عزیز اوما ودوستان مهربان اومایی
لطف می کنید سونو آنومالی را تفسیر کنید .
هفته ی ۱۳سل فری به جای غربالگری هاانجام دادم که منفی بود .

12 پاسخ 541 بازدید


میخواهم اقدام کنم برای بارداری

سلام
می‌خوام برای باردار شدن اقدام کنم کارهای پزشکی و..انجام دادم ولی می‌خوام بدونم زمان تخمک گذاری من کی هستش که بارور میشن و منجر به بارداری بنده؟
از کجا میتونم متوجه بشم؟

8 پاسخ 1,840 بازدید


خونریزی و لکه بینی بعد از زایمان

سلام دکتر عزیز
من ۵۰ روز پیش زایمان طبیعی داشتم که تا ۳۰ روز خونریزی و تا ۴۰روز لکه بینی داشتم . بعد از اون دیگه هیچ لکه بینی و خونریزی نبود و ترشحات سفید داشتم ولی دوباره از دیروز خونریزی شروع شده و مثل پریود هست
الان سوالم اینه که الان پریود شدم یا این خونریزی هنوز بخاطر زایمانه ؟؟
در ضمن شیر خودم را هم به بچه میدم

13 پاسخ 396 بازدید


علایم عفونت آلت بعد از ختنه نوزاد

سلام دیروز پسرمو ختنه کردیم امشب دیدم یکم ردی آلتش سفید شده میتونه نشونه عفونت باشه؟؟؟از دیروز تا حالا هر۶ساعت پماد موسپرین زدم روش

17 پاسخ 823 بازدید


شیر آغوز فریز شده

سلام
وقتتون بخیر
بنده موقع زایمان کرونا داشتم
اوایل زایمانم شیر زیادی داشتم و میدوشیدم و تو کسیه های مخصوص فریز کردم
الآن که دوماه و ۱۰ روز ازشون میگذره باوجود اینکه اون موقع کرونا داشتم میتونم الآن از اون آغوز ها به دخترم بدم یا نه؟

4 پاسخ 771 بازدید