سلام خانم دکتر جون😌😘
جواب ازمایش قند ناشتا و...
میشه لطفا بگید چطوره
پرسش (1401/09/07):
جواب ازمایش قند ناشتا و...
332
28
1401/09/07
سوال کننده
0
1401/09/07
سوال کننده

0
1401/09/07
سوال کننده

0
1401/09/07
سوال کننده
خانم دکتر من همش استرس اینو دارم نکنه بعد ک دخترم بدنیا اومد شیر نداشته باشم یا کم باشه
چطور میشه فهمید یا از الان کاری کرد ک شیر ب اندازه کافی داشته باشم
چطور میشه فهمید یا از الان کاری کرد ک شیر ب اندازه کافی داشته باشم
0
1401/09/07
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان گل
عزیزجانم در آزمایش شما همه چیز از جلوه قند خون خوب است و فقط این نکات حائز اهمیت است :
1. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
2. مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
عزیزجانم در آزمایش شما همه چیز از جلوه قند خون خوب است و فقط این نکات حائز اهمیت است :
1. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
2. مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
0
1401/09/07
سوال کننده
بله دکتر ترشحات دارم
لباس زیر استفاده نمیکنم ولی نگاه کمیکنم میبینم لکه زرد رنگه شلوارم
مولتی ویتامین
اهن
ویتامین دی
فولیک اسید
ک یوقتا نامنظم استفاده میکنم
لباس زیر استفاده نمیکنم ولی نگاه کمیکنم میبینم لکه زرد رنگه شلوارم
مولتی ویتامین
اهن
ویتامین دی
فولیک اسید
ک یوقتا نامنظم استفاده میکنم
0
1401/09/07
سوال کننده
ترشحاتم بودارم هست
از اولم داشتم ولی چکاپای اولیه عفونت نشون نداد
از اولم داشتم ولی چکاپای اولیه عفونت نشون نداد
0
1401/09/07
پزشک اوما
عزیزجانم در آزمایش ادرار هم عفونت دیده شده است. قرص نیتروفورانتوئین 100 میلی گرم 14 عدد بخرید و هر 12 ساعت یک عدد به مدت یک هفته استفاده کنید. به علاوه مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید. مواد غنی از ویتامین C را نیز بیشتر بخورید. بعد از اتمام دوره درمان، آزمایش آنالیز و کشت ادرار مجددا تکرار گردد.
همچنین پماد واژینال کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود.
تا حد امکان لباس زیر نپوشید.
حتما خودتان بعد از استفاده از سرویس بهداشتی با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید.
عکس مکمل آهن را ارسال کنید تا ببینم ، چرا فولیک اسید هنوز میخورید؟ تالاسمی مینور دارید؟
همچنین پماد واژینال کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود.
تا حد امکان لباس زیر نپوشید.
حتما خودتان بعد از استفاده از سرویس بهداشتی با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید.
عکس مکمل آهن را ارسال کنید تا ببینم ، چرا فولیک اسید هنوز میخورید؟ تالاسمی مینور دارید؟
0
1401/09/07
سوال کننده
ممنون از شما عزیزم
0
1401/09/07
سوال کننده
البته ففول میخوردم
حالا تموم کردم و باید بخرم
فولیک هم فک میکردم باید ادامه بدم
ن تالاسمی ندارم خداروشکر
حالا تموم کردم و باید بخرم
فولیک هم فک میکردم باید ادامه بدم
ن تالاسمی ندارم خداروشکر
0
1401/09/07
سوال کننده

این رو استفاده میکنم
0
1401/09/07
پزشک اوما
جان دلم فولیک اسید را باید از انتهای هفته 16 قطع کرد دیگر ادامه ندهید،، میزان من خونی شما شدید است، برای یک ماه روزی یک عدد فروفورت گاین بخورید و یک عدد فروس سولفات بخوريد و بعد فروس سولفات را قطع کرده آزمایش را به همراه چک ذخیره آهن خون یعنی فریتین تکرار کنید.
0
1401/09/07
سوال کننده
دکتر ضرر داشت ینی ک اینهمه ادامه دادم فولیک رو🥺
0
1401/09/07
سوال کننده
ای وای نمیدونم چرا اینطور شد
چکاپا قبل همه خوب بودن هیچ مشکلی نداشتم
چکاپا قبل همه خوب بودن هیچ مشکلی نداشتم
0
1401/09/07
سوال کننده
خودمم دیدم دوتا از موارد ازمایش نرمال نبود پس نگو عفونت و کم خونی بودن🥺
0
1401/09/07
سوال کننده
خانوم دکتر پاهام ورم داره بخاطر همینه؟
کف پاهام ینی همچین حسی دارم
زیاد نمیتونم سر پا بمونم
کف پاهام ینی همچین حسی دارم
زیاد نمیتونم سر پا بمونم
0
1401/09/08
پزشک اوما
چون محلول در آب است موردی ندارد اما دیگر مصرف نکنید. و اینکه نگران نباشید طی بارداری این مشکلات رخ میدهند با مدیریت صحیح مشکل حل میشود. در مورد ورم پاها،خیر ارتباطی با این مساله ندارد، من فکر میکردم دفع پروتئین در ادرار بدلیل عفونت باشد اما برای رد مشکلات دیگر باتوجه به ورم پاها در اسرع وقت هم پاها چک شوند هم آزمایش ادرار 24 ساعته انجام دهید مصرف نمک را هم به حداقل برسانید 💗
0
1401/09/08
سوال کننده
ینی دفع پروتئین دارم؟؟
0
1401/09/08
سوال کننده
چ مشکلاتی ممکنه وجود داشته باشه خانوم دکتر
0
1401/09/08
پزشک اوما
دفع پروتئین دارید و اگرچه محتمل ترین علت عفونت است اما باید با آزمون تخصصی تر مطمئن شویم که علت پره اکلامپسی نیست
0
1401/09/09
سوال کننده
ازمون چطوری🥺
0
1401/09/09
پزشک اوما
نوشتم جانم آزمایش ادرار 24 ساعته انجام دهید
0
1401/09/09
سوال کننده
سلام عزیزم
رفتم پیش دکترم گفت عفونت ادراری داری و کم خونی
برام اموکسی سیلین نوشت و گفت بعد یک هفته استفاده برم ازمایش بدم
ولی مسمومیت رو خداروشکر رد کرد
رفتم پیش دکترم گفت عفونت ادراری داری و کم خونی
برام اموکسی سیلین نوشت و گفت بعد یک هفته استفاده برم ازمایش بدم
ولی مسمومیت رو خداروشکر رد کرد
0
1401/09/09
سوال کننده
برا کم خونیمم قرص نوشت البته
بعد گفتش تو یک ماه ۵کیلو اضاف کردی مواظب اضافه وزنت باش
اخه سری قبل ۵۷شدم اینسری ۶۲بودم
بعد گفتش تو یک ماه ۵کیلو اضاف کردی مواظب اضافه وزنت باش
اخه سری قبل ۵۷شدم اینسری ۶۲بودم
0
1401/09/10
پزشک اوما
سلام مامان گل
بسیار هم عالی عزیزم قطعا نظر ایشان دقیق تر است چون ورم پاها و شرایط عمومی شما را از نزدیک دیده اند، بله میزان اضافه وزن زیاد بوده خیلی دقت کنید که بیش از حد وزن نگیرید 🌹
بسیار هم عالی عزیزم قطعا نظر ایشان دقیق تر است چون ورم پاها و شرایط عمومی شما را از نزدیک دیده اند، بله میزان اضافه وزن زیاد بوده خیلی دقت کنید که بیش از حد وزن نگیرید 🌹
1
1401/09/10
سوال کننده
ممنونمدکتر جون 🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘
0
1401/09/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
0
1401/09/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




