حالت تهوع شدید اوایل بارداری
سلام من الان تقریبا دو هفتس ک حالات تهوع دارم و جدیدا هر چیم بزور بخورم بالا میارم ب بوی غذا خیلی چیزا دیگ بد جور حساسم فورا بالا میارم چیکار کنم
لکه قرمز داخل چشم
سلام
لکه قرمز داخل چشم پسرم افتاده نمیدونم از چیه؟
خطرناکه؟
خارش مقعد در اثر استفاده از پودر موبر
سلام خانم دکتر عزیز من یه هفته پیش از پودر موبر استفاده کردم ازون روز خارش مقعد گرفتم وگرنه یبوست یا مشکل دیگه ای ندارم هروقت وعزلین استفاده میکنم تا یه ساعت خوبه ولی دوباره مشکل پیش میاد چه پمادی استفاده کنم از شر این خارش راخت شم
جواب آزمایش غربالگری ۳ ماه اول
سلام دکتر عزیز لطفا جواب آزمایش غربالگری رو بهم بگید
خانوم دکتر ممکنه آزمایش من رو تفسیر کنید
سلام پزشک عزیز خسته نباشید من دیروز این آزمایش رو بردم پیش دکتر خودم و ایشون تنها دوز قرص لووتیروکسین من رو زیاد کردن قبلا صبحا هروز نصف عدد میخوردم الان بهم گفتن روزی یک عدد بخورم و پنجشنبه و جمعه نخورم. و گفتن نیازی نیست برم پیش متخصص غدد. چون نصف عدد رو متخصص غدد برام تجویز کرد گفت مهرماه دوباره آزمایش برای چک تیروییدم انجام بدم. بنظرتون همین تجویز پزشکم خوبه همین رو ادامه بدم یا نیازه حتما برم پیش دکتر غددم؟ خداروشکر مشکوک به مسمویت بارداری بودم بخاطر ورم چشما و دست و پام که گفتن موردی نداره تو آزمایش منفی بوده. ولی فراموش کردم بپرسم عفونت ادراری دارم یا نه؟ و اینکه گفتن یکی از قندهام بالا بوده ولی تجویزی نکردن گفتن سه هفته دیگه دوباره آزمایش قند بده . ببخشید توضیحاتم طولانی شد
بارداری با وجود پریود شدن و جلوگیری طبیعی
سلام خانوم دکتر من سوم ماه پیش پریود شدم جلوگیری طبیعی داشتم فقط یه هفته مونده بود به پریودی جلوگیری نداشتم بدون جلوکیری سه چهارباری نزدیکی داشتیم بعد موقعه پریودم که شد پریود نمیشدم دوتا بی بی چک زدم دوتا مثبت شدن ولی دو روز بعدش پریود شدم خونریزیم مث همیشه بود ولی نزدیک دو هفته سردرد وحشتناک داشتم حالا سردردم خوب شده پا درد کمر درد زیر دلم همش درد میکنه بی حوصله شدم زود خسته میشم همش دراز کشیدم اشتها اصلا ندارم بد غذا شدم سرگیجه هم دارم دوماه پیش ازمایش کامل دادم هیچ مشکلی ندارم نه تیروئید نه چربی هیچی ویتامینم میخورم با وجود پریود شدن ممکنه باردار باشم؟
درد ناف در بارداری
سلام دکتر جان
هفته 31 بارداری هستم و 3 روزه هنگام ادرار کردن نافم و اطرافش درد میگیره
دلیلش چی میتونه باشه؟ آیا خطرناکه؟
کیا تو این هفته این مشکل رو داشتن چیکار کردین که بهتر شدین
لطفاً بگید نگرانم
منظور از غذای مونده در بارداری چیه
سلام خانم دکتر عزیز و مادرای گل
چندجا خوندم ک غذای مونده سمه برا جنین
میشه بگین منظور ازمونده چیه
ینی غذایی ک مثلا برا دیشب یا پریشبه گرم کنم بخورم اشکال داره؟؟؟؟
و ی سوال دیگه تاثیر روحیه مادر رو جنین چقدره؟ مثلا خودم معمولا شادم اما چندباری پیش اومد سر قضایی خیلی ناراحتی کشیدم برا چندروز دلم برا بچم سوخت وجدانم اذیت میشه
بیشترینش همین دوسه روز اخیر بود ک حتی غذاهم خیلی کم خوردم بیشتر میوه خوردم یا غذای خیلی کم اونم بخاطر دخترم
من اینجورم خیلی ناراحت باشم نمیتونم لب ب غذا بزنم متاسفانه
در کل از اول بارداری سر هم نهایت ی هفته حال روحیم خوب نبود ک واقعا سخت بود کنترلش وگرنه بیخیال میشدم
کسی نوزادش با دور سر ۳۷ به دنیا اومده؟
ماه اول چند سانت رشد کرد؟دکترا نگفتن زیاده؟
سلام دوستان پریودم نامنظمه یا نه؟
2/16**3/11 27طول دوره
3/12**4/08 31
4/09**4/14 20
4/29**5/14 18
5/15**6/03 20
6/04**6/25 22
اين ماه اگر ۲۲روزه حساب کنم باید امروز پریود میشدم که نشدم
بطور کلی باید رنج پریودم رو چطور حساب کنم؟
ختنه نوزاد ۴۰ روزه
سلام دکتر اومایی عزیز و دوستان من پسرم امشب ختنه کردم حلقه انداختن دکترش پمادی نداد فقط استامینفون داد چرک خشک کن گفتش هربار عوضش میکنی با اب گرم بشور حمومم میتونی ببری کسی اینجوری بوده مشکلی پیش نمیاد
غربالگری ۳ روزگی نوزاد چه بیماری هایی رو نشون میده؟
گفتن ۵۰ تا مریضی نشون میده مثلا چیا؟؟؟
کسی بوده ازین غربالگری متوجه مریضی خاصی شده باشه یعنی؟
سوزش زیر سینه چپ
دکتر اوما و مامانا ای که تجربه دارن . من ۴.۵ روزه زیز سینه چپم پوستش انگار خیلیییی شدید میسوزههه. انگار اب جوش رو پوستش میریزن. وقتی رو پهلو راست یا چپم میخوابم خیلییییییییی شدید تر میشه بخاطر همین اصلا شبا نمیتونم بخوابم باید نشسته بخوابم. خیلی اوضاعم بده. چیکار کنم؟ راهی داره؟
از رو خم پوست سینم سالمه سالمه ظاهری هیچی نیست
سونو آنومالی وچجوری باید داد
سلام دوستان عزیزم..برای سونو ی آنومالی شرایطش چطوری..بامثانه پر یاخالی..اینبارم باید چیزشیرین همراهم باشه..ممنون میشم راهنماییم کنید
ترشحات خلطی سفید در مدفوع
بعد از زایمانم گاهی اوقات ترشحات خلطی بدون رنگ یا سفید توی مدفوعم میبینم.
نشونه وجود عفونته؟
میزان رضایتمندی از واکر
مامانایی که از واکر استفاده کردین از خوبیها و بدیهاش بگین
دختر من از 8، 7،ماهگی دستشو میگرفت بلند شه میخاستم براش واکر بگیرم که شوهرم موافقت نکرد ولی دیروز تو یه مغازه دید خوشش اومد
اما میترسم الان که تو 11ماهه اصلا سمتش نره
تجربیاتتونو بگین
صدا دادن شکم نوزاد
سلامخستهنباشید بچمیهروزوشبهنخابیدهبیقرارهخودشوجممیکنهشیرمیدموشیرخشکهردوشوبالامیارهسهبارمشکمشبعد۵روزکارکردهمدفوعششلبودیکموصدایقوژقوژازرودشمیادلطفنهمراهیمکنیدنوزادم۵۰روزشهباتشکر.
از اتو پرس راضی هستین ؟
سلام دوستان خوبین؟می خام اتو بخرم بنظرتون اتو پرس بجای اتو معمولی خوبه بگیرم؟راضی هستین ؟ و بخارشو چطور چ مارکی خوبه بگیرم؟
کتک زدن کودک یک سال ده ماهه
سلام خانوم دکتر عزیز.طورخدا ب دادم برسین دیگه دارم دیونه میشم.ی پسر یک سال و ده ماهه دارم خیلی پسر آروم و مهربونی بود الان دو سه ماهی هست خیلی همه رومیزنه هر کی رو میبینه سیلی میزنه مخصوصا از وقتی داداشش ب دنیا امده بیشتر همه رو میزنه مخصوصا داداشش رو خیلی میزنه .هر چی بهش میگم این کوچیکه نزنش گوش نمیده.دعواش میکنم با مهربونی میگم ولی باز کار خودشو میکنه.همه منو دعوا میکنن چرا زود بچه دار شدی ب خاطره ت اینجوری شده یا میگن چون بهش شیر ندادی زود از شیر گرفتیش کمبود محبت شده.کارم شده همش گریه واقعا نمیدونم باهاش چ کار کنم تا این کتک زدن از سرش بیفته .ب نظر شما ببرمش مشاوره؟
سر درد مداوم و شدید
سلام دکتر عزیز من چند روزی میشه سر درد دارم اولش عصرا بود فقط. الان دو روزه وقتی صبح چشمامو باز میکنم تا شب لحظه ای که بخوابم سر درد دارم جوری که دردش باعث تهوع میشه فقط با استامینوفن دوساعتی آروم میشم توی بارداری قبلیم هم که منجر به سقط شد همین جور بودم
الان شبی یه آسپرین ۸۰ و اسید فولیک مصرف میکنم
آیا نیاز هست این سردرد پیگیری بشه و اینکه روزی چند تا استامینوفن میتونم بخورم ضرر نداره؟




