سلام خانم دکتر و دوستان. از شیر بز میشه استفاده کرد برای ماها که بخاطر رفلاکس دخترم نمیتونم شیر گاو بخورم؟ مزرعه مروگل شنیدید محصولات بز داره؟ سوال بعدم اینکه نوزادی که رفلاکس داره ننو سنتی براش بده؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



271
1401/09/11




