اینو دکتر مغز و اعصاب واسه پسرم نوشته گفته هفته ای نصف ساشه بخوره
هزینه دوتا بسته ۶ تاییش شد ۱۱ میلیون واقعا باید نصف دیگه شو بریزم دور ؟
پرسش (1401/09/02):
مقدار مصرف این دارو چقدره؟
460
113
1401/09/02
سوال کننده
0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
گل بهار 🌺
برای چی نوشته ؟ پسرتون مگه چه مشکلی داره ؟
0
1401/09/02
سوال کننده
اوتیسم
0
1401/09/02
گل بهار 🌺
اره باید بریزی دور فک کنم . چون باز میشه
2
1401/09/02
sara jafari
نه دیگه کوثر جون نصفشو بریز نصفش بزار داخل کیسه فریز درشو محکم کن
0
1401/09/02
Fatemeh you
بنظرم باقی رو بریز توی قوطی قرص تمیز برای هفته بعدش چرا بندازی دور
0
1401/09/02
گل بهار 🌺
کاش زنگ میزدی از خودش میپرسیدی.
0
1401/09/02
h.s s
برای چی بریزی دور ،درشو چسب بزن هفته دیگه نصف دیگشو بده
0
1401/09/02
سوال کننده
هر کارم کردم نتونستم ب دکترش بگم
دکترش تو بیمارستان طبی کودکان کار میکنه فقط هم سه شنبه ها
صب پسرم میره مهد بعد از ظهر هم امیر کار درمانی داره
یه جواب درست حسابی هم نمیدن باررررها زنگ زدم ب بیمارستان
دکترش تو بیمارستان طبی کودکان کار میکنه فقط هم سه شنبه ها
صب پسرم میره مهد بعد از ظهر هم امیر کار درمانی داره
یه جواب درست حسابی هم نمیدن باررررها زنگ زدم ب بیمارستان
0
1401/09/02
مریم 💛
عزیزم درشو محکم کن بذار بمونه هفته بعد
0
1401/09/02
sara jafari
حالا کوثر جون تو نریز بیرون درشومحکم ببند تخصصی ازدکتر بپرس یا ازدکتر خودش
0
1401/09/02
سوال کننده
انگار گفتن نباید بدی نصف دیگه شو
بریز دور
گفتم از دکتر بپرسم
بریز دور
گفتم از دکتر بپرسم
0
1401/09/02
خانم گل .
از داروخانه نمیشد بپرسی؟
بالاخره میدونن ک یک هفته بعد باز ساشه قابل مصرفه یا ن
بالاخره میدونن ک یک هفته بعد باز ساشه قابل مصرفه یا ن
0
1401/09/02
مریم 💛
وای خدایا 😦
0
1401/09/02
سوال کننده
اگه اینجوری شلوغ نبود کارام میرفتم بیمارستان دوباره
7
1401/09/02
sara jafari
انشاالله به حق طفل شیرخواره امام حسین همه بچه هایی که مریضن خوب بشن کنارش پسرتوهم زودی خوب بشه نیازی به دارونداشته باشه عزیزم
0
1401/09/02
h.s s
کی گفته عزیزم ، الان پسر منم قرص مصرف میکنه یک چهارم شبا ،بقیشو باید بریزم دور ؟! مگه پودره محلول میشه ک خراب بشه ؟ اگر چنین خاصیتی داشت ک خراب شه ساشه کوچکتر میزدن با این قیمت
1
1401/09/02
h.s s
ب امید خدا
0
1401/09/02
سوال کننده
از داروخونه نگرفتم اصلا پیدا نمیشه
اینم برادر شوهرم برامون پیدا کرد
اینم برادر شوهرم برامون پیدا کرد
0
1401/09/02
سوال کننده
💔💔
0
1401/09/02
h.s s
دکتررمغز و اعصابش کیه
1
1401/09/02
سوال کننده
قربونت عزیزم ان شاالله 🤲🏻❤️🩹
0
1401/09/02
سوال کننده
پودر نیس مایع اس
از اونجایی ک خریدیم گفتن باید بریزین دور
گفتم بپرسم باز مطمئن شم
از اونجایی ک خریدیم گفتن باید بریزین دور
گفتم بپرسم باز مطمئن شم
1
1401/09/02
سوال کننده
ساره حسین پور
اول میبردمش پیش اشرفی ولی هم ویزیتش خیلی گرون بود هم معطلی زیاد داشت
اول میبردمش پیش اشرفی ولی هم ویزیتش خیلی گرون بود هم معطلی زیاد داشت
0
1401/09/02
h.s s
برنامه زوپ اگر داری از متخصص مغزو اعصاب بپرس اینجا هرکسی اطلاع نداره که عزیزم ،اگر قابل استفاده بود توی سرنگ نو نگه دار
0
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
شایدایده ام عجیب باشه اما اگه محلول بازکنی با این دستگاه کوچیک پرس خونگی پرس کنی سرشو نمیشه؟
1
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ولی واقعا گرونه خدا کمک تون کنه هم ازپس هزینه هابربیایین هم انشالله سلامتیشو بدست بیاره
0
1401/09/02
h.s s
ژنتیک انجام دادین ک اختلالو تشخیص دادند؟ یا چه ازمایشی؟ پسر من گفتن باید ژنتیک انجام بده ببینیم اوتیسمه یا نه
1
1401/09/02
سوال کننده
مرسی❤️💋
0
1401/09/02
سوال کننده
آره اتفاقا ازونا داریم 😁گفتم اگه بشه نگه داشت همین کارو میکنم
0
1401/09/02
سوال کننده
آره واقعا
قربونت مرسی ❤️❤️
قربونت مرسی ❤️❤️
1
1401/09/02
h.s s

0
1401/09/02
سوال کننده
غربالگری ازش گرفتن
ژنتیک نبود 😕 گفتن اصلا معلوم نمیکنه اینجوری
ژنتیک نبود 😕 گفتن اصلا معلوم نمیکنه اینجوری
0
1401/09/02
h.s s
زوپ رو از مایکت دانلود کن هر دو توی عکسی ک فرستادم هست
1
1401/09/02
سوال کننده
ممنون عزیزم❤️❤️
0
1401/09/02
h.s s
پس اگر تشخیص دقیق نبوده چطور چنین دارویی دادن 😕🥲
0
1401/09/02
h.s s
ماچ ب کلت😘
0
1401/09/02
h.s s
غربالگری چی ؟کجا باید انجام داد
0
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍

اینوتو اینترنت پیداکردم درباره باقی مانده دارو
0
1401/09/02
h.s s
همین دارو ؟ یا داروی دیگه ای
0
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اخه بااین هزینه جدا ادم دلش نمیاداینجورداروی نایابی بریز دور بعدم اینجورک تونت دیدم داروی فوق العاده ای
0
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
همین عزیزم
1
1401/09/02
سوال کننده
گفت تو ام آر آی و نوار مغز نشون نمیده چون این یه اختلال رفتاریه
اینارو واسه تشنج و اینا ازشون میگیرن
اینارو واسه تشنج و اینا ازشون میگیرن
0
1401/09/02
h.s s
ینی امیرحسین تشنجم داشته ؟
0
1401/09/02
سوال کننده
مرکز اوتیسم
ازش غربالگری گرفتن و بچه رو چک کردن
غربالگریشم سوال بود
ازش غربالگری گرفتن و بچه رو چک کردن
غربالگریشم سوال بود
0
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍

عنوان اش اینه
0
1401/09/02
خانم گل .
عه واقعا
بازم خداروشکر ک پیدا کردین
بازم خداروشکر ک پیدا کردین
0
1401/09/02
سوال کننده
نه عزیزم
نمیدونم چرا ازش گرفتن
نمیدونم چرا ازش گرفتن
0
1401/09/02
مامان ی خانم کوچولو
سلام میتونی نصف دیگشو درشو چسب بزنی و بعد استفاده کنی از دکتر داروخونه هم بپرسی راهنماییت میکنه.
0
1401/09/02
سوال کننده
ینی چی ؟ ینی باید بریزم دور؟
مغزم اصلا درک نمیکنه جمله رو😂😂
مغزم اصلا درک نمیکنه جمله رو😂😂
0
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بنظرمن ک نریز دور با همون دستگاه پرس کن بازم برو اولین داروخونه بادکار داروسازش مشورت کن
0
1401/09/02
h.s s
کوثر از متخصص بپرس کاش یدونه دوهفته یبار میدادین
2
1401/09/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دقیقا این ظلم دارو ب این نایابی بریزی دور بااین هزینه ها هنگفت
0
1401/09/02
h.s s
💔💔
0
1401/09/02
فاطمه دواتخواه
اگه مایع هست فکر کنم باید دور ریخته بشه ولی پودر رو فکر کنم بشه نگه داشت. ولی خب عزیز هر نظری که ما میدیم فقط طبق حدسیات خودمونه .بنظرم از یه متخصص بپرس.
0
1401/09/02
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره سرشو چسب بزن کیپ بشه قشنگ. واسه چی دور بریزی خداتومن پولشو دادی
0
1401/09/02
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
فدای سرش❤️
هرچی دکتر گفته همون کارو بکن
هرچی دکتر گفته همون کارو بکن
0
1401/09/02
سوال کننده
آره حتما مرسی عزیزدلم
0
1401/09/02
سوال کننده
آره میرم
هفته بعد سه شنبه میرم مرسی گلم
هفته بعد سه شنبه میرم مرسی گلم
0
1401/09/02
سوال کننده
مرسی فاطمه جان آره حتما میرم میپرسم
0
1401/09/02
سوال کننده
حیفم ک میاد ولی اگه خراب بشه مجبورم بریزم دور 🥺مرسی مهسا جان❤️
0
1401/09/02
سوال کننده
اون ک صد در صد عزیزم ولی دکترش چیزی نگفت
از اونجایی ک خریدم گفتن بریز دور
مرسی عزیزدلم
از اونجایی ک خریدم گفتن بریز دور
مرسی عزیزدلم
0
1401/09/02
فرشته 2019
از بقیه متخصص های مرکز طبی هم بپرسی جواب میدن
0
1401/09/02
فرشته 2019
نیاز نیست معطل شی
1
1401/09/02
فرشته 2019
من ک چ مرکز طبی و چ دکتر اشرفی ۵ ساعت معطل میشدم تا نوبتم میشد
0
1401/09/02
فرشته 2019
کوثر جان
ام آر آی پسرت اوکی بود؟
ام آر ای و نوار مغزش اوکی بود؟
ام آر آی پسرت اوکی بود؟
ام آر ای و نوار مغزش اوکی بود؟
0
1401/09/02
پزشک اوما
سلام مامان جان
اجازه دهید من از همکار داروسازمان جویا شده و اطلاع دهم
اجازه دهید من از همکار داروسازمان جویا شده و اطلاع دهم
0
1401/09/02
سوال کننده
اصلا مهلت حرف زدن نمیدن اخهههه
0
1401/09/02
سوال کننده
آره عزیزم بردمش مرکز گفت اینو بخاطر تشنج میگیرن وگرنه اوتیسم با اینا مشخص نمیشه
1
1401/09/02
سوال کننده
سلام مرسی دکتر جان❤️💋💋
0
1401/09/02
پزشک اوما
جان دلم ایشان هم گفتند چاره ای جز دور ریختن نیست چون طبق نظر شرکت سازنده احتمالا اثربخشی کم میشود اما شما از خود پزشک هم جویا شوید به یک نظر اکتفا نکنید ❤️
0
1401/09/03
فرشته 2019
من پیش دکتر رضایی و بدو رفته بودم
رضایی بیست بود
خیلی آرامش میداد
رضایی بیست بود
خیلی آرامش میداد
0
1401/09/03
فرشته 2019
گفتم شاید از همون بیرون ب منشی هاشون بدی ، ببرن ب دکتر نشون بدن، جوابتو بدن
2
1401/09/03
سوال کننده
مرسی فداتشم خیلی لطف کردین چشم حتما بازم میپرسم💋😍
1
1401/09/03
سوال کننده
چ عالی
نمیشناسمشون🥺
نمیشناسمشون🥺
1
1401/09/03
سوال کننده
فردا میرم همینجا تو پردیس میپرسم مرسی فداتشم
0
1401/09/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من الهی که همیشه زنده باشید و آفرین به شما که پیگیر هستید ❤️❤️
0
1401/09/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/09/03
فرشته 2019
آره از اشرفی و بدو بهتر بود
خانم دکتر رضایی
الهی ک هر چی زودتر خبر سلامتی و بهبودی گل پسرتو بدی بهمون
خانم دکتر رضایی
الهی ک هر چی زودتر خبر سلامتی و بهبودی گل پسرتو بدی بهمون
1
1401/09/10
سوال کننده
قربونت عزیزم 😍❤️🫂
0
1401/09/10
سوال کننده
فدای تو مرسی دلبرم ان شاالله ❤️
0
1401/09/10
پزشک اوما
الهی که همیشه شاد باشید 🌹🌹
0
1401/09/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
1
1401/09/10
سوال کننده
فدای شما ❤️همچنین😘💋
0
1401/09/11
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




