کم اشتهایی نوزاد بالا آوردن شیر
سلام وقتتون بخیر من هفته پیش پسرم رو بردم دکتر گفتن رفلاکس پنهان داره دارو تجویز کردن از وقتی دارو شروع کردم غذا خوردنش گم شده سرفه میکنه کمو بیش قبلش بالل میاورد اما به صورت پنیری الان اما شیر بالا میاره هم شیر خشک میدم هم شیر خشک . کلا اشتهاش زیاد بود الان شیر منو کم میخوره شیر خشکم ۹۰ تا رو یه موقع ۳۰ تا یه موقعه ۶۰ نهایت ۸۰ به زور میخوره خیلی نگرانم ممکنه واسه داروش باشه .؟؟؟؟
کولیک وبی قراری شدیدنوزاد۴۵روزه
سلام دکترجان،بچه خواهرم ازهمون اول زیادگریه میکردواویل ک شیرمادرش کم بودکه شیرخشک دادالانم بی قراری وگریه میکنه دوسه باربیشترمتخصص بردن وشربت براش نوشته(پدی لاکت،گریپ چر،استامینوفن و..)اوناهم تاثیرچندانی نداره هرراهی رورفته گردوندن وگهواره اینجورچیزا...بعضی روزابهتره ولی الان دوروزیه بدتره اصن شب وروزخواب راحت نداره شکمش زیادصدامیده دیروز بعد۴روزشکمش کارکرده وگاهاصورتشم چنگ میندازه چیکاربایدبکنه؟ایناازعلائم کولیکه؟زیادم بالامیاره ولی وزن گیریش خوبه
۵روزپیش واسه چرک گلوش قطره سفکسیم داده بانظرپزشکش بایدقطع کنه الان؟
پشت سر بچه بنظرم یه کم صاف شده
سلام دکتر اوما بچه من ۲ ماه و نیمش هست بنظرم اینقدر به پشت خوابیده که یه کم پشت سرش صاف شده حالا چیکار کنم خیلی استرس دارم
سونوی ان تی و حدس جنسیت
سلام و درود خدمت دوستان محترم. این سونوی دوستم هستش. کنجکاو بود بدونه که حدس دوستان برای جنسیت چیه😇🙏🌷 لطفا نظرتونو بگین
بالا اوردن زیاد کودک
خانم دکتر سلام.دخترم ۱ سال و ۴ ماهشه ۴ روز قبل یهو شب با تب شدید حالش بد شد ۲ شب و ۳ روز تب شدید داشت بادارو کنترل کردم الان دیشب و امروز تب نداشته نه سرفه میکنه نه ابریزش بینی داره نه عطسه هیچ گونه علایمی نداره ولی هرچی میخوره بعد ۱ الی ۲ ساعت بالا میاره منظورم شیر و غذا هستش اما دلش فقط اب میخواد خیلی نگرانم ممنون میشم کمکم کنید
سونو رشد جنینن و کمبود وزن
سلام خانم دکتر و همه اومایی ها
امروز سونو رشد جنین دادم، میفرستم. سه هفته پیش هم همین سونو دادم چون وزن جنین (دور شکم) کم بود، داپلر دادم که مشکلی نبود.
طی این سه هفته ۱۵ دز هپارین استفاده کردم. اختلاف بین دور شکم و اندازه سر چطوره، نگران کننده نیست؟
پنجشنبه nst دادم، مشکلی نبود.
ممنونم
درد زیر شکم شدید در هفته ۲۶ بارداری
سلام خانم دکتر محترم اوما و دوستان اومایی من دیروز یکم کار کردم البته زیاد خم شدم رو شکمم از دیشب تا الان زیر دلم و اصلا رحم درد شدید داره به اندازه ای که زمان راه رفتن زیر شکمم رو میگیرم راه میرم این علائم خطر داره هیچ مشکل دیگه ای هم ندارم ولی این درد گاها به کشاله ران هم میزنه لطفا راهنمایی کنید لازم هست به دکتر مراجعه کنم
واکسن کزاز در چندسالگی باید زده شود ؟ و دربارداری لازم است؟
سلام خانم دکتر عزیز
من چند وقت پیش به بهداشت مراجعه کردم برای تشکیل پرونده و ازم سوال کردن که ۱۵ سالگی واکسن کزاز رو زدم یا خیر ؟ و من و مادرم هیچکدوم در خاطرمون نیست و من چون بعد از سال دوم دبیرستان کلا در بزرگسالان درس خوندم پرونده سلامت مدرسه روندارم و الان نمیدونم باید چیکار کنم در سامانه هم ثبت نشده چون مال ۷ سال قبل هست میگن که ممکنه اون زمان به صورت اینترنتی ثبت نشده باشه و الان نمیدونم واقعا چکار کنم
بالا آوردن در هفته ۱۲ بارداری
سلام خانم دکتر من دیشب کمی فشارم پایین بود و هرچه میخوردم بالا نمی آمدم و بعد از چند ساعت کمی بالا آوردم و امشب هم بعد از شام نیم ساعت بعد بالا آوردم تا جایی که دیگه چیزی برای بالا آوردن نداشتم
درضمن در طول بارداری تا دیشب اصلا اصلا نه ویاری داشتم نه حالت تهوع نه بالا آوردم و فقط این دوشب بوده و به همین دلیل کمی نگران شده ام
ایا لازم است به پزشک مراجعه کنم ؟
آیا با این علائم باردار بودم؟
سلام یه سوال
من مطمعن نیستم که باردار بودم یه بار روزی که خوب بود پریود بشم بی بی چک زدم مثبت نشون داد دفعه دوم دور روز بعدش زدم خط دوم خیلی کمرنگ بود
روز دوشنبه و سه شنبه خونریزی خیلی خیلی کمی نسبت به پریودای قبلیم داشتم تا روز چهارشنبه قبل (یعنی ۱۳ مهر) که یهو دل درد و کمردرد خیلی شدید و غیر قابل تحمل گرفتم و لخته ازم افتاد و بعد اون دردم خیلی کم شد و فردای اونروز باز یه لخته دیگه از اونروز خونریزی دارم که بدون لخته و آبگی شکل هست البته الان خیلی کم شده
یعنی باردار بودم؟ اگر باردار بودم چند روز خونریزی ادامه داره؟ بعد از اتمام خونریزی میتونم بازم اقدام کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنین
کسایی که تجربه تزریق آمپول بتامتازون داشتن لطفا تشریف بیارن
سلام خدمت پزشک عزیز و مامانای مهربون،یه سوال برام پیش اومده ممنون میشم تجربه اتون رو بگین بهم💗آمپول بتامتازون حتما باید در بیمارستان تزریق بشه و تحت نظر باشیم؟یا میشه تزریقاتی هم بزنه و بیایم خونه؟منظورم اینه بعدش نیاز به مراقبت هست؟
واکسن پنوموکوک یا پروناز
سلام
این واکسن رو میشه با دفترچه گرفت؟ جزو بیمه محسوب میشه؟!
شیر خشک ببلاک ۱
سلام وقت بخیر
من از اول تولد تا الان که بچه نزدیک ۴ ماهشه بهش شیر خشک ببلاک۱ میدم
وزن تولد ۲۸۵۰ بوده ...الان ۵و۸۰۰ هست
دوس دارم شیر خشک ش رو عوض کنم
دکتر گفت وزنش کمه
سوالم اینه کسی بوده با ببلاک وزن گیری خوب داشته باشه
عوض کنم یا نه
چه دردایی رو در هفته ۳۰بارداری رو باید بهش توجه کرد؟؟
سلام خانم دکتر عزیز،میخاستم بدونم چه دردایی رو باید در هفته من یا از این به بعد بهش توجه کرد و به دکتر یا بیمارستان مراجعه کرد؟؟؟ممنونم ازتون.
تفسیر آزمایش خون و تیروئید
سلام خانم دکتر و دوستان .آزمایش داداشمه میشه تفسیر کنین تا پس فردا میره دکتر
استفاده از ویتامین و قرص مکمل... در هفته ۱۶
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من جای هستم که دسترسی به پزشک ندارم و تا هفته ۱۸ نمیتونم برم دکتر .
از اول بارداری تا ماه ۳ فولیک فقط استفاده کردم گفتن هفته ۱۶ به بعد میتونم مکمل استفاده کنم الان چه مکمل و ویتامین های رو تجویز میکنید استفاده کنم . متشکرم 💐💐
تفسیر جواب آزمایش فیتو در ۱۶هفتگی
دکتر اوما من سونوگرافی nt2/03بود خواستم ببینم خطرناکه یا خوبه همه چی؟
دکترم برام آزمایش نوشت که ۱۶هفتگی انجام بدم لطفاً میشه نگام کنید که خوبه یا ن؟
پدی لاکت برای نوزادان حساس ب پروتیین گاوی
سلام من نوزادم اسهال گرفته پدی لاکت میشه بهش داد یا برای لچه های حسلس ب پروتئیت گاوی مضره و حساسبت زا در غیر اینصورت برا اسهال چیکار کنم
بالا آوردن نوزاد آیا طبیعیه؟
سلام خانم دکتر و خانوما
پسرم 22 روزشه شیرشو بالا میاره بعضی وقتام پنیریه...بیشتر بعد از شیردهی اتفاق میوفته
شیر خوب میخوره مثلا هر دفه ده دیقه تا ی ربع طول میکشه ولی هر یه ساعت گریه میکنه و شیر میخواد
تعداد دفعات و رنگ مدفوعشم خوبه
شبا ولی اینجوری نیست خوب میخوابه حتی بعضی وقتا خودم بعد از دو تا دو نیم ساعت بیدارش میکنم شیر بخوره
دکتر قطره پدی لاکت داده روزی پنج قطره و قطره آ د میخوره
علت بالا آوردنش چی میتونه باشه ؟
اگه زیاد میخوره پس چرا ولع میزنه و گریه میکنه ؟
حالت تهوع شدید اوایل بارداری
سلام من الان تقریبا دو هفتس ک حالات تهوع دارم و جدیدا هر چیم بزور بخورم بالا میارم ب بوی غذا خیلی چیزا دیگ بد جور حساسم فورا بالا میارم چیکار کنم




