سلام
بچم ۱۰ماه و ۲۲روزشه
همیشه شکمش در روز یکبار کار میکرد
دیروز چهار پنج بار کار کرد و هربار رنگ مختلف داشت یبار قهوه ایی یبار سبز لجنی باز برگشت به حالت همیشگیش و اینکه مرتب سرشو میکشه رو زمین و یکم انگار بیحاله نق نقو شده خوابشم عمیق نیست الان دیدم بدنش داغه دماسنج زدم ۳۷.۳بود تب داره یعنی سرما خورده؟ یا علایم دندونه چون یک ماه پیش شروع کرد به دندون دراوردن الان دوتا پایین داره بعد موقع در اوردن دندون پایین فقط یکم داغ میشد سرش اینبار تو گوارشش تاثیر داره الان بنظرتون از دندونه یا عفونتی چیزی داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



451
1401/09/10



