Ooma

دکتر اوما و بچه ها رفتم سونو دادم پنج هفته و یک روز

نوشته بود ساک نسبتا دفرمه حاوی کیسه زرده...فاقد پل جنینی و دارای واکنش دیسیدپال طبیعی است
تروخدا هرکس تجربه داره بگه یعنی اینم سقط میشه امیدی نداشته باشم دکتر

136 پاسخ 1,694 بازدید


راه کار برای سریع و سالم باردار شدن بعدازسقط "کورتاژ"

سلام شبتون بخیر
من ۱۰ مرداد سقط "کورتاژ"داشتم بدلیل تشکیل نشدن قلب
میخوام ۳ماه ک تکمیل شد مجدداقدام کنم
چ کارهایی باید انجام بدم؟
معجون دوسین که میگن خوبه؟
میشه راهنمایی کنین ممنونم ازتون

29 پاسخ 840 بازدید


سلام وقتتون بخیر.میشه سونوگرافی امروز منو تفسیرکنید متوجه بشم ممنون میشم

سلام. امروز سونوگرافی رفتم ولی بنظرم اشتباه نوشته.دکترم نتونست سیستم ثبت کنه دارو رو نتونستم بگیرم نمیدونم چی نوشته دارو. تماس گرفتن هم باهاش سخته

56 پاسخ 587 بازدید


قطره بی بی کر را چند بار در روز و چه زمانی میتونم بدم؟

سلام
دکتر جان
دخترم ۴۵ روزشه قطره بی بی کر برای یبوست میدم این قطره را چند بار در روز میتونم بدم ؟
و چه زمانی
یعنی قبل شیر یا بعد شیر؟
ممنون

17 پاسخ 2,810 بازدید


سونوگرافی ان تی و آزمایش

سلام خانم دکترسونوگرافی ان تی و آزمایش میشه برام جوابش تفسیر کنین استرس دارم

8 پاسخ 492 بازدید


خوردن قرص جلوگیری برای قطع پریودی مجاز است؟

سلام خدمت پزشک عزیز.
من فردا وقت نوبت دارم دکترم باید لوله ی تو کلیه ام رو دربیاره.
ولی متاسفانه روز ۴ پریودی ام.
میشه قرص ال دی بخورم که قطع بشه خونریزی فعلا؟ چون در دوران شیردهی هستم می پرسم که مجاز ال دی یا نه
خونریزیمم کم فقط لخته ایی.
ممنونم🌹🌹🌹

11 پاسخ 373 بازدید


کم شدن ضخامت اندومتر بعد از دو دوره مصرف دارو؟!

سلام دکتر عزیز و خانمای گل اوما من امروز سونو دادم عکسشو میفرستم ۱۲ سیکلم بود ضخامت ۶ . قبلا همیشه ۱۳ سیکلم ضخامت ۸ بود. این ضخامت کمه برا بارداری؟ امپول pdpreg هم دوتا امروز زدم.راهی هست ضخامت بره بالا بدون دارو؟

36 پاسخ 520 بازدید


سفت شدن شکم هفته ۳۲ بارداری

سلام خانم دکتر انتهای هفته ۳۲ بارداری هستم .از امروز بعد از ظهر کل شکمم سفت شده و احساس فشار میکنم انگار داره میترکه . بچم هم تکون میخوره و درد اصلا ندارم . ولی این حالت سفتی الان ۵ ۶ ساعته ادامه داره. ناراحتی معده و نفخ هم دارم . نمیدونم باید کاری انجام بدم یا مشکلی نیست

27 پاسخ 10,195 بازدید


دست اندازها و ناهمواری های خیابان و پاره شدن کیسه آب

سلام دکتر اوما،وقت بخیر،ناهمواری ها و دست اندازهای خیابون میتونه باعث پارگی کیسه آب بشه؟خیلی استرس دارم ازین بابت

8 پاسخ 637 بازدید


داشتن پریود منظم و تنبلی تخمدان،تخمک گذاری

سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم آیا ممکنه در صورت پریود شدن با دوره ۲۸ تا ۳۰ روزه و تنبلی تخمدان، تخمک گذاری اصلا اتفاق نیفته؟

25 پاسخ 481 بازدید


۶ روز تاخیر پریود و بی بی چک منفی

باسلام من این ماه اقدام به بارداری داشتم الان ٧ روز از موعود پریود میگذره ولی پریود نشدم گاها درد زیر شکم دارم ولی خبری از پریود نیست.بی بی چک زدم منفی بود٠ ناگفته نماند روز ١٨ پریود بعد رابطه یکم خونریزی داشتم در حد چند قطره وادامه دار نبود.من سر بارداری اولم هم در حال اقدام ٣ماه اینجوری پریودهام نامنظم شدبا امپول پریود شدم٠ ماه چهارم با وجود بی بی چک منفی بعد دو هفته با سونو فهمیدم ۶هفته باردارم٠ الان من چی کار کنم؟ باز برم امپول بزنم

33 پاسخ 2,492 بازدید


تفسیر ازمایش خون و مقداری خارش دارم

سلام خانم دکتر یک مقدار خارش دارم که کرم واژینال داخلی زدم
و لطفا ازمایش خونمو ببینید
اون موقع ازمایشگاه برای قند یکساعته میگفتن زود امدی ولی من حس میکنم فقط ۵ دقیقه جابه جا شد

41 پاسخ 396 بازدید


زدن آمپول به شانه هنگام زایمان سزارین

سلام من هنگام زایمان نفسم بالا نمیومد ک برام اکسیژن گذاشتن امپول به شونم زدن، کسی میدونه اسم اون امپول چیه؟و چرا میزنن؟

39 پاسخ 868 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم کواد مارکر

سلام پزشک محترم من آزمایش غربالگری دوم کواد مارکر انجام دادم و سونوگرافی آنومالی ممنون میشم تفسیر کنید ریسک تریزومی و بقیه موارد کم خطر هست؟ آزمایش سلفری یا آزمایش دیگه لازم هست انجام بدم؟

13 پاسخ 540 بازدید


تعداد دفعات اقدام برای بارداری

دکتر عزیز سلام خسته نباشید.من در حال اقدام برای بارداری هستم و تنبلی تخمدان دارم چند جا خوندم که فقط باید نزدیک تخمک گذاری نزدیکی داشته باشیم و بعد از اون اگه همچنان تا پریود بعدی نزدیکی صورت بگیره شانس بارداری کم میشه این مطلب درسته؟میگن اگه مایع منی داخل رحم بریزه وقتی از تخمک گذاری گذشته باشه باعث میشه حتی اگه نطفه ای صورت گرفته از بین بره به علت انقباض رحم و مایع منی.درسته این مطالب؟

23 پاسخ 604 بازدید


سلام میشه تو هفته هفده سنو انومالی گرفت

سلام خانم دکتر نمیشه قبل از هفته 18سنو انومالی بگیرم

30 پاسخ 512 بازدید


دندان درد شدید به همراه التهاب

سلام خانم دکترعزیزهمسرم دندون دردشدیدی ک دوشب نتونسته بخوابه دوبارم مراجعه ب دکترداشتیم ک گفتن ب علت عفونت نمیتونن اقدام درمانی کنن و توصیه ب مصرف مترانیدازول و کپسول آموکسی سیلین کردن خانم دکتر هیچچچچ مسکنی روش جواب نمیده پروفن ژلوفن اسپری لیدوکائین استامینوفن و نوافن امروزم دکترآمپول کتورولاک تجویزشد که فقط سه ساعت دردشو آروم کرد ازچه مسکنی میتونه استفاده کنه همین کترولاک اشکال دارویی جزآمپول نداره تاسه روزدیگه دکترگف هیچ کاری نمیشه کردبراش

28 پاسخ 450 بازدید


بی اشتهایی نوزاد و بیقراری

سلام دکترجان...دخترم۷/۵ماهشه روزها و شبها خیلی بیقراری میکنه توی غذاخوردن و شیرخوردن خیلی اذیت میکنه نمیخوره شیرخودم را میخوره...احساس کردم رفلاکس داره بردمش دکتر بهش پودرامپرازول و دایمیتیکون و قطره پراکیدپویا داد بعد از دوهفته مصرف دکتر بهش نکستیوم۲۰روزی یک سوم بهش بدم دوسه روز دادم اما احساس کردن نق زدن و گریه هاش بیشتر شده قطعش کردم الان سه چهار روز گهگداری تک سرفه میزنه و خیلی بی اشتهاس و خیلی کم خواب....نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید🙏

10 پاسخ 398 بازدید


خوردن دارو قبل از ازمایش سلفری

سلام دکتر عزیز،وقت بخیر
سوالم اینه ک قرص فولیک اسید میتونه رو ازمایش سلفری تاثیر منفی بزاره؟ یعنی دو روز قبل ازمایش نباید مصرف بشه یا مانعی نداره، همینطور قرص ویتامین دی

13 پاسخ 496 بازدید


رفلاکس پنهان کودک ۸ ماهه

سلام پزشک محترم اوما وقت بخیر
من به خاطر سرماخوردگی دخترم به دکتر مراجعه کردم براش اموکسی سیلین و پلارژین و قطره سدیم کلراید بینی و قطره گوش برای التهابش داد، بعضی علایم رو که به دکتر گفتم تشخیص رفلاکس پنهان دادن متاسفانه! مثل جویدن زبان، بالا آورون و خارش چشم و صورت و عرق کردن سر ... براش اس امپرازول تجویز کردن که از فردا باید شروع کنم بدم، اینکه میخواستم بدونم تو کمکی ها چی برای رفلاکس پنهان رو رعایت کنم و استفاده نکنم؟
تا چند ماهگی برطرف میشه رفلاکس؟

17 پاسخ 325 بازدید