دکتر اوما و بچه ها رفتم سونو دادم پنج هفته و یک روز
نوشته بود ساک نسبتا دفرمه حاوی کیسه زرده...فاقد پل جنینی و دارای واکنش دیسیدپال طبیعی است
تروخدا هرکس تجربه داره بگه یعنی اینم سقط میشه امیدی نداشته باشم دکتر
راه کار برای سریع و سالم باردار شدن بعدازسقط "کورتاژ"
سلام شبتون بخیر
من ۱۰ مرداد سقط "کورتاژ"داشتم بدلیل تشکیل نشدن قلب
میخوام ۳ماه ک تکمیل شد مجدداقدام کنم
چ کارهایی باید انجام بدم؟
معجون دوسین که میگن خوبه؟
میشه راهنمایی کنین ممنونم ازتون
سلام وقتتون بخیر.میشه سونوگرافی امروز منو تفسیرکنید متوجه بشم ممنون میشم
سلام. امروز سونوگرافی رفتم ولی بنظرم اشتباه نوشته.دکترم نتونست سیستم ثبت کنه دارو رو نتونستم بگیرم نمیدونم چی نوشته دارو. تماس گرفتن هم باهاش سخته
قطره بی بی کر را چند بار در روز و چه زمانی میتونم بدم؟
سلام
دکتر جان
دخترم ۴۵ روزشه قطره بی بی کر برای یبوست میدم این قطره را چند بار در روز میتونم بدم ؟
و چه زمانی
یعنی قبل شیر یا بعد شیر؟
ممنون
سونوگرافی ان تی و آزمایش
سلام خانم دکترسونوگرافی ان تی و آزمایش میشه برام جوابش تفسیر کنین استرس دارم
خوردن قرص جلوگیری برای قطع پریودی مجاز است؟
سلام خدمت پزشک عزیز.
من فردا وقت نوبت دارم دکترم باید لوله ی تو کلیه ام رو دربیاره.
ولی متاسفانه روز ۴ پریودی ام.
میشه قرص ال دی بخورم که قطع بشه خونریزی فعلا؟ چون در دوران شیردهی هستم می پرسم که مجاز ال دی یا نه
خونریزیمم کم فقط لخته ایی.
ممنونم🌹🌹🌹
کم شدن ضخامت اندومتر بعد از دو دوره مصرف دارو؟!
سلام دکتر عزیز و خانمای گل اوما من امروز سونو دادم عکسشو میفرستم ۱۲ سیکلم بود ضخامت ۶ . قبلا همیشه ۱۳ سیکلم ضخامت ۸ بود. این ضخامت کمه برا بارداری؟ امپول pdpreg هم دوتا امروز زدم.راهی هست ضخامت بره بالا بدون دارو؟
سفت شدن شکم هفته ۳۲ بارداری
سلام خانم دکتر انتهای هفته ۳۲ بارداری هستم .از امروز بعد از ظهر کل شکمم سفت شده و احساس فشار میکنم انگار داره میترکه . بچم هم تکون میخوره و درد اصلا ندارم . ولی این حالت سفتی الان ۵ ۶ ساعته ادامه داره. ناراحتی معده و نفخ هم دارم . نمیدونم باید کاری انجام بدم یا مشکلی نیست
دست اندازها و ناهمواری های خیابان و پاره شدن کیسه آب
سلام دکتر اوما،وقت بخیر،ناهمواری ها و دست اندازهای خیابون میتونه باعث پارگی کیسه آب بشه؟خیلی استرس دارم ازین بابت
داشتن پریود منظم و تنبلی تخمدان،تخمک گذاری
سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم آیا ممکنه در صورت پریود شدن با دوره ۲۸ تا ۳۰ روزه و تنبلی تخمدان، تخمک گذاری اصلا اتفاق نیفته؟
۶ روز تاخیر پریود و بی بی چک منفی
باسلام من این ماه اقدام به بارداری داشتم الان ٧ روز از موعود پریود میگذره ولی پریود نشدم گاها درد زیر شکم دارم ولی خبری از پریود نیست.بی بی چک زدم منفی بود٠ ناگفته نماند روز ١٨ پریود بعد رابطه یکم خونریزی داشتم در حد چند قطره وادامه دار نبود.من سر بارداری اولم هم در حال اقدام ٣ماه اینجوری پریودهام نامنظم شدبا امپول پریود شدم٠ ماه چهارم با وجود بی بی چک منفی بعد دو هفته با سونو فهمیدم ۶هفته باردارم٠ الان من چی کار کنم؟ باز برم امپول بزنم
تفسیر ازمایش خون و مقداری خارش دارم
سلام خانم دکتر یک مقدار خارش دارم که کرم واژینال داخلی زدم
و لطفا ازمایش خونمو ببینید
اون موقع ازمایشگاه برای قند یکساعته میگفتن زود امدی ولی من حس میکنم فقط ۵ دقیقه جابه جا شد
زدن آمپول به شانه هنگام زایمان سزارین
سلام من هنگام زایمان نفسم بالا نمیومد ک برام اکسیژن گذاشتن امپول به شونم زدن، کسی میدونه اسم اون امپول چیه؟و چرا میزنن؟
تفسیر آزمایش غربالگری دوم کواد مارکر
سلام پزشک محترم من آزمایش غربالگری دوم کواد مارکر انجام دادم و سونوگرافی آنومالی ممنون میشم تفسیر کنید ریسک تریزومی و بقیه موارد کم خطر هست؟ آزمایش سلفری یا آزمایش دیگه لازم هست انجام بدم؟
تعداد دفعات اقدام برای بارداری
دکتر عزیز سلام خسته نباشید.من در حال اقدام برای بارداری هستم و تنبلی تخمدان دارم چند جا خوندم که فقط باید نزدیک تخمک گذاری نزدیکی داشته باشیم و بعد از اون اگه همچنان تا پریود بعدی نزدیکی صورت بگیره شانس بارداری کم میشه این مطلب درسته؟میگن اگه مایع منی داخل رحم بریزه وقتی از تخمک گذاری گذشته باشه باعث میشه حتی اگه نطفه ای صورت گرفته از بین بره به علت انقباض رحم و مایع منی.درسته این مطالب؟
سلام میشه تو هفته هفده سنو انومالی گرفت
سلام خانم دکتر نمیشه قبل از هفته 18سنو انومالی بگیرم
دندان درد شدید به همراه التهاب
سلام خانم دکترعزیزهمسرم دندون دردشدیدی ک دوشب نتونسته بخوابه دوبارم مراجعه ب دکترداشتیم ک گفتن ب علت عفونت نمیتونن اقدام درمانی کنن و توصیه ب مصرف مترانیدازول و کپسول آموکسی سیلین کردن خانم دکتر هیچچچچ مسکنی روش جواب نمیده پروفن ژلوفن اسپری لیدوکائین استامینوفن و نوافن امروزم دکترآمپول کتورولاک تجویزشد که فقط سه ساعت دردشو آروم کرد ازچه مسکنی میتونه استفاده کنه همین کترولاک اشکال دارویی جزآمپول نداره تاسه روزدیگه دکترگف هیچ کاری نمیشه کردبراش
بی اشتهایی نوزاد و بیقراری
سلام دکترجان...دخترم۷/۵ماهشه روزها و شبها خیلی بیقراری میکنه توی غذاخوردن و شیرخوردن خیلی اذیت میکنه نمیخوره شیرخودم را میخوره...احساس کردم رفلاکس داره بردمش دکتر بهش پودرامپرازول و دایمیتیکون و قطره پراکیدپویا داد بعد از دوهفته مصرف دکتر بهش نکستیوم۲۰روزی یک سوم بهش بدم دوسه روز دادم اما احساس کردن نق زدن و گریه هاش بیشتر شده قطعش کردم الان سه چهار روز گهگداری تک سرفه میزنه و خیلی بی اشتهاس و خیلی کم خواب....نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
خوردن دارو قبل از ازمایش سلفری
سلام دکتر عزیز،وقت بخیر
سوالم اینه ک قرص فولیک اسید میتونه رو ازمایش سلفری تاثیر منفی بزاره؟ یعنی دو روز قبل ازمایش نباید مصرف بشه یا مانعی نداره، همینطور قرص ویتامین دی
رفلاکس پنهان کودک ۸ ماهه
سلام پزشک محترم اوما وقت بخیر
من به خاطر سرماخوردگی دخترم به دکتر مراجعه کردم براش اموکسی سیلین و پلارژین و قطره سدیم کلراید بینی و قطره گوش برای التهابش داد، بعضی علایم رو که به دکتر گفتم تشخیص رفلاکس پنهان دادن متاسفانه! مثل جویدن زبان، بالا آورون و خارش چشم و صورت و عرق کردن سر ... براش اس امپرازول تجویز کردن که از فردا باید شروع کنم بدم، اینکه میخواستم بدونم تو کمکی ها چی برای رفلاکس پنهان رو رعایت کنم و استفاده نکنم؟
تا چند ماهگی برطرف میشه رفلاکس؟




