سلام ببخشید دهان دخترم برفک زده کمی... قطره نیستاتین رو چطور مصرف کنم؟؟
0
1401/09/10
مریم طفری
سلام عزیزم دکتر برا بچه من هر ۱۲ساعت ۱۵قطره تجویز کرد .
0
1401/09/10
فریده فروتن
هر هشت ساعت میزدم من
پنج قطره میچکوندم تو لپاش با دستم میمالیدم کل دهنش
پنج قطره هم میدادم بخوره
پنج قطره میچکوندم تو لپاش با دستم میمالیدم کل دهنش
پنج قطره هم میدادم بخوره
0
1401/09/10
سوال کننده
با دست میزدین یا گوش پاک کن؟
0
1401/09/10
زهرا نصیری
قطره نیستاتین از کجا پیدا کردین
0
1401/09/10
زهرا نصیری
دو هفته هست پسرم برفک زده کل شهر روگشتم فقط یه شیشه گیرم اومد اونم تموم شد دوباره شروع شده شدیدتر
0
1401/09/10
زهرا نصیری
هر کار میکنم درست نمیشه
0
1401/09/10
سوال کننده
آره نیست کلا
0
1401/09/10
زهرا نصیری
ویوله هم زدم حساسیت داره
0
1401/09/10
سوال کننده
من اهوازم شما کجایین
0
1401/09/10
زهرا نصیری
مون م چکار کنم قرص پیدا کردم نمیدونم با چقد آب حل کنم نیستاتین 500
0
1401/09/10
سوال کننده
من کسی از اندیمشک برام آورد
0
1401/09/10
زهرا نصیری
بندرعباسم
0
1401/09/10
سوال کننده
آره نیست کلا حتی اهوازم نیس
0
1401/09/10
سوال کننده
قرصشو بلد نیستم
0
1401/09/10
زهرا نصیری
دور گردن و ناحیه پوشک بچم هم پر سده
0
1401/09/10
سوال کننده
ببرش دکتر حتما
0
1401/09/10
سوال کننده
منم بردمش دکتر
0
1401/09/10
زهرا نصیری
بردم همین نیستاتین نوشت فقط
0
1401/09/10
زهرا نصیری
اگه شیر خودتون رو میخوره باید روزی دو بار حموم برید و قطره خودتون هم استفاده کنید و قرص هم بخورید حالا پزشک اونا بهتون توضیح میدن
0
1401/09/10
فریده فروتن
انگشتم گوش پاک کن بزنی عوق میزنه
0
1401/09/10
پزشک اوما
سلام مامان گل
مطمئن هستید برفک است؟ باتوجه به سن دلبندتان بهتر است متخصص اطفال نظر دهند ولی معمولا باید هر 8 ساعت 5 قطره بدهید، بپیچید و آن را به قطره نیستاتین آغشته کرده و روی لثه و زبان فرزندتان بکشید🌷
مطمئن هستید برفک است؟ باتوجه به سن دلبندتان بهتر است متخصص اطفال نظر دهند ولی معمولا باید هر 8 ساعت 5 قطره بدهید، بپیچید و آن را به قطره نیستاتین آغشته کرده و روی لثه و زبان فرزندتان بکشید🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



286

