باسلامدخترمن ۲سال و۸ماهشه وچندوقته ناخناش اول ازریشه تیره میشن،حالت خون مردگی وکم کم ازهمونجاپوست میشهعکس میزارم لطفابفرمائیدعلتش چیه؟