سلام شیتون بخیر
پسر من چن روزی هست سرما خورده گاهی تب میکنه و آبریزش و سرفه هم داره
از روز اول که سرفه هاش شروع شد پلارژین دادم بهش و قطره استامینوفن بعد شوهرم پاراکید گرفت اونو یه جای استا دادم، دوروزه سیتریزین بهش میدم که آبریزشش کمتر شده
امروز چون زیاد سرفه میکرد بردمش دکتر، این داروها👇 رو داد
گف به جای پلارژین شربت و به جای استا اگه تب داشت پروفن بده و گف پاراکید نباید میدادی خیلی قویه من دوبرابر وزن میدادم
خواستم ببینم میشه همون استارو بدم اگه دوباره تبش برگشت چون شنیدم که پروفن ضررش بیشتره و اینکه دوتا اسپری که داده واسه چیه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



243
1401/09/08



