سلام خانم دکتر عزیز من بچه شیر میدم ،سرما خوردم گلوم خیلی میخاره ،ابریزشم دارم چی میتونم بخورم که سرماخوردگیم بهتر بشه ،دکتر داروخونه فکسو فنادین بهم داده مشکلی نداره بخورم ؟ممنونم ازپاسخگویتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



253
1401/09/08


