سلام منم همین طور بودم حدود ۵ ماه شدید ریزش داشتم
دکتر بهم اکو لایف داد الان کمتر شده
اما قطع نشده
وااای منمممم موهام میریخت توحموم دکتر بخاطر بارداریم مولتی ویتامین داد قطع شد نمیدونم از مولتی شد یابارداری چون توبارداری موها پرپشت میشه
نه تو بارداری که ریزش مو همیشه هست احتمالا چون مولتی ویتامین خوردی جلو ریزش گرفته شد
سلام به روی ماهتون عزیزم
عزیزدلم بله متاسفانه یکی از عوارض کرونا، ریزش موی شدید است البته باتوجه به مدت زمان گذشته از ابتلا به کرونا، یک چکاپ کامل انجام دهید تا عملکرد تیرویید، سطخ ویتامین دی و شدت کم خونی سنجیده شود و به علاوه از مکمل هایی ماند جاست فور هیر، هیرویت و همچنین آمپول بیوتین بپانتین نیز کمک بگیرید و در غذاهای خود و شیر و ماست سبوس برنج بریزید♥️
نه توبارداری میگن موها پرپشت میشه بعد زایمان میریزه میگن ولی میگم دیگه معلوم نیست چی شد ریزش موهام قطع شد
من هرماه یه قرص ویتامین دی ۵۰۰۰۰ میخورم و قرص آهن هم یک روز درمیون یا دو روز درمیون مصرف میکنم. من تا اردیبهشت ما که ازمایش دادم مشکلی نداشتم واسه تیرویید ینی ممکنه خدایی نکرده الان مشکلی پیش اومده باشه؟
بله جانم امکانش هست و حتما چکاپ کامل انجام دهید💜