سلام جواب بتام رو گرفتم
روز۳۳ موعد بود ۳۴
روز۳۵شد۱۲۷
روز۳۷شد ۲۱۲🙄
خوب بوده؟؟😥
روند افزایشی خوبی داشته ،دلیلی برای نگرانی که نداره؟؟؟
پرسش (1401/09/07):
میزان طبیعی افزایش بتا درهر۴۸ساعت
632
32
1401/09/07
سوال کننده
0
1401/09/07
عطی مامان هامین
سلام عزیزم مبارکت باشه خیلیم خوبه بسلامتی دنیا بیاریش😍
0
1401/09/07
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم. خوبه خداراشکر مبارکت باشه
0
1401/09/07
فافا s
سلام خداروشکر خوبه دیگه نرو ازمایش ..ازمایش زیادیشم خوب نیس دختر
مبارک.براماهم دعا کن
مبارک.براماهم دعا کن
0
1401/09/07
سوال کننده
مرسی قشنگای من
خداروشکر
خداروشکر
0
1401/09/07
سوال کننده
واااقعا
ازدست این استرس
ازدست این استرس
0
1401/09/07
. .
دیگه بتا ندیا
0
1401/09/07
. .
مثبتی دیگه، استرس نده به خودت الکی
0
1401/09/07
. .
مبارکه عزیزم
0
1401/09/07
Sahar R
سلام عزیزم همینکه دوبرابر بشه بعد دو روز خوبه. هی ازمایش بدی استرس میگیری اوایل بارداری بده برات
0
1401/09/07
Sahar R
ولی حق میدم خودمم 3_4 بار بتا دادم دکترم دید کلی دعوام کرد 😂
0
1401/09/07
💛 غزل 💛
سلام عزیزم
خیلیم عالی پیش رفته
مبارکت باشه 😘
خیلیم عالی پیش رفته
مبارکت باشه 😘
1
1401/09/07
سوال کننده
چششششم😁دوبار خودم رفته بودم،این سومین باره رو دکتر گف🥴
0
1401/09/07
سوال کننده
اره واقعا استرس خیلی بده
1
1401/09/07
سوال کننده
سلام جانم ممنوووونم
0
1401/09/07
. .
چشمت بی بلا عزیزم 😍
0
1401/09/07
❤azita❤ rb
مبارکه انشالله ب سلامت بگذرونی عزیزم
0
1401/09/07
سوال کننده
😍😍😍ممنوووونم عزیزای من
0
1401/09/07
Mahsa. M M
سلام عزیزم مبارکت باشه ب دل خوش بغل کنی ❤😍
0
1401/09/07
سوال کننده
ممنون گلم انشششالله
0
1401/09/07
💜🩵دختر بهار🩵💜
سلام عزیزم مبارک باشه خیلی خوبه عدد بتات ان شاءالله سالم بغل کنی نی نی نی رو
0
1401/09/07
سوال کننده
ممنووووووونم عزیزای دل
چقد جملاتتون انرژی بخشه😍
چقد جملاتتون انرژی بخشه😍
0
1401/09/07
پزشک اوما
سلام نازنینم
اگر هر سه در یک آزمایشگاه واحد انجام شده، بله روند بتا مناسب بوده است نگران نباشید جان دلم هفته بعد سونوگرافی ابتدایی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید در این سونوگرافی توقع دیدن جنین و قلب را نداریم فقط محل ساک بارداری مشخص شود کافی است💖
اگر هر سه در یک آزمایشگاه واحد انجام شده، بله روند بتا مناسب بوده است نگران نباشید جان دلم هفته بعد سونوگرافی ابتدایی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید در این سونوگرافی توقع دیدن جنین و قلب را نداریم فقط محل ساک بارداری مشخص شود کافی است💖
0
1401/09/08
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون عزیزم
بله ازمایشگاه یجا بوده
پزشک هم برای دوهفته بعدگفتن مراجعه کنم
بله ازمایشگاه یجا بوده
پزشک هم برای دوهفته بعدگفتن مراجعه کنم
1
1401/09/08
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم پس جای نگرانی نیست نترسید همه چیز فعلا خوب است 💓💓
1
1401/09/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
1
1401/09/08
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/09/08
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




