میترسم داروخانه جا به جا روی دارو ها رو نوشته باشه
درسته منم دقیقا همین دوتا رو میخورم، اهنو هر روز و مولتی رو یک روز در میون
هموگلوبینت پایین بوده؟ چون دکتر من این قرصو داد چون دزش بالاتره نسبت به آهن معمولی
نه ' آزمایشم خوب بود ' البته از بعد از بارداری آزمایش خون جدید ندادم.
الان میگم مصرف آهن خیلی زیاد نمیشه ؟
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌸
بله عزیزم صحیح است و مصرف آهن هم زیاد نمیشود حتی گاهی ممکن است در ادامه بارداری ناچار به مصرف دو عدد مکمل آهن در روز شوید طی بارداری بدلیل افزایش نیاز بدن و افزایش حجم خون کم خونی رایج است ❤️
دکتر جان خاطرتون هست من آزمایش هفته ۱۶ ریسک یک به ۸۳ داشت ؟
گفتم سونوگرافی و این جوابش شد ' خیلی خیلی هم دکتر بهم اطمینان داد که همه چیز خوبه ' حتی گفتم هفته ۲۲ سونو مجدد بدم ' گفت نمیخواد ' میشه شما لطفا نظرتون رو بدید. فقط به شما اطمینان دارم.
سایتون مستدام مهربان بانو . ممنونم از دلگرمیتون
جان دل من بنا به قوانین خواهش میکنم با توجه به طرح سوال جدید در تاپیک مجزا طرح کنید تا من اجازه پاسخگویی داشته باشم و. شرمنده شما نشوم💗💗