Ooma
سوالات مربوط به تگ ضربه در تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...

بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.

680 پاسخ 1,351 بازدید


اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر

بی زحمت لایک کنید

380 پاسخ 989 بازدید


سلام خوبین دوستان 💖

بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون

271 پاسخ 518 بازدید


اخرین راهم رفتن پیش دعانویس

سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟

249 پاسخ 834 بازدید


بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک

خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم

240 پاسخ 1,381 بازدید


می خوام طلاق بگیرم

خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها

219 پاسخ 1,710 بازدید


سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست

من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم

193 پاسخ 644 بازدید


سلام خانوم گلی ها بیاید یکم مشورت بدید

من تازگی یه خونه خریدم ولی خونه ای که خریدم کمد دیواری یا انباری خاصی نداره

بعد کابینت هاشم خیلی خیلی کمه
بعد خرید خونه هم دیگه هیچی پول ندارم که بتونم سریع کابینت عوض کنم
یه پیشنهادی . راهکاری بدید که تا موقعی که بتونم یکم پول جمع کنم کابینت کنم

190 پاسخ 828 بازدید


کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر

سلام خانم گلما


الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل


یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله


درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس

188 پاسخ 633 بازدید


دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا

خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمی‌ذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره

175 پاسخ 760 بازدید


نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝

سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲

175 پاسخ 780 بازدید


خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین

سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا می‌خوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟

151 پاسخ 802 بازدید


تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔

دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️

129 پاسخ 378 بازدید


خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم

شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا

120 پاسخ 1,174 بازدید


شیاف پروژسترون از کجا میتونم سفارش بدم؟؟

سلام خانمها وقتتون بخیر
شیاف پروژسترون گیرم نمیاد حداقل باید دو هفته دیگه ام استفاده کنم و بعد قطعش کنم کجا میتونم سفارش بدم ؟؟ بهم گفتن فقط تهران بتونی پیدا کنی الان واقعا یکی مثله من ک نیاز داره باید چیکار کنه 🥲 ممنونتون میشم راهنماییم کنین میترسم یهو قطعش کنم 😣

119 پاسخ 417 بازدید


سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم

دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمی‌دونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد می‌کنه

116 پاسخ 391 بازدید


درد ودل دارم باهاتون

خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک‌ نکنم

115 پاسخ 814 بازدید


عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید

سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید

112 پاسخ 472 بازدید


دل نوشته برای آوین جوونم 😍😍 تا دل نوشته م تموشه شایدچن دیقه ازتولدت ردبشه😍😍

آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک آغازسال جدید از زندگی قشنگت مبارکمون باشه من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺 نمیتونم تحمل کنم یکی حتی یه ساعت زودتر از تاریخ ولحظه ورودت به این دنیا بزرگتر خطابت کنه حتی من روز تولدت رو تو اما دو روز بعد تر زدم که خواستم جوری بشه که تو متولدین اومایی دقیقا روز تولدت خودت اسمت وارد متولدین اومایی باشه میدونم از نظر بقیه این حرفا وحسام مضحک وخنده دارِ ولی نمیتونم با این حسم کنار بیام 🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی دیگه جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایط خودم آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایطِ خودم اصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اسرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون از وقتی که اوردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد آوینم توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه جور دیگه ستاصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اصرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش بعد از ۱۱سال قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون وبا داداشی ۱۲سال اختلاف داری و الان شدی پشت وپناه داداشیت🥺🥺😍😍❤️❤️ ازلحظه ای که دنیا اومدی و وقتی که اووردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد مثه الان که همینجور بی اختیار اشکام میریزه آوین م توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه معنی دیگه داره 🥺❤️ زیبایی وقشنگی خلقت خدابرای منی
نمیدونم چرا ولی خیلی دلم خواست این حسم رو یه جا به اشتراک بزارم این روهم میدوونم اصلا نویسنده ی خوبی نیستم وحرفام وجملاتم پراز اشکال وخطاهست ولی خیلیی یهویی دلم خواست این حس امروزمو بنویسم
آوین جونم تو شیشه عمرمی متین هم نبض زندگیمه
الهی خوشبختی لحظه لحظه تو مسیر زندگتون باشه 😘😘😘😘🥺🥺🥺
خدا به بزرگی خودت قسم هرکی که آرزوی داشتن فرزند تو زندگیش داره رو به زندگیشون هدیه کن🙏🙏🙏🙏🙏🙏 یه هفته ست که نزدیک به تاریخ تولدت میشم هر لحظه او لحظه اون موقع که پرستار داشت میبردت که تمیزت کنه اون لحظه که ازجلو صورتم رد شدی وچشای قشنگت باز بود و من زدم زیرگریه میاد جلو فکرم وبعد اووردت گذاشت رو صورتم گرمای صورتت و لمس تنت چه حسی داشتم 🥺🥺🥺🥺 از فکرم رد نمیشی 🫂❤️🫂😍😘

102 پاسخ 634 بازدید


چرا بی بی چکهای من فقط هاله دارن

سلام خوبین ببخشید الان ۵ روز گذشته هرچه بی بی چک میزنم فقط هاله دارن پر رنگ نمیشه چیکار کنم بعد بخوام بتا بدم دکتر بنویسه یانه هزینه آزادش چقدره ممنونم

96 پاسخ 688 بازدید