- کسی تجربشو داره؟
مثلا هروز این اتفاق میوفته>علت ضربهای ریز ممتد و منظم چیه267 بازدید11 پاسخ - خون میومده
الان ورم داره و کبود شده خودش میگه یکیش بسته اس
ممنون میشم راهنمایی کنید>ضربه خوردن بینی کودک چهارساله194 بازدید3 پاسخ - ضربه شدید به پشت سر نوزاد402 بازدید14 پاسخ
- من یک ماهه سزارین شدم دیشب نشسته بودم روی تخت و همسرم با لگد منو زد ک خورد به آرنج و پهلوم.
آرنجم کبود شده و پهلوم به شدت درد میکرد ک نتونستم بخوابم از دردش.
هنوز ترشحات بعد از زایمان دارم اما از ظهر خون های تازه ازم اومد به حدی ک قشنگ حس میشد. عصر خوابیدم دیگه نمیتونم راه برم یا بشینم یا حرکت کنم. از بخیه تا مهره های کمر و لگنم به شدت درد میکنه.
کمپرس آب گرم بذارم؟ قرصی ک دردمو کمتر کنه؟ شیاف یا هر راهی ک دردمو کمتر کنه ممنون میشم بگین>درد شدید بخیه سزارین تا مهره های کمر بعد از ضربه88 بازدیدبدون پاسخ - من یک ماهه سزارین شدم دیشب نشسته بودم روی تخت و همسرم با لگد منو زد ک خورد به آرنج و پهلوم.
آرنجم کبود شده و پهلوم به شدت درد میکرد ک نتونستم بخوابم از دردش.
هنوز ترشحات بعد از زایمان دارم اما از ظهر خون های تازه ازم اومد به حدی ک قشنگ حس میشد. عصر خوابیدم دیگه نمیتونم راه برم یا بشینم یا حرکت کنم. از بخیه تا مهره های کمر و لگنم به شدت درد میکنه.
کمپرس آب گرم بذارم؟ قرصی ک دردمو کمتر کنه؟ شیاف یا هر راهی ک دردمو کمتر کنه ممنون میشم بگین>درد شدید بخیه سزارین تا مهره های کمر بعد از ضربه88 بازدیدبدون پاسخ - من یک ماهه سزارین شدم دیشب نشسته بودم روی تخت و همسرم با لگد منو زد ک خورد به آرنج و پهلوم.
آرنجم کبود شده و پهلوم به شدت درد میکرد ک نتونستم بخوابم از دردش.
هنوز ترشحات بعد از زایمان دارم اما از ظهر خون های تازه ازم اومد به حدی ک قشنگ حس میشد. عصر خوابیدم دیگه نمیتونم راه برم یا بشینم یا حرکت کنم. از بخیه تا مهره های کمر و لگنم به شدت درد میکنه.
کمپرس آب گرم بذارم؟ قرصی ک دردمو کمتر کنه؟ شیاف یا هر راهی ک دردمو کمتر کنه ممنون میشم بگین>درد شدید بخیه سزارین تا مهره های کمر بعد از ضربه88 بازدیدبدون پاسخ - پسرم تقریبا 4ماه پیش افتاد پیشونیش خورد ب لبه ی سرامیک آشپزخونه با اینکه موکت فرش روش بود ولی ب شدت ورم کرد و کبود شد جای ضربه هم ب صورت ی خط چال مونده بود و الان با گذشت 4ماه وقتی ک میخواد ابروهاشو ببره بالا جای اون ضربه ی خط عمیق میفته نمیدونم چیکار کنم یعنی دیگ درست نمیشه؟ >ضربه ب پیشونی کودک494 بازدید10 پاسخ
- درمانگاه بهم سه شنبه موبت داده بیمارستانم زنگ زدم تکمیل ظرفیت
دو روز سه روزه بهتر نمیشه >سلام .ضربه به گوش و مریض شدنش التهاب گوش دوبار دکتر بردم356 بازدید17 پاسخ - پسرم سه شنبه صبح ساعت 10 رو تشک گارددار بود، پدرش خاست جابهجاش بکنه از دسته های تشک بلندش کرد و گویا تحمل وزن نداشته یا از قبل پاره شده بوده نمیدونم یهو یکی از دسته هاش کنده شد و پسرم یک طرفه افتاد روی فرش چیزی به فاصله 35 سانت اینها
در حد جود دقیقه گریه کرد و خوب شد تماس گرفتم اورژانس یک سری علائم گفت که پسرم هیچکدوم نداشت
یک ساعت بعد از ضربه شیر خورد و خوابید و حالش کاملا خوب بود
تا اینکه عصر متوجه ورم یک طرف سرش دقیقا همونجا که خورده بود زمین شدیم و سریع بردیم بیمارستان
خب تعطیلی بود و متخصص نبود فقط پزشک عمومی پسرم معاینه کرد و گفت شرایطش نرماله ورم هم چون روی استخوان هست مشکلی نداره و بخاطر ضربه هست
پسرم اونشب کمی بی قرار و بی حوصله بود
فردا ظهرش یعنی دیروز وقتی ک بیدار شد متوجه شدم قسمت ملاج و نرمه بالای سرش خیلی کم ورم داره یعنی صاف نبود
با همسرم سریع بردیمش مرکز طبی کودکان ولی انقدر شلوووغ بود ک متاسفانه متخصص ها نبودن و رزیدنت معاینه کرد بچه ام
چون بی حالی و استفراغ و هیچ علائم خطری پسرم نداشت گفتن لازم به سی تی اسکن نیست و فقط از سرش سونوگرافی انجام شد که خداروشکر هیچ مشکلی نبود
اما ورم ملاج هنوز هست... خواستم نظر شمارو بدونم
و یه نکته ای ک خیلی نگرانم کرده پسرم دیروز که باهاش حرف میزدم و داشت میخندید یه لحظه یدونه چشمک زد
کاملا هوشیار بود این میتونه از علائم تشنج باشه؟
به رزیدنتها گفتم و اونها تشنج رو رد کردن ولی من کماکان نگرانم
نظر شما چیه؟ با توجه به اینکه رزیدنت معابنه و سونوگرافی انجام داده لارم ببرمش مجدد بیمارستان؟ خیلی نگران ملاجش هستم باید چکار کنم؟
در آینده عوارضی نخواهد داشت؟ همش استرس حرکاتش دارم مبادا تشنج یا چیزی باشه نفهمم
حالش هم خوبه و شیر خوردن خوابيدنش هم مشکلی نداره فقط شب اول یکم بی قرار بود>ضربه به سر نوزادم479 بازدید8 پاسخ - برادر زاده م دوسالشه یهو گوشیو پرت کرد خورد سر پسرم محکم خورد
اما انگار بچم اصلا متوجه نشد چون حتی گریه هم نکرد
ولی دودیقه بعدش بالا اورد
کلا در طول روز زیاد بالا میاره
چکار کنم الان؟
حالش خوبه سرحاله
نگرانم>ضربه ب سر نوزاد638 بازدید9 پاسخ - من حدود یک هفته هست که حرکت جنین مثل چرخش حس میکنم .قبلا ضربه میزد اما الان یک هفته س که انگار اینطرف و آنطرف میره و یهو تو شکمم سفت میشه دوباره حرکت میکنه شل میشه
آیا اینطور حرکتی طبیعیه ؟ نگران انقباض هستم میگم نکنه انقباضه . اما باید بگم که دائم نیست و فقط موقع حرکت جنین اینطوری میشم .>حرکات جنین و سفت شدن شکم553 بازدید27 پاسخ - دخترم صبح از روی تخت افتاد، گریه ش زود آروم شد، خونریزی هم از نداشت، ورم هم نداره، چند ساعت اول فقط قرمز بود مثل خراشیدگی روی پوست،بعد کم کم رنگش تیره شد.
الان هم خدارو شکر نرماله رفتارش و مشکلی نداره، دست به بینیش میزنم درد نداره، ورم نداره، خونریزی نداره، تنفسش خوبه خدارو شکر .فقط همین لکه تقریبا قهوه ای رنگ روی بینیشه
تقریبا ۱۲ ساعت هم گذشته از افتادنش.
به نظرتون نیاز هست ببرمش دکتر؟اگه نیازه چه متخصصی باید ببرم؟>ضربه به بینی بچه ۹ ماهه405 بازدید4 پاسخ - ضربه خوردن ب شکم در ۱۵ هفتگی1,315 بازدید34 پاسخ
- من ۳۵ هفته هستم بچمم دختره.الان چند ماهه ۹۰ درصد ضربه هاش فقط سمت چپ شکمم هست.ولی الان چند روزی میشه همون نقطه چیزی شبیه تیزی ارنچ دستش حدود ۲ .۳سانت از شکمم میاد بیرون و من نفسم میره اینقدر دردم میگیره
طبیعی هست این مساله؟ بعد حدود ۳۰ ثانیه میره توو. ولی باز درد دارم تا چند دقیقه
جفتمم پایینه.وزنمم تا الان حدود ۶ کیلو رفته بالا احساس میکنم جاش خیلی تنگ شده >لگد زدن جنین و درد شدید437 بازدید9 پاسخ - ضربه به بيضه کودک704 بازدید7 پاسخ
- حدود ۳ هفته پیش ضربه نسبتا شدیدی به بیضه های همسرم وارد شد
خیلی دردش گرفته بود دیگه پیش پزشک نرفته بود بعد از اون روز میگه احساس درد دارم و دردش میکشه داخل کلیه هاش چکار کنم
سونو هم نمیره یعنی اتفاقی افتاده؟
اگه خدایی نکرده مشکلی پیش اومده باشه تو سونو مشخص میشه یا خیر؟
لطفا جواب بدین خیلی نگرانم
خانومای عزیز اگه تجربه ای دارین بگین ممنون>ضربه به بیضه های همسرم1,297 بازدید45 پاسخ - خانم دکتر ضربه خوردن به یکم بالاتر از ران پا آسیبی به جنین میزنه ؟ به شکمم نخورد علائمی ندارم لکه هم ندیدم ماشین یکم پرت شد طرفم و ضربه تقریبا آرومی بهم خورد فقط کمی ترسیدم >ضربه خوردن به پهلو685 بازدید12 پاسخ
- ضربه به بینی کودک ۲۲ ماهه726 بازدید18 پاسخ
- سه شنبه هفته پیش پسرم خورد زمین بعد سرش خورد به پایه مبل
کبود شد ...روغن زرد کمی روش زدم گفتن خوب میشه
الان از کبودی کمی لکه زرد مونده
امشب اولین بار بود لمسش کردم قبلا از ترس اینک درد بگیره لمسش نکرده بودم ...
بعد از لمس ناحیه ضرب دیده حس یه عدس زیر پوست لمس میشه
نمیدونم خطرناک ؟
چکار کنم؟>ضربه سر کودک به پایه مبل534 بازدید11 پاسخ - من یه چن روزی هست دماغم ضربه دیده و درد میکنه به حدی که امروز جوری بود که اگه دستم آروم بهش مبخورد دردش اذیتم میکرد
و همون طرفی که ضربه خورده یکم ورم داره
ممنون میشم راهنماییم کنین چه متخصصی باید مراجعه کنم >ضربه به بینی (و احساس درد و ورم)482 بازدید8 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک
خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
سلام خانوم گلی ها بیاید یکم مشورت بدید
من تازگی یه خونه خریدم ولی خونه ای که خریدم کمد دیواری یا انباری خاصی نداره
بعد کابینت هاشم خیلی خیلی کمه
بعد خرید خونه هم دیگه هیچی پول ندارم که بتونم سریع کابینت عوض کنم
یه پیشنهادی . راهکاری بدید که تا موقعی که بتونم یکم پول جمع کنم کابینت کنم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
شیاف پروژسترون از کجا میتونم سفارش بدم؟؟
سلام خانمها وقتتون بخیر
شیاف پروژسترون گیرم نمیاد حداقل باید دو هفته دیگه ام استفاده کنم و بعد قطعش کنم کجا میتونم سفارش بدم ؟؟ بهم گفتن فقط تهران بتونی پیدا کنی الان واقعا یکی مثله من ک نیاز داره باید چیکار کنه 🥲 ممنونتون میشم راهنماییم کنین میترسم یهو قطعش کنم 😣
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید
سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید
دل نوشته برای آوین جوونم 😍😍 تا دل نوشته م تموشه شایدچن دیقه ازتولدت ردبشه😍😍
آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک آغازسال جدید از زندگی قشنگت مبارکمون باشه من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺 نمیتونم تحمل کنم یکی حتی یه ساعت زودتر از تاریخ ولحظه ورودت به این دنیا بزرگتر خطابت کنه حتی من روز تولدت رو تو اما دو روز بعد تر زدم که خواستم جوری بشه که تو متولدین اومایی دقیقا روز تولدت خودت اسمت وارد متولدین اومایی باشه میدونم از نظر بقیه این حرفا وحسام مضحک وخنده دارِ ولی نمیتونم با این حسم کنار بیام 🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی دیگه جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایط خودم آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایطِ خودم اصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اسرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون از وقتی که اوردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد آوینم توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه جور دیگه ستاصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اصرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش بعد از ۱۱سال قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون وبا داداشی ۱۲سال اختلاف داری و الان شدی پشت وپناه داداشیت🥺🥺😍😍❤️❤️ ازلحظه ای که دنیا اومدی و وقتی که اووردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد مثه الان که همینجور بی اختیار اشکام میریزه آوین م توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه معنی دیگه داره 🥺❤️ زیبایی وقشنگی خلقت خدابرای منی
نمیدونم چرا ولی خیلی دلم خواست این حسم رو یه جا به اشتراک بزارم این روهم میدوونم اصلا نویسنده ی خوبی نیستم وحرفام وجملاتم پراز اشکال وخطاهست ولی خیلیی یهویی دلم خواست این حس امروزمو بنویسم
آوین جونم تو شیشه عمرمی متین هم نبض زندگیمه
الهی خوشبختی لحظه لحظه تو مسیر زندگتون باشه 😘😘😘😘🥺🥺🥺
خدا به بزرگی خودت قسم هرکی که آرزوی داشتن فرزند تو زندگیش داره رو به زندگیشون هدیه کن🙏🙏🙏🙏🙏🙏 یه هفته ست که نزدیک به تاریخ تولدت میشم هر لحظه او لحظه اون موقع که پرستار داشت میبردت که تمیزت کنه اون لحظه که ازجلو صورتم رد شدی وچشای قشنگت باز بود و من زدم زیرگریه میاد جلو فکرم وبعد اووردت گذاشت رو صورتم گرمای صورتت و لمس تنت چه حسی داشتم 🥺🥺🥺🥺
از فکرم رد نمیشی 🫂❤️🫂😍😘
چرا بی بی چکهای من فقط هاله دارن
سلام خوبین ببخشید الان ۵ روز گذشته هرچه بی بی چک میزنم فقط هاله دارن پر رنگ نمیشه چیکار کنم بعد بخوام بتا بدم دکتر بنویسه یانه هزینه آزادش چقدره ممنونم




