سلام پسرم همش دستشو تو خواب میخوره همش دستش جلو صورتش میاره 😩
با اینکه سیر سیر هست اما خیلی دستشو میخوره آب دهن هم میریزه زیاد
دستش میبره جلو چشماش صورتشو فشار میده کدیگ قرمز میشه هرکاری میکنم یادش بره باز انجام میده
موقع شیر خوردن هم باز دستش میاره جلو دهنش همش میخواد دستش بخوره چرا اینجوریه مشکل چیه ؟؟؟
آب دهنش چیکار کنم 🤦🤦🤦😤😤😤
دیگ زیادی هم نق میزنه جدیدا
دندان پزشکی در بارداری
آیا انجام کارهای دندانپزشکی در دوران بارداری ظرر دارد؟؟
علایم بارداری ندارم عادیه
بچه ها سلام من هفته هفتم بارداری هستم ولی هیچ علایمی ندارم فقط بعضی شب ها یه کم دلم تیر میکشه عادیه؟ چهارشنبه رفتم دکتر سونو کرد و ساک رودید ولی گفت ۱۰ روز دیگه دوباره بیا! استرس دارم!
علایم تخمک گذاری چیه؟
امروز من ۱۴ سیکلم ،بعد ترشح ابکی سفید رنگ دارم ،ولی بدون بو،، جوش زدم و نفخ دارم ،،،اینا علایم تخمک گذاری هست یا نه؟
چرا پسرم زیاد سکسکه میکنه
خانوم ها سلام، پسر من ده روزشه و خیلی سکسکه میکنه روزی دو سه بار سکسکه میکنه حتی شده بعضی روزا پنج بارم سکسکه کنه، به نظرتون چرا اینقدر سکسکه میکنه
لطفا آزمایش مدفوع پسرمو تفسیر کنین.
پسرم دونه های ریز میزنه رو صورتش. پوستشم خیلی خشکه . ولی وزن گیریش خوبه و خون و رگه های سبزو اینهام ندیدم تا حالا توی پوشکش. . دکتر برای اطمینان آزمایش مدفوع نوشت گفت شاید حسایت به لبنیات داره . میشه ببینین داره یا نه ؟ و اینکه با این ازمایش دیگه صد در صد معلوم میشه که حساسیت داره یا نه .
میزان قطره پدی لاکت
سلام من از سه ماهگی به دخترم پنج قطره پدی لاکت میدادم الانم ک نزدیک شش ماهشه همون پنج قطره رو باید بدم ؟
غذای کمکی پنج ماهگی
سلام. غذای کمکی واسه نوزاد پنج ماهه چیا خوبه ؟؟؟
نخوردن قطره استامینوفن بعد واکسن
سلام عزیزان من امروز واکسن 4 ماهگی دخترمو زدم قطره استامینوفن رو اصلا نمیخوره پاراکید میدم ک طعمش نسبت ب ساده خوبه ولی بالا میاره تو خواب هم دادم بهش نخورد
چیکار کنم ک بخوره؟؟؟؟؟
تفسیر آزمایش هفته ۳۶
سلام خدمت پزشک اوما.لطفا جواب آزمایش تفسیر کنید.ممنون
افتادن از کریر
سلام و خدا قوت خدمت پزشک محترم اوما
پسرم دو ماه و نیمه س امروز از کریر افتاد با پیشونی خورد به سرامیک سریع بلندش کردم یه کم گریه کرد و شیر خورد و خوابید و الان که نزدیک ۴ ساعته همش خوابه بیدار میشه شیر میخوره و باز عمیق میخوابه
نگرانم مشکل جدی باشه
سرویکس در هفته پانزدهم
سلام.من سونو ان تی ۱۲ هفته سرویکس ۳۱ بود،امروز ک پانزده هفته بود رفتم سونو گفتن سرویکس بازهم ۳۱ هست.میخواستم بدونم این سرویکس بده برای این سن ؟من سرکار میرم،دکترم میگه بدک نیست اما نظر شماهم بدونم خوبه.ممنون میشم جواب بدید.
جا ی واکسن نوزاد
سلام آیا این جای واکسن طبیعیه؟آخه تازه این مدلی شده ؟ی سطح زرد روشه
درد زیر دل و شکم
سلام وقت بخیر
پریشب نزدیکی داشتم بعد از ۲ ماه از دیروز زیر دلم و توی شکمم درد میکنه البته زمانی که دراز میکشم درد ندارم ولی وقتی راه میرم درد میگیره
علتش چی میتونه باشه؟
کبد چرب در بارداری
سلام و عرض ادب خدمت تمام عزیزان و پزشک محترم اوما من هفته 8 بارداری هستم قبلا آنزیم های کبذیم بالا بودن الان که تست کبد دادم مجدد بالا رفتن آنزیمهای کبدم میخواستم بدونم به چه پزشکی باید مراجعه کنم داخلی یا گوارش یا تغذیه
ممنون از شما
فطریه کمک مالی خانوما 💥💥💥💥✔️✔️
سلام خانومای عزیز
داریم فطریه جم میکنیم برای ی خانومی ک ب شدت اوصاع بدی دارند
هرکس اگ میخاد کمک کنه هم میتونه پول بزنه از 1000 تومن تا هر چند تومنی خودتون صلاح میدونین
اگه آشنایی ندارین ک فطریه بدین شماره حساب هس
خانوما بیاید سونو انومالیم رو نگاه کنید .
سلام خانوما من دکترم اصفهان هست . وخودم زاهدان . سونو انومالی رو دیشب انجام دادم و الان عکس روفرستادم برای دکترم میگه سونو ناقصه .جای معتبر برو . الان اینجا که من هستم ۳جا انجام میدادن و اینکه ۳هفته زودتر باید نوبت گرفت . الان هیج جا بهم نوبت نمیدن . سونوش هم خیلی خلاصه و ساده و بدون عکسه . نگاه کنید
خواب ناآرام نوزاد ۵ماهه
سلام.پسر ۵ماهه من شبا اصلا خواب آرومی نداره.از وقتی که میخوابه تا خود صبح هر یک ساعت بیدار میشه دوباه تکونش میدم میخوابه.گرسنش نیست چون تا صبح فقط یه بار شیر میخوره. گفتم شاید برای دل دردشه بهش اینفاکول دادم ولی بازم فرقی نکرد. لطفا کمک کنید خیلی داغون شدم.
هزینه اتاق خصوصی در بیمارستان قدس اراک
خانم های اراک کسی هزینه اتاق خصوصی تو بیمارستان قدس رو میدونه؟؟کسی استفاده کرده؟؟امکاناتش چیه؟؟
برای افزایش وزن جنین کدوم پودر بهتره؟
سلام به همگی پسرمن تو 33هفتگی وزنش 1860بود، میخوام شروع کنم پودر مکمل بخورم بنظرتون لیدی میل بخرم یا ترومام؟؟
یا مارک دیگه اگه؟ پیشنهادتون چیه؟




