Ooma

سلام پسرم همش دستشو تو خواب میخوره همش دستش جلو صورتش میاره 😩

با اینکه سیر سیر هست اما خیلی دستشو می‌خوره آب دهن هم می‌ریزه زیاد
دستش می‌بره جلو‌ چشماش صورتشو فشار میده ک‌دیگ قرمز میشه هرکاری میکنم یادش بره باز انجام میده
موقع شیر خوردن هم باز دستش میاره جلو دهنش همش میخواد دستش بخوره چرا اینجوریه مشکل چیه ؟؟؟
آب دهنش چیکار کنم 🤦🤦🤦😤😤😤
دیگ زیادی هم نق میزنه جدیدا

86 پاسخ 690 بازدید


دندان پزشکی در بارداری

آیا انجام کارهای دندانپزشکی در دوران بارداری ظرر دارد؟؟

13 پاسخ 375 بازدید


علایم بارداری ندارم عادیه

بچه ها سلام من هفته هفتم بارداری هستم ولی هیچ علایمی ندارم فقط بعضی شب ها یه کم دلم تیر می‌کشه عادیه؟ چهارشنبه رفتم دکتر سونو کرد و ساک رو‌دید ولی گفت ۱۰ روز دیگه دوباره بیا! استرس دارم!

52 پاسخ 732 بازدید


علایم تخمک گذاری چیه؟

امروز من ۱۴ سیکلم ،بعد ترشح ابکی سفید رنگ دارم ،ولی بدون بو،، جوش زدم و نفخ دارم ،،،اینا علایم تخمک گذاری هست یا نه؟

13 پاسخ 392 بازدید


چرا پسرم زیاد سکسکه میکنه

خانوم ها سلام، پسر من ده روزشه و خیلی سکسکه میکنه روزی دو سه بار سکسکه میکنه حتی شده بعضی روزا پنج بارم سکسکه کنه، به نظرتون چرا اینقدر سکسکه میکنه

7 پاسخ 476 بازدید


لطفا آزمایش مدفوع پسرمو تفسیر کنین.

پسرم دونه های ریز میزنه رو صورتش. پوستشم خیلی خشکه . ولی وزن گیریش خوبه و خون و رگه های سبزو اینهام ندیدم تا حالا توی پوشکش. . دکتر برای اطمینان آزمایش مدفوع نوشت گفت شاید حسایت به لبنیات داره . میشه ببینین داره یا نه ؟ و اینکه با این ازمایش دیگه صد در صد معلوم میشه که حساسیت داره یا نه .

11 پاسخ 1,201 بازدید


میزان قطره پدی لاکت

سلام من از سه ماهگی به دخترم پنج قطره پدی لاکت میدادم الانم ک نزدیک شش ماهشه همون پنج قطره رو باید بدم ؟

3 پاسخ 344 بازدید


غذای کمکی پنج ماهگی

سلام. غذای کمکی واسه نوزاد پنج ماهه چیا خوبه ؟؟؟

7 پاسخ 466 بازدید


نخوردن قطره استامینوفن بعد واکسن

سلام عزیزان من امروز واکسن 4 ماهگی دخترمو زدم قطره استامینوفن رو اصلا نمیخوره پاراکید میدم ک طعمش نسبت ب ساده خوبه ولی بالا میاره تو خواب هم دادم بهش نخورد
چیکار کنم ک بخوره؟؟؟؟؟

8 پاسخ 337 بازدید


تفسیر آزمایش هفته ۳۶

سلام خدمت پزشک اوما.لطفا جواب آزمایش تفسیر کنید.ممنون

4 پاسخ 414 بازدید


افتادن از کریر

سلام و خدا قوت خدمت پزشک محترم اوما
پسرم دو ماه و نیمه س امروز از کریر افتاد با پیشونی خورد به سرامیک سریع بلندش کردم یه کم گریه کرد و شیر خورد و خوابید و الان که نزدیک ۴ ساعته همش خوابه بیدار میشه شیر میخوره و باز عمیق میخوابه
نگرانم مشکل جدی باشه

41 پاسخ 977 بازدید


سرویکس در هفته پانزدهم

سلام.من سونو ان تی ۱۲ هفته سرویکس ۳۱ بود،امروز ک پانزده هفته بود رفتم سونو گفتن سرویکس بازهم ۳۱ هست.میخواستم بدونم این سرویکس بده برای این سن ؟من سرکار میرم،دکترم میگه بدک نیست اما نظر شماهم بدونم خوبه.ممنون میشم جواب بدید.

114 پاسخ 469 بازدید


جا ی واکسن نوزاد

سلام آیا این جای واکسن طبیعیه؟آخه تازه این مدلی شده ؟ی سطح زرد روشه

14 پاسخ 500 بازدید


درد زیر دل و شکم

سلام وقت بخیر
پریشب نزدیکی داشتم بعد از ۲ ماه از دیروز زیر دلم و توی شکمم درد میکنه البته زمانی که دراز میکشم درد ندارم ولی وقتی راه میرم درد میگیره
علتش چی میتونه باشه؟

6 پاسخ 449 بازدید


کبد چرب در بارداری

سلام و عرض ادب خدمت تمام عزیزان و پزشک محترم اوما من هفته 8 بارداری هستم قبلا آنزیم های کبذیم بالا بودن الان که تست کبد دادم مجدد بالا رفتن آنزیمهای کبدم میخواستم بدونم به چه پزشکی باید مراجعه کنم داخلی یا گوارش یا تغذیه
ممنون از شما

3 پاسخ 329 بازدید


فطریه کمک مالی خانوما 💥💥💥💥✔️✔️

سلام خانومای عزیز
داریم فطریه جم میکنیم برای ی خانومی ک ب شدت اوصاع بدی دارند
هرکس اگ میخاد کمک کنه هم میتونه پول بزنه از 1000 تومن تا هر چند تومنی خودتون صلاح میدونین
اگه آشنایی ندارین ک فطریه بدین شماره حساب هس

1 پاسخ 604 بازدید


خانوما بیاید سونو انومالیم رو نگاه کنید .

سلام خانوما من دکترم اصفهان هست . وخودم زاهدان . سونو انومالی رو دیشب انجام دادم و الان عکس روفرستادم برای دکترم میگه سونو ناقصه .جای معتبر برو . الان اینجا که من هستم ۳جا انجام میدادن و اینکه ۳هفته زودتر باید نوبت گرفت . الان هیج جا بهم نوبت نمیدن . سونوش هم خیلی خلاصه و ساده و بدون عکسه . نگاه کنید

34 پاسخ 532 بازدید


خواب ناآرام نوزاد ۵ماهه

سلام.پسر ۵ماهه من شبا اصلا خواب آرومی نداره.از وقتی که میخوابه تا خود صبح هر یک ساعت بیدار میشه دوباه تکونش میدم میخوابه.گرسنش نیست چون تا صبح فقط یه بار شیر میخوره. گفتم شاید برای دل دردشه بهش اینفاکول دادم ولی بازم فرقی نکرد. لطفا کمک کنید خیلی داغون شدم.

17 پاسخ 373 بازدید


هزینه اتاق خصوصی در بیمارستان قدس اراک

خانم های اراک کسی هزینه اتاق خصوصی تو بیمارستان قدس رو میدونه؟؟کسی استفاده کرده؟؟امکاناتش چیه؟؟

49 پاسخ 18,788 بازدید


برای افزایش وزن جنین کدوم پودر بهتره؟

سلام به همگی پسرمن تو 33هفتگی وزنش 1860بود، میخوام شروع کنم پودر مکمل بخورم بنظرتون لیدی میل بخرم یا ترومام؟؟
یا مارک دیگه اگه؟ پیشنهادتون چیه؟

53 پاسخ 1,387 بازدید