وزن جنین در ۳۸ هفته
سلام دوستان طاعات قبول.من امروز رفتم سونو واسه وزن زده ۳۲۲۶ بعد جلوش تو پرانتز (+-۴۷۱g)زده بنظرتون وزنش چقدر؟؟
احساس میکنم یه چیزی سر معده ام گیر کرده الان سه روزه ؟
باسلام و خسته نباشید من ۳و ۴ روزه سرمعده احساس بدی دارم مثل اینکه چیزی سر معده گیر کردن مگین بچه داره مو و ناخن در میاره..
چکار کنم؟
شیر خوردن نوزاد ۱۳ روزه
سلام دخترم شیر خودمو میخوره مدام میخواد مک بزنه تا میاد آروغش رو بگیرم دوباره شیر میخاد نمیدونم طبیعیه یا شیرم سیرش نمیکنه میترسمم شیرخشک بهش بدم سینه خودمو دیگه نگیره شیرمم اونقدری نیس ک از سینه هام بریزه ولی فشارش ک میدم یا با شیردوش ک امتحان میکنم میاد قرص شیرافزا لاکتاول هم میخورم میخواستم ببینم طبیعیه یا بهش شیرخشک بدم؟
سلام، ترشح سبز عفونت چی هستش
خارش ندارم فقط خیلیی ترشح سبز رنگ دارم بنظرتون چی استفاده کنم خوب شه
سونوگرافی در 16 هفته
بچه ها سونومو میبینید طبیعیه آیا همه چی خوبه؟
سلام دکتراومالطفااین سنورونگاه کنید
امروزرفتم سنوکلی انجام دادببینیدچه مشکلی داره
چه فشاری خطرناکه برای این هفته
سلام فشار من اوایل بارداری ۱۱ رو ۷ بود همیشه این ماه یکی دو ماه اخر ۱۲ روی ۸ شد اما الان حدودا دو هفته فشارم هرزگاهی میره بالا سوالم اینه تا چقدر رفت بالا باید مراجعه کنم بیمارستان؟الان فشارم ۱۳/۵رو ۹ بود البته نه سردردی دارم نه علایم دیگه چه کار کنم؟در ضمن هفته آینده وقت سزارین دارم
جواب آزمایش غربالگری دو رو تفسیر کنین
سلام خانم دکتر
میشه لطف کنین جواب آزمایش غربالگری دوم رو بگین که چطور هس
همراه آزمایش سونو هم خواسته بودن براتون میفرستم عکسشو
نتیجه مصرف قرص کلومیفن درچن دوره ماثر است؟
باسلام من یه دوره قرص کلومیفن استفاده کردم این ماه؛ شیش ماهه اقدام کردم نتیجه ای نگرفتم میشه راهنماییم کنیداگه کسی ازش استفاده کرده ونتیجه گرفته؟
پسرم خلط دار چکارکنم
سلام.دکتر اوما ودوستان پسرم ۸ماه ۱۸روزش،سرماندار اما گلوش انگارخلط دار،پشتشم دست گذاشتم خس خس نمیکنه،،،چکارکنم این خلطش برطرف بش
بارداری و داروی کرونا
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.
خانوم دکتر من مشکوک به کرونا هستم اطرافیانم کرونا داشتن وخبر نداشتم کما بیش در ارتباط بودم فقط ابریزش بینی و سوزش گلو دارم
دکتر عفونی برام هیدروکسی کلروکین سولفات و فاموتیدین دادن. هفته ۲۵ هستم
میخواستم بدونم این دارو ها روی جنین تاثیر بدی نمیزارن؟ مصرفشون مضر نیست؟ ممنون میشم جواب بدین.
داروی تقویتی برای اسپرم
سلام میخوام داروی تقویتی بگیرم برای همسرم چی خوبه که زودتر باردار بشم😢😢😢😢 البته قیمت مناسب
سلام پزشک اوما و دوستان لطفا این سونگرافی رو واسم تفسیر کنید
تاریخ این سونو یک هفته از اوما عقب تره من الان ۳۴هفتهو۶روزم ولی این سونو۳۳هفته و ۶روز نوشته لطفا بهم.بگید چه جوریه
سرکلاج کردن در هفته ی 13 بارداری
سلام من تو هفته ی 13 بارداری هستم امروز رفتم دکتر واسه نشون دادن سونو و آزمایش دکترم گفت طول سرویکسم پایینه 33 بود باید سرکلاج بشم خیلی نگرانم
ضعف و معده درد شدید
سلام بچه ها پس چرا این ضعف و معده درد خوب نمیشه
ایا طبیعی؟ من دیگ دارم جون میدم تحمل نمیتونم بکنم یعنی هیچ راهی وجود نداره 😔☹
عفونت بچه ۹ ماهه عکس میزارم اگه بدتون میاد نیاین
سلام خانوما الان داشتم پوشک دخترمو عوض میکردم یه ترشحاتی داخل پوشکش بود این عفونته؟ یا چی میتونه باشه؟
دادن قطره آهن ب نی نی
قطره آهن رو باید از چند ماهگی به بچه داد ؟چه قطره آهنی بدم ک دندون نی نی م سیاه نشه ؟آیا باید همزمان با قطره آهن ،مولتی ویتامینم داد ب بچه ؟چه مولتی ویتامینی خوبه ؟
دوستان و دکتر اومای گرامی پوست صورت نوزادم رو با چی بشورم
بچه ها پسرم شش ماهشه صورتش رو با چه صابونی بشورم که خوب باشه همچنین با چه کرمی صورتش رو چرب کنم که خوب باشه و حساسیت زا نباشه؟
تفسیر ازمایش اسپرم بعد از عمل واریکسل
سلام دوستان و متخصصین عزیز شوهرم ۳ ماه پیش عمل واریکسل انجام داده امروز جواب ازمایش اسپرمشو گرفتم ممنون میشم تفسیرش کنید
سرکلاج در هفته ی 13بارداری
سلام من هفته ی 13 بارداری هستم طول سرویکسم 33 گفت باید سرکلاج کنی خیلی نگران شدم




