Ooma

چرا وقتی اقدام میکنم بعد دو روز زیر شکمم درد میگیره؟

باسلام...
میخاستم بگم ک وقتی اقدام میکنم چرا بعد دو روز زیر شکمم بعضو وقتا درد میگیره؟یعنی عفونت دارم؟؟

7 پاسخ 675 بازدید


استفاده از کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن

سلام دوستان کیا برای پسر دار شدن از کیت تخمک گذاری استفاده کردن و نتیجه گرفتن؟ چه روزهایی قبل و بعد مثبت شدن کیت اقدام داشتن؟ من یه دختر دارم میخوام برای پسر اقدام کنم

16 پاسخ 560 بازدید


سلام خانوما کسی تجربه برداشتن خال داره از صورت داره

روی شیردهی اثر میزاره ؟
با چه روشی انجام دادین ؟
راضی هستین ؟ جاش نمونده؟
تعداد زیادی خال رو صورتم دارم که قهوه ای و غیربرجسته هستن ، میخوام بردارم نگران بعدشم که جاش نمونه

42 پاسخ 515 بازدید


بالا رفتن ناگهانی قند خون در هفته هشتم

من دیابت دارم و انسولین میزنم و تحت کنترل دکتر تغذیه ام .اما امروز از صبح قند خونم هی بالا و پایین می‌ره ‌.نگرانم اتفاقی نیوفته

20 پاسخ 471 بازدید


چرا یک هفته بعد رابطه زیر شکم سمت چپم یکم اومده بالا؟

سلام خانمها...
زیر شکمم سمت چپ کمی بالا اومده و میزون شکمم شده طوری که تو دراز و نشست این تورم رو کاملا حس می کنم البته یک هفته دیگه تا پریودم مونده ... کسی اینطور شده و چی می تونه علتش باشه؟

8 پاسخ 452 بازدید


مامانای که غربالگری دوم رو انجام دادن هم آزمایش هم سونو لطفا بیاین

کی انجام دادین آزمایش و سونو رو

12 پاسخ 384 بازدید


من بعداز پریودم اقدام ب بارداری کردم آیا صحیح میباشد؟؟

با سلام...
من بعد پریودی دقیقا یک روز بعدش اقدام کردم بعد یک روز درمون آیا باید بازم اقدام بکنم ؟؟؟

112 پاسخ 676 بازدید


شیش ماهه که اقدام کردم ولی نتیجه ای نگرفتم

دوستان من ۲۲سالمه وشیش ماهه ک اقدام کردم نتیجه نگرفتم ودردزیرشکم سمت داشتم سنو رفتم گفت فولیکول ۱۴میلی داری که سایزش کوچیکه و باعث میشه باردارنشی قرص کلومیفن داد و همین چن روزپیش مصرف کردم بنظرتون جواب میده یه دوره؟

69 پاسخ 973 بازدید


ازبین رفتن درد سینه در هفته شش

درد سینه تو هفته شش ازبین بره خطرناکه ؟؟یعنی سقط جنین میخاد اتفاق بیوفته ؟با این تفاوت که لکه بینی یا خونریزی ندارم .یعنی قلی تشکیل میشه

40 پاسخ 549 بازدید


اقدام به بارداری ؟؟

سلام و خسته نباشید خدمت اومایی ها من ۳۰سالمه وپنج سال ازدواج کردم حالا دوسال اقدام به بارداری کردم اما هنوز باردارنشدم میخواستم راهنماییم کنین الان من باید چیکار کنم که زود باردار بشم در ضمن شو هر من. یک ماه پیش عمل واریکوسل انجام داد الان دوماه از عمل شوهرم میگذره ولی هنوز نتیجه ای نگرفتیم لطفاً راهنماییم کنین ممنون

66 پاسخ 884 بازدید


تفسیر آزمایش nt و غربالگری اول

لطفا آزمایش، ان تی رو تفسیر کنید

14 پاسخ 448 بازدید


تفسیرآزمایش پی اِس آ

سلام عزیزان ودکترمحترم این آزمایش ازبابامه 50سالشه کسی میدونه خوبه یانه؟؟
گروه پرسش روهم نمیدونستم چی بزنم😒

6 پاسخ 308 بازدید


دل درد و کمر درد

خانوما سلام
من هفته شیشم هستم
از اولم دل درد پریودی داشتم و کمی کمر درد
ولی لکه بینی و اینا ندارم
بعضی وقتا پهلومم میگیره
عادیه؟؟؟

35 پاسخ 628 بازدید


سوال در مورد مایع آمنیوتیک

سلام وقت بخیر
تو سونوگرافی غربالگری سومم بهم گفتن مایع آمنیوتیک زیاد شده ! چیکار میتونم بکنم برای طبیعی شدنش ؟! آیا فرزندم در خطر هست ؟! خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین

432 پاسخ 543 بازدید


درد شدید ران و باسن بیاین ممنون

سلام دوستان من دکتر رفتم گفته جفتت پایینه الان تقریبا یکساعت میشه درد شدید دارم تو ران پام و باسن و کف پاهام و حتی دردش به سرمم زده کسی تجربه اشو داشته ؟ میتونه از جفت پایین ام باشه؟

18 پاسخ 678 بازدید


خوردن قطره استامینوفن قبل از واکسن چهارماهگی

سلام خانما من فردا میخوام برم واکسن چهارماهگی دخترم بزنم میتونم قبلش بهش استامینوفن بدم ک تب نکنه چون شنیدم ک قبل واکسن اگه استامینوفن بدیم واکسن تاثیر نداره
و اینکه چیکار کنم ک جای واکسن سفت نشه

24 پاسخ 4,330 بازدید


رژیم پسر زایی وبارداری

سلام دوستان.
میشه راهنمایی کنید🙏🌸
من گرمی مصرف می کردم ودانه ی فلفل صبح ناشتا می خورم الان تواین ماه اقدام داشتم می خواستم بدونم بازم رژیمم را ادامه بدم مثلا فلفل ناشتا اگه باردار باشم ضرر نداره.
واینکه من پماد برای عفونت استفاده کردم اگه الان استفاده کنم ضرر نداره ؟

26 پاسخ 1,366 بازدید


درمان لاغری کودک

سلام دخترم ۸ساله هست ورشد قدش خوبه ولی لاغر هست خوراک غزایش هم خوبه در طول روز غزا کم میخورد ولی چنددفعه میخوره وحالت ضعف داره آزمایش انگل داده ولی منفی بود برای اینکه چاق تر بشه چکار کنم دوست دارم از حالت استخونی دربیادو تپل تر بشه راهنمایم کنی با تشکر ازدوستان وپزشک اوما

10 پاسخ 441 بازدید


تفسیر بتا لطفا ضروریه

سلام خداقوت خانم دکتر ....من بتا دادم الان یعنی حامله ام؟

79 پاسخ 744 بازدید


درد در ناحیه کمر

باسلام من هفته ۵بارداری هستم با توجه به شرایط کاریم زیاد میشینم و احساس کمر درد و برخی مواقع درد زیر شکم دارم یه سری مطالب خوندم که نوشته بود از علایم سقط میتونه باشه نمیدونم باید نگران باشم لطفا راهنمایی کنید

16 پاسخ 397 بازدید