Ooma

بارداری بعد هز سقط

ایا امکان داره در دوران تخمک گذاری بعد از سقط باردار شد؟

20 پاسخ 480 بازدید


درد پریود در هفته۳۲

سلام من دو روزه درد پریود دارم..هی میگیره ول میکنه..همش فک میکنم الانه که پریود شم..طول سرویکسم ۴۲بوده و یکم ترشح دارم..کمردرد هم که ولم نمیکنه..درد پریود طبیعیه یا نشونه زایمان زودرسه؟

33 پاسخ 709 بازدید


در مورد کیست سوال داشتم 🌸

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه ...روزه نمازاتون قبول درگاه حق....من ۴ ماه پیش کیست داشتم ۶ سانت براش دو دوره قرص جلوگیری خوردم رفتم سونو گفتن رفع شده ...بعد از اون دوره هام ۲۹ روزه ۳۱ روزه و ۳۱ روزه بوده امروزم ۳۲ سیکلمم ولی پریود نشدم و تخمدان راستم درد میکنه البته چپم درد داره ولی راست بیشتره امکانش هست بعد ۴ ماه کیست برگشته باشه ؟ چیکار کنم پریود شم؟
ممنون میشم کسایی که تجربه دارن کمکم کنن🌹

27 پاسخ 381 بازدید


ممکنه نوزاد ۹ ماه به لاکتوز حساسیت نداشته باشه بعد حساسیت پیدا کنه ؟؟

سلام پزشک اوما پسرم ۶ ماه اول آپنامیل ۱خورده و الان هم شیرخشک آپتامیل ۲ میخوره از وقتی اسهال شد شما گفتین شیرش رو نان ۱۱۰ بدون لاکتوز بگیر بعد چکاب دکتر خودش بردم گفت فعلا بهش آپتامیل ۲ بده نمیخواد نان بدی والا من موندم آپتامیل ۲ ادامه بدم یا نان بدون لاکتوز ۱۱۰ البته الان دیگه ۱ روزه اسهال نداره نمیدونم کدوم شیر خشک بدم بهش؟؟؟

🙋‍♂️و اینکه وقتی نوزاد اسهال داره قطره آهن و آد باید قطع شه یا بهش بدم ؟؟
🙋‍♂️و اینکه داروهایی که بهش گفتین و عکسشو میزارم اسهالشو خوب کرد آیا نیازه بعد خوب شدن اسهال ببرمش ازمایش مدفوع یا خیر ؟؟

5 پاسخ 715 بازدید


درد لگن در اوایل بارداری

سلام
به نظرتون درد لگن، یا شکم یا پایین کمر مثل روز اول پریودی که به سمت پا کشیده میشه در هفته پنجم و ششم و هفتم طبیعی هست؟
تقریبا روزی چند بار چنین دردی میاد سراغم و بعد هم خوب میشه.
خونریزی و لک بینی و ... هم ندارم.
فقط دو سه روزی هست سرگیجه ام شروع شده

26 پاسخ 781 بازدید


سلام آزمایش نگاه کنید

سلام لطفاً آزمایش گلوکز نگاه کنید فکر کنم قند بالا هست

23 پاسخ 382 بازدید


مدفوع کف آلود نوزاد

سلام
نوزاد من دو روزه مدفوعش کف آلود و چسبناک شده
دو سه بار در طول روز مدفوع میکنه
علتش چیه؟ چیکار کنم؟

12 پاسخ 367 بازدید


خوردن انجیر بعد انتقال جنین

سلام میخواستم بدونم خوردن انجیر برای جلوگیری از یبوست بعد از انتقال جنین به روش میکرو برای جنین خطری نداره؟ تو دوره انتقال باعث سقط نمیشه؟

3 پاسخ 8,760 بازدید


علت ضعف شدیدم چیه؟

گاهی اوقات ماهی یک بار اینطور میشم امروز هم روزه بودم ساعت ۱ بیدار شدم نماز خوندم دراز کشیدم این قدر معده ام ضعف کرد که حالم داشت به هم می‌خورد از ضعف زیاد... آخر سر مجبور شدم دوباره بخوابم تا افطار که حالم بد نشه و روزه ام باطل بشه...
میخواستم ببینم کسی مثل من اینطور بوده و چکار کرده ... بهم گفتن احتمالا کمبود ویتامینی چیزی هست ....

5 پاسخ 763 بازدید


دکتر اومای عزیز،درد زیر شکم در کودکان ۸ سال

سلام پسرم دوروزه زیر شکمش همون جایی که دستش و گذاشته درد میکنه بخصوص وقتی سرفه یا عطسه میکنه احساس میکنم یه کم شکمشم ورم کرده لطفا زودتر راهنمایی کنید از چی میتونه باشه؟

7 پاسخ 427 بازدید


آیا قرص آهن باعث یبوست میشود؟

سوالمو پرسیدم بالا ممنون میشوم جواب بدید

23 پاسخ 782 بازدید


برای یبوست شدید چه دارویی مصرف کنم ؟

با سلام خدمت دکتر اوما
من‌دو ماه هست زایمان سزارین کردم و الان مدت طولانی ای هست که یبوست شدید دارم به طوری که دچار زخم در ناحیه مقعد شدم و هر بار اجابت مزاج همراه با درد و خونریزی هست . چه دارویی مصرف کنم ؟؟؟ شیر هم می‌دهم چه دارویی مصرف کنم که تاثیری توی شیرم نداشته باشه
آلو و انجیر خیس کرده هم تاثیری نداشت

40 پاسخ 685 بازدید


سلام خیلی خیلی معذرت میخوام عکس پوشک پسرمه بدتون میاد نبینید ببخشید

میخواستم بدونم دستشویی ش طبیعیه؟ اسهال نیست ؟ خیلی وقته اینطور هست همه ش شک‌دارم نکنه اسهال باشه
رنگش میگن بخاطر قطره آهن هست
من پسرم چون زود دنیا اومده آهن رو زودتر براش شروع کردیم به توصیه دکترش

27 پاسخ 528 بازدید


برای عفونت بعد از اقدام به بارداری چه کار کنم؟

سلام و وقت بخیر
قبل از اقدام به بارداری آزمایش و سونوگرافی و پاپ اسمیر دادم همه چی خوب بود و اثری از عفونت نبود الان یک هفته میشه که اقدام به بارداری کردم از دیروز مقدار کمی خارش و ترشحات سفید رنگ تقریبا زیاد از بدنم خارج میشه فقط از دیشب زود به زود میرم توالت و با آب میشورم و پاک میکنم
چون نمیدونم باردار هستم یا نه میترسم از پماد یا داروی خاصی استفاده کنم
لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟

7 پاسخ 1,147 بازدید


خانومایی که با قرص سقط کردن لطفا جواب بدین

سلام من جنینم تو ۷ هفته توقف رشد کرده و من تا ۱۱ هفته نفهمیدم و همچنان شیاف استفاده می کردم یعنی دو هفته تو شکمم رشد نداشته و نفهمیدم حالا سه تا قرص زیر زبانی دیشب تا ساعت ۹ استفاده کردم
از دیشب همینجور خون و لخته هست که دارم دفع می کنم
می خواستم ببینم چقدر طول می کشه تموم بشه؟ فاصله ی بین دفع لخته ها خیلی کمه تا میشیم دوباره میرم دستشویی😔
واقعا فکر نمی کردم این همه خونریزی داشته باشه😥 فکر می کردم چون هفته ام پایینه در حد پریودی یا یکم بیشتر میشه

30 پاسخ 2,139 بازدید


غذای کمکی به نوزاد پنج ماهه 😍😍

سلام مامانای گل دخترم چند روز دیگه میره تو شیش ماهه جدیدا شیر خشک خیلی دوست نداره کم میخوره ، حریر بادوم هم نمیخوره فقط غذاهای خودمونو دوست داره که یه چند وقتی بهش میدادم حسابی وزن گرفته بود ولی چون سنگین بود شب خوب خوابش نمیبرد، میترسم لاغر بشه بچه م 😫 شما چه غذاهایی به بچه هاتون میدین تو این ماهه؟

41 پاسخ 1,133 بازدید


آزمایش دفع پروتیینم خوبه ؟ مشکلی نداره؟!

سلام کسی میتونه این آزمایشو تفسیر کنه ممنون میشم

33 پاسخ 312 بازدید


سفت شدن شکم و جمع شدن بچه

سلام خانوم دکتر و اومایی ها
پریشب مهمون بودم و دیر رفتم دستشویی از دیروز صبح شکمم همش سفته م بچه خودشو جمع کرده تکوناش خوبه فقط این سفت شدنش نگرانم کرده بود که امروز رفتم دکتر و بتامتازون و پروژسترون داد و سفکسیم
یه سره سفت نیست و شل هم میشه اما بیشتر سفته
دکتر گفت تا چند روز همش دراز بکش و استراحت کن
ب نظرتون چی کنم از زایمان زودرس میترسم کمکم کنین

20 پاسخ 510 بازدید


مامانا زود بیاید چرا دخترم اینجوری شده(عکس)

امروز داشتم دمیزش میکردم از مقعدش این بیرون اومد تورو خدا زود جوابمو بدید

20 پاسخ 1,240 بازدید


لگد های شدید و زیاد

سلام خسنه نباشید . من هفته ۳۱ هستم دخترم خیلی تکون میخوره گاهی اوقات از لگداش میترسم انقد شدید هستش و اینکه درحدی زیاده که فک میکنم اصلا نمیخوابه بعضی وقتا هم لگد هاش به صورت لرزشی وپی در پی هست . آیا این تکون خوردنا خطرناکه؟

34 پاسخ 536 بازدید