اسهال در نوزاد و قطره بیلی ناستر
سلام من بخاطر زردی دخترم قطره بیلی ناستر بهش میدادم ب مدت یک هفته و عوارض این قطره اسهال هست ک دلپیچه هم بخاطر اسهال میگیره فک کنم
الان ۵ روزه ک من قطره رو دیگه ب بچه نمیدم ولی هنوز اسهال و گهگاهی دلپیچه داره
میخاستم ببینم طبیعیه بعد ۵ روز یا این ک اسهالش رو باید پیگیری کنم ؟
بچه ها درد زیر دل دارم 😭😭
۶ هفته و ۲ روز هستم
از دیروز درد زیر دل دارم همیشه نیست موقع فعالیت هست اما دردش کم نیست یعنی وقتی میگیره مجبورم یه جا بشینم نمیتونم سر پا وایسم
بچه ها بیاین این بی بی منو ببینید
سلام دوستان بنظر شما این بی بی در اثر دارو مثبت کاذبه؟
من از روز۳پریود لتروزول خوردم
روز۱۴سونو رفتم
روز ۱۴ و۱۵ امپول زدم
از روز۱۴ هم مدروکسی خوردم تموم شد
الان این بی بی تو خونه بود زدم
ایا کسی بوده که تو این روزها که من هستم بی بی زده باشه ولی در اثر دارو ۲خط نشده باشه؟
سوال درمورد وقت زایمان
میخواستم بدونم کسی بوده که براساس اخرین سونو گرافیش سزارین کرده باشه یا نه همه دکترا براساس ان تی وقت زایمان سزارینو میدن؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
بچه ها تروخدا بیاین میخوام عکس بخیه زایمانم بزارم خواهش میکنم بیاین
تروخدا بگین بخیه هام بده که اینقد درد دارم اصلا نمیتونم راه برم مسکن آرومم نمیکنه همش دارم گریه میکنم کمکی هم ندارم نمیدونم باید چکار کنم حالم خیلی بده این تا کی باید اینجور باشه خواهش میکنم جواب بدین اصلا خوب زده عفونت نکرده بخیه کنده نشده بازم معذرت میخوام بابت عکس
پریود نشدن وعقب افتادن
سلام خانوما من چهار ماهه اقدام به بارداری کردم از وقتی اقدام رو شروع کردم پریودام نامنظم میشه همیشه جلو مینداختم از وقتی اقدام کردم عقب میوفته الآنم دوروز عقب افتادم بیبی زدم منفی بود😭 بنظرتون چیکار کنم برم دکتر؟
دکتر لطفا بیاین خیلی مهمه
با سلام دکتر عزیز خواهرم الان بیست و سه روز هست که پریود هست چندروز اولی خونریزی زیاد بعد خونریزی کم شد
شهرماکه مطب ها بستس سنو هم همین طور بیمارستان هم که می ترسه بره از ترس کرونا به نظرتون چیکار کنه اولین باره که ای طورشده ۱۶ سالش هست.
چند وقت بعد از اصلاح سبک بارداری اتفاق می افته؟
سلام.طاعاتتون قبول.بچه ها من اسفند ازمایش دادم طبق ازمایش گفتن تنبلی پلی هستی ذخیره ام بالا بود.الان تو سومین ماه اصلاح سبک هستم .سونوگرافیم همه چی طبیعی بود.اصلا pcoنشون نداد.این ماه باید برم برا ازمایش.
وزنمو کم کردم تو این سه ماه.دو کیلو مونده به وزن نرمالم برسم.
مکملها هم استفاده میکنم.
بنظرتون ازمایش قبلیم تغییر میکنه؟و اینکه باردار میشم.
ماه اول به ۲۵ روز کم شد دوره ام .ماه دوم به ۴۲ روز رسید.قبلا مرتب و ۳۵ روزه بود.
از ته دلتون تو این روزا واسه همه دعا کنید به راحتی و طبیعی باردار بشیم😔😔😔
وزن چنین در هفته ۳۳ بارداری
سلام من ۳۳ هفته و دو روزم وزن نی نی رو ۲۱۰۰ زده دکترم میگه وزن کمه بنطرتون چکار کنم چقد باید وزنش باشه برای ۳۳ هفته مگه
علت تکون خوردن زیاد جنین؟؟(بیاید لطفا)
سلام من از دیشب بچم خیلی تکون میخوره حتی تو خوابم همش حس میکردم داره تکون میخوره
یعنی حرکاتش نسبت به روزای قبل خیلی بیشتر بود نگرانشم چرا اینجوریه هیچوقت اینطور نبوده!
ویار بارداری از هفته ی چندم شروع و کی به پایانمیرسه؟
سلام دوستان فردا هفته نهم بارداریمه پس فردا هم وقت دکتر دارم برای چکاپ روتین
دیشب اصلا درست و حسابی نتونستم بخوابم خوابم کاملا به هم ریخته
امروزام از صبحه حالت تهوع دارم شدید نیست ولی از اول بارداری حالت تهوع نداشتم اصلا امروز کمی اذیت کننده شده فهمیدم هفته ی نهم هورمون ها به اوج مقدار خودشون میرسن و این حالات طبیعیه
دکتر توی ویزیت اول محض اطمینان ویتامین ب شش داد میخواستم ببینم الان اگه بدتر بشم دارویی واسه کنترلش هست؟ به دکترم بگم برام چیبنویسه؟
خیلی نگرانم که نکنه تازه داره حالت تهوع هام شروع میشه خیلی بدم میاد از حالت تهوع گرفتن
عزیزان قرص اسیدفولیک رو تا کی باید بخورم؟ تیروئید کم کارم دارم، ویتامین د چطور؟
این دفعه ک دکتر رفتم ، برام فقط قرص آهن (فروس سولفات) نوشت.
سری قبل هم داشت نسخه مینوشت، یهو یادش اومد گفت تیروئید کم کار داری، اسیدفولیکم باید بخوری
ولی این سری ننوشت
میخوام بدونم دکترم اشتباه کرده یا اسید فولیک فقط تا ۴ ماهگیه
ویتامین د هم ۷ ماه پیش آزمایش داده بودم ک ۱۷ بود
ولی از اول بارداریم ی دونه ویتامین د ۱۰۰۰ میخورم
ویتامین د رو هم نداده بهم این سری
با اینکه ویتامینم کم بود
فقط کلسی پاور داده و قرص آهن
یه سوال ذهنمو بدجوری مشغول کرده😢😢😔
سلام بچه ها من تو اینترنت یه مطلبی خوندم بعد رفتم دهانه رحممو با انگشت لمس کردم فهمیدم دهانه رحمم صاف نیست متمایل به سمت چپه لگنمه کجه به نظرتون این طبیعیه یا مشکلی هست میتونه باعث باردار نشدنم بشه؟؟تا اونجایی که میدونم دهانه رحم باید صاف باشه خیلی ناراحتم فکرم درگیره واسه شما چجوریه صافه یا کج😭😭
ویتامین آ د چطوری بدم
پزشک اوما و بچه ها لطفا بهم بگین قطره آ.د بچمو چطوری باید بدم دکتر گفته یادم رفته
مامانم گوش دخترمو با سوزن سوزاخ کرد میتونم ببرمش حموم؟
میخواستم فردا ببرمش دکتر سوراخ کنه از سر گار اومدم دیدم دخترم با نخ تو گوشش خوابیده
اولش سکته کردم
بعدش مادرم گفت گوشی که با دستگاه سوراخ میکنن بعد گوشواره پرسی میزارن لای این گوشواره عفونت میکنه افتضاح میشه قفلش سفت هم هست دردناک میشه
نخ خیلی بهتره
سوزن و نخرو بزارین توی الکل خیس بشه بعد استفاده کنین
مامانم گفت اصلا گریه نکرد
بعدشم با پماد NNG چربش کنین ۵ روزه خوب میشه😁😁
راستی مامانم گفت روز چند بار بعد چرب کردن نخ رو آروم جابه جا کنم که نبنده
تاریخ تخمک گذاری رو میخوام پیدا کنم
سلام من از کدوم قسمت برنامه میتونم تاریخ دقیق تخمک گذاری و اینکه بعد اقدام باردار شدم رو در بیارم و پیدا کنم
که تو چه روزی بوده و احتمال اینکه جنسیت دختر یا پسر رو در بیارم
بیاین ببینین بچم چرا اینطوری شده
عکسشو میزارم پوست بچم ی جور ی رنگی شده خانم دکتر و دوستان علتش چی میتونه باشه؟
نزدیکی دراخرین روز پریودی
سلام من امروز روز چهارم پریودیم هست ولکه بینی خیلی کم دارم چون فردا دیگه پاک میشم وطبق برنامه اوما برام زده احتمال بارداری بالا یعنی نزدیکی داشته باشیم اخه توپریودی شنیدم نباید نزدیکی باشه حالا چکار کنم
چرخش جنین در چند هفتگی
با سلام خدمت دوستان اومایی میخواستم بپرسم که چرخش جنین در چند هفتگی اتفاق میفته و اگه تا هفته 32 نچرخید ممکنه دیگه نچرخه من پسرم از همون اول که سونو دادم بریج بود و تغییر پوزیشن نداده ممکنه تا هفته 37 همینجوری بمونه؟
نوزاد ۵ روزه و شیر خشک
نوزاد من ۵ روزه هست و همش خوابه و شیر کم میخوره هر سه ساعت در حد ۲۰- ۳۰ سی سی، شیر خشک اپتامیل میدم شیر خودم نمیگیره سینه و شیرم هم کمه ، چکار کنم شیر بیشتر بخوره!؟!؟




