دوباره پریود شدم چیکارکنم😭😭😭
من حدود چهارماهه سز کردم ازبس پشت سر هم پریود شدم خسته شدم قرص جلوگیری خوردم تنظیم نشده قرص مدروکسی پروژسترون هم خوردم فایده نداشته سونو داخلی هم دادم مشکلی نبود الان یک هفته هست ک پاک شدم دوباره پریود شدم همش درد همش خونریزی خسته شدم دیگه همه زایمان میکنن منم زایمان میکنم قرار بود روز14دوره دوباره مدروکسی پروژسترون را شروع کنم ک قبلش پریود شدم ازبس دکتر رفتم وفایده ای نداشته خسته شدم پزشک اوما هم میگه بعداز زایمان طبیعیه ولی واقعا این مقدار خونریزی پشت هم بعداز چهارماه طبیعیه ؟
بچم شیرخودما نمیخوره.
اگه تو اصفهان دکتر خوب سراغ داشتید بگید من خیلی دکتر رفتم یه دکتر باتجربه میخوام
سوزش بعد از کورتاژ
سلام
حدود ۱۸روز از زمان کورتاژ و سقط گذشته یک هفته ست به شدت واژنم میخاره و هنگام نزدیکی سوزش درد ناکی دارم و این درد سوزش تا ۴۰دقیقه بعد رلبطه ادامه داره علت جی میتونه باشه راه حلش جیه جون خیلی اذیت دارم میشم
درمان عفونت واژن خارش
سلام من دو هفته پیش عفونت واژن گرفتم رفتم دکتر کرم واژینال میکونازول با چند قرص داد وقتی استفاده کرم لکه بیتی قرمز داشتم وقتی خوب شد لکه بینی قهوه شد هنوز لکه بینی دارم تا اینکه امروز دوباره خارش گرفتم حین رابطه درد دارم.
اسهال شدید کودک !!!میشه راهنمایی کنید🥺😭عکس میدم اگ بدتون میاد نبینید⛔
خانوما و پزشک اوما سلام
پسر من ۶ ماهو ۲۰ روزشه
الان ۴ روزه که اسهال شده
چیکار کنم؟؟؟دکترشم تا خرداد ماه مطب نمیاد
با این وضع کرونا هم میترسم ببرمش بیمارستان
تو سوپش سیب زمینی و برنج و هویجو سینه مرغ میریزمو ب اون حساسیت نداش چیز جدیدیم ندادم بهش
نه تب داره نه ابریزش بینی نه گوش درد نه از دندونشه نه کلافه اس
فقط ۴ روزه شکمش اینجوری کار میکنه
شیرشم عوض نکردم
بنظرتون سرماخورده؟؟؟
چی بهش بدم خوب شه؟؟؟
رنگ اسهالش خطرناکه؟؟؟
چیزیش نشه بچم😭😭😭😭
مدت زمان دوره عادت ماهیانه قبل از بارداری با بعد از زایمان فرق داره؟
سلام خانم دکتر اوما و بچه های اوما
یه سوال درمورد فرق دوره پریودی قبل از بارداری و بعد از زایمان داشتم
من قبل از بارداری پریودام 30 روزه بود و هیچ وقت عقب نمیفتاد، بعد از زایمان روز 40 ام پریود شدم، امروزم باید میشدم که نشدم هیج خبری هم از پریودی نیست اصلا، دوره پریودیم باید مثله قبل بارداری بشه یا فرق میکنه به هم میریزم چطوریه؟
جواب بدین خیلی میترسم
سلام من بچم خیلی تکون میخوره و موقعی که تکون میخوره و لگد می زنه خیلی به شکمم فشار میاد بچمم همش در قسمت تهتانی شکمم
قطره پدی لاکت
سلام دوستان ، نوزاد ۲۳ روزه دارم ، ی چند روزه شکم درد داره روده هاش صدا میده ، خودمم خیلی رعایت می کنم تو خوردن غذا که نفاخ نباشه , میتونم بهش قطره پدی لاکت بدم ؟ یا ببرم دکتر ؟
خوردن قرص جوشان
سلام
علائم کرونا دارم اشکال نداره قرص جوشان بخورم واس بچه ضرر نداره؟چ چیزایی بخورم ک زود خوب بشم .فردا تست میدم .مشکلی نیست ک بچم شیر خودمو میخوره
سیاهی دور چشم های من برای چیه
سلام دوستان کسی میدونه چرا چند روزه دور چشام هاله مشکی افتاده با اینکه قرص آهن میخوردم؟
البته ۵شنبه موعدمه
عدد بتای بعد از هشت روز موعد
سلام من هشت روز بعد موعد آزمایش دادم عدد بتام ۱۰۰تاست فکر میکنم کمه درسته؟
سوالم در مورد بتاس
سلام خانما من امروز ازمایش بتا دادم بتام ۵۴۰۰
۷روز از موعدم گذشته بتام ایا نرماله نگرانم
دخترم خیلی کم میخوابه چیکار کنم
سلام خانما خوبین دخترم خیلی کم میخوابه مثلا امروز از صبح تا الان فقط دو بار 10دقیقه ای خواببده بیدار شده شیرم هم خدارو شکر خوبه چون وزمش 3450بودد امروز شده5اما اصلا خواب دریت و حسابی نداره چیکار کنم😔😔
تفسیر آزمایش هورمون
سلام دکتر عزیز اگر ممکنه لطف کنید آزمایشمو تفسیر کنید ممنون
تفسیرسونوان تی وخداروشکرهماتومم جذب شده حالاشمابیایدجنسیتوحدس بزنید
سلام دوستان ودکترجون آیاطول سرویسک 38احتیاج به سرکلاژهست یانه؟سونوتشکیل قلب 11میلیمترهماتوم داشتم که دکتر10تاآمپول پروژسترون بهم دادهر12 ساعت یکی وشیاف پروژسترون البته من خارجی مصرف کردم شبی یکی که خداروشکرگفت جذب شده
واسه کرونا تا چند روز باید قرنطینه شد؟
امروز 18 روزه ک گرفتم، و 15 روزه ک از مصرف دارو میگذره، حالم خوب شده میتونم دیه از خونه برم بیرون؟
هفته ۲۱ونحوه تکون خوردن جنین
سلام به پزشک محترم دوستان توهفته ۲۱ و۲۲ بچه توشکمتون چجوری تکون میخوره نبص میزنه یا لیز میخوره میشه جنسیت بچتونم بگین اخه میگن دختر نبض میزنه پسر مثل ماهی لیز میخوره ممنون از جواباتون
دوستااان انقباضای زایمان چطوریه😨❌❌
من نمیدونم بلد نیستم
یساعت پیش دو س دفعه زیر شکمم محکم گرفته شد
نمیدونم لگد زد یا ن دردش زباد بود
باز الان اونجوری شدم دقیقا همونطوری
زیر شکمم سمت چپ
کمر درد در هفته بیستوهشتم
سلام خسته نباشید ببخشید من امروز از خواب که بیدار شدم کمر درد دارم مثل پریودی البته خفیف
فقط دیشب مقدار زیادی خرما خوردم صبح هم بعد ازاینکه خوردم یهو فکرکردم از خرما نباشه چون گرمیع منم خیلی خوردم؟
چی بخورم و چیکار کنم اگه تجربه یا اطلاعی دارین؟
باز شدن دهانه رحم
سلام عزیزان
من ۳۸هفته و ۱ روزم هست برای باز شون دهانه رحم چکار کنم و از کی شروع کنم ؟؟؟؟؟
امکان حجامت در بارداری
سلام در طب اسلامی حجامت در بارداری ماه پنجم و هشتم توصیه شده از نظر علمی و پزشکی برا جنین ضرری نداره ؟




