Ooma

خوردن قرص سرترالین از قبل بارداری

با سلام خدمت دکتر عزیزم و خانمای گل میشه سوال منو جواب بدین من قرص سرترالین ۵۰ میخورم یدونه صبحها اقدام به بارداری کردم بی بی زدم مثبت شده پیش دکتر روانپزشکم رفتم گفته قرص رو بخور تا سه ماهگی پیش دکتر زنان هم رفتم اونم گفت مشکلی نیس همش اضطراب دارم که خدایی نکرده به جنین آسیب برسه ایا کسی مثل من بوده خورده و بچش سالم بدنیا اومده 🤕ممنون میشم جواب بدین

36 پاسخ 2,212 بازدید


قرص لتروزول با کلومفین

سلام ببخشید میشه قرص لتروزول با کلومفین و دگزامتازون بخورم ولی امپول اچ که روز14سیکل میزنن رو نزنم

79 پاسخ 685 بازدید


تب در ۶ ماهگی

دوستان دخترم تب میکنه از دیروز یکسره تب میکنه یکم میاریم تبشو پایین دوباره بالا میره شیاف برداشتم قطره دادم ولی نمیدونم چ کنم

9 پاسخ 336 بازدید


واکسن دوماهگی و تب نوزاد

بچه ها من امروز واکسن پسرمو زدم تبش رو 38/4
دارم هر ۴ ساعت هم قطره پاراکید بهش میدم
دمای بدنش از چند نباید بالاتره بره و خطرناکه؟
چی کار کنم بیاد پایین تر

26 پاسخ 421 بازدید


جوش و خارش بدن در بارداری

توروخدا اگه تجربه ای دارین به منم بگید...
هفته ۲۳ هستم
قفسه سینه و شکم و پشت و بازو و ران همه شده جوشهای ریز
پشتم هم خارش داره....
چیکار کنم؟؟؟جوشهام خیلی ضایعن

10 پاسخ 381 بازدید


بی بی چک هاله دار

با سلام و عرض ادب و صبحتونم بخیروسلامتی باشه
میخواستم بدونم بی بی چک من مثبت هست یانه؟ دیروز قرار بود پریود شم اما نشدم امروز ساعت ۴ونیم صبح بخاطر تکرر ادراری که داشتم مثل روزهای گذشته رفتم و تست گرفتم. آیا من باردارم یانه هنوز هم زود هست واسه اطمینان خاطر؟
ممنون میشم پاسخ بدین🙏🙏🙏

255 پاسخ 1,384 بازدید


وجود ماده چسبناک ژله ای زرد رنگ درپوشک دخترم

سلام امروز که دخترمو عوض کردم یه ماده چسبناک مثل ژله توی پوشکش بود
خیلی ترسیدم
علتش چیه؟

4 پاسخ 377 بازدید


بچتون در هفته 32 بارداری وزنش چقدر بود؟

با سلام. اومایی های عزیز، بچتون در هفته 32 بارداری وزنش چقدر بود؟

36 پاسخ 468 بازدید


قرص اورژانسی ال دی جواب میده ؟!

سلام خواهش میکنم جواب بدید من رابطه محافظت نشده داشتم بچم شش ماهشه‌ همون ساعت ۴ تا ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد بازهم ال دی و پنج یا شش روز به تخمک گذاریم مونده شاید هم کمتر . احتمال بارداری هست ؟؟؟ لطفاً جواب بدید😭😭😭😭😭😭😭

12 پاسخ 377 بازدید


یبوست در نوزاد چهارماهه

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر . ببخشید من برای چرب شدن شیرم پودر گالاکتومید رو همراه شیر چند روزی خوردم بعد اون پسر۵ ماهم ۱۰ روز مدفوع نکرد بعد تحریک مقعد بیرون روی داشت تا اینکه دو پیاله ماست خوردم الان باز ۶ روزه شکمش کار نکرده ایا پیگیری کنم یا طبیعیه؟ لطف میکنید جواب بدین ممنون

2 پاسخ 334 بازدید


تهیه فرنی با شیر مادر

سلام میشه ارد برنج و با ترکیب شیر مادر تهیه کرد ؟ برای اینکار هم باید ارد برنج و شیر روی حرارت قرار بگیرن ؟

5 پاسخ 378 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری دوم

سلام نتیجه ازمایش چیه

10 پاسخ 397 بازدید


استفاده از دنوسا به جای دنتول

سلام خسته نباشید دندون درد خیلی شدید دارم داروخانه دنتول نداره می تونم قطره دنوسا استفاده کنم؟؟؟؟

1 پاسخ 226 بازدید


بچه‌ها بیااااین توروخدا لطفا هررکی تجربه ای داره بگه ممنون میشم

سوالم در مورد فیزیوتراپی موقع اقدامه
یکی از دوستام بخاطر کمر درد فیزیوتراپی میره و لیزر درمانی میشه
همزمان تو اقدام برا بارداریه آیا مشکلی پیش نمیاد؟
ضرر نداره اگه بسلامتی باردار بشه

28 پاسخ 361 بازدید


کرونا در بارداری

یکی کرونا بگیره باید چیکار کنه

32 پاسخ 466 بازدید


تفسیر سونو روز ٨ قاعدگی

سلام من اخرین پریودم ١١ اردیبهشت بود.امروز رفتم سونو واژینال میشه لطفا تفسیرش کنین

41 پاسخ 540 بازدید


قاروقور زیاد شکم نوزاد.

سلام عزیزان، دختر من داره ۴ ماهش میشه.
شکمش سرو صدا زیاد داره، در حدی که وقتی خوابه من کنارش هستم صداشو می شنوم.صدای قار و قور و آب داخل شکمش. دو ماههی هست که این صدا توجهم رو جلب کرده.
این صدا برای چیه؟
کی تموم میشه؟
اصلا طبیعیه یا نه؟

6 پاسخ 303 بازدید


ریزش مو شدید در دوران شیردهی😫😫

سلاام مامانای گل من از چهارماهگی دخترم ریزش مو شدید گرفتم خیلیا میگن هورمونیه بخاطر شیردهی ولی میشه کنترلش کرد شما هم ریزش مو دارید ؟ چیکار کردین کم شده یا از بین رفته؟ تا کی ادامه داره من خودم موهام کم خیلی میترسم کلا کچل بشممم😭😭😭😭

13 پاسخ 475 بازدید


آیا باید به نوزاد آب داد؟؟؟

سلام

آقا یکی بیاد بگه ببینم چی درسته؟؟

شماها به بچه هاتون آب میدید؟؟؟
اینجا هوا خیلی گرمه تابستون دیگه کویره دیگه
بعد پسرک من هر دو ساعت شیر میخوره، و ادرار هم بعضی وقتا کمه، وقتی پوشکش رو باز میکنم، ولی وقتی جیش میکنه کاملا بیرنگه، مگه مولتی ویتامین خورده باشه یکم زردتر باشه😅

روزی هم 6 تا پوشک خیس رو عوض میکنم

حالا

انتظار دارن هر دفعه پوشکش رو عوض میکنم نیم کیلو سنگینیش باشه از جیش🙄
و میگن باید بهش آب بدم اونم هر دوباری که بهش شیرمیدم
که کم آب نشه

موندم الان اصلا این بچه کم آب میشه با این وضعیت؟؟؟
کم آب باشه نباید ادرار گررنگ، بودار باشه؟؟ یا همش شیربخواد؟؟؟؟
چون جیش هم میکنه بی‌رنگ هست.

البته پسر من بشدت گرمایی هست و همیشه داغه، براهمین من زود به زود بهش شیرمیدم، روزایی که حیلی گرمه.

اصلا به بچه این سنی، چندروز دیگه 2 ماهش میشه، آب دادن کار درستی است؟؟؟ اگر آره چقدر؟؟؟

38 پاسخ 612 بازدید


شیردهی، نوزاد، کرونا

سلام آیا با شیردهی مادر کرونا به فرزند منتقل میشود؟

5 پاسخ 326 بازدید