خوردن قرص سرترالین از قبل بارداری
با سلام خدمت دکتر عزیزم و خانمای گل میشه سوال منو جواب بدین من قرص سرترالین ۵۰ میخورم یدونه صبحها اقدام به بارداری کردم بی بی زدم مثبت شده پیش دکتر روانپزشکم رفتم گفته قرص رو بخور تا سه ماهگی پیش دکتر زنان هم رفتم اونم گفت مشکلی نیس همش اضطراب دارم که خدایی نکرده به جنین آسیب برسه ایا کسی مثل من بوده خورده و بچش سالم بدنیا اومده 🤕ممنون میشم جواب بدین
قرص لتروزول با کلومفین
سلام ببخشید میشه قرص لتروزول با کلومفین و دگزامتازون بخورم ولی امپول اچ که روز14سیکل میزنن رو نزنم
تب در ۶ ماهگی
دوستان دخترم تب میکنه از دیروز یکسره تب میکنه یکم میاریم تبشو پایین دوباره بالا میره شیاف برداشتم قطره دادم ولی نمیدونم چ کنم
واکسن دوماهگی و تب نوزاد
بچه ها من امروز واکسن پسرمو زدم تبش رو 38/4
دارم هر ۴ ساعت هم قطره پاراکید بهش میدم
دمای بدنش از چند نباید بالاتره بره و خطرناکه؟
چی کار کنم بیاد پایین تر
جوش و خارش بدن در بارداری
توروخدا اگه تجربه ای دارین به منم بگید...
هفته ۲۳ هستم
قفسه سینه و شکم و پشت و بازو و ران همه شده جوشهای ریز
پشتم هم خارش داره....
چیکار کنم؟؟؟جوشهام خیلی ضایعن
بی بی چک هاله دار
با سلام و عرض ادب
و صبحتونم بخیروسلامتی باشه
میخواستم بدونم بی بی چک من مثبت هست یانه؟ دیروز قرار بود پریود شم اما نشدم امروز ساعت ۴ونیم صبح بخاطر تکرر ادراری که داشتم مثل روزهای گذشته رفتم و تست گرفتم. آیا من باردارم یانه هنوز هم زود هست واسه اطمینان خاطر؟
ممنون میشم پاسخ بدین🙏🙏🙏
وجود ماده چسبناک ژله ای زرد رنگ درپوشک دخترم
سلام امروز که دخترمو عوض کردم یه ماده چسبناک مثل ژله توی پوشکش بود
خیلی ترسیدم
علتش چیه؟
بچتون در هفته 32 بارداری وزنش چقدر بود؟
با سلام. اومایی های عزیز، بچتون در هفته 32 بارداری وزنش چقدر بود؟
قرص اورژانسی ال دی جواب میده ؟!
سلام خواهش میکنم جواب بدید من رابطه محافظت نشده داشتم بچم شش ماهشه همون ساعت ۴ تا ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد بازهم ال دی و پنج یا شش روز به تخمک گذاریم مونده شاید هم کمتر . احتمال بارداری هست ؟؟؟ لطفاً جواب بدید😭😭😭😭😭😭😭
یبوست در نوزاد چهارماهه
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر . ببخشید من برای چرب شدن شیرم پودر گالاکتومید رو همراه شیر چند روزی خوردم بعد اون پسر۵ ماهم ۱۰ روز مدفوع نکرد بعد تحریک مقعد بیرون روی داشت تا اینکه دو پیاله ماست خوردم الان باز ۶ روزه شکمش کار نکرده ایا پیگیری کنم یا طبیعیه؟ لطف میکنید جواب بدین ممنون
تهیه فرنی با شیر مادر
سلام میشه ارد برنج و با ترکیب شیر مادر تهیه کرد ؟ برای اینکار هم باید ارد برنج و شیر روی حرارت قرار بگیرن ؟
تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام نتیجه ازمایش چیه
استفاده از دنوسا به جای دنتول
سلام خسته نباشید دندون درد خیلی شدید دارم داروخانه دنتول نداره می تونم قطره دنوسا استفاده کنم؟؟؟؟
بچهها بیااااین توروخدا لطفا هررکی تجربه ای داره بگه ممنون میشم
سوالم در مورد فیزیوتراپی موقع اقدامه
یکی از دوستام بخاطر کمر درد فیزیوتراپی میره و لیزر درمانی میشه
همزمان تو اقدام برا بارداریه آیا مشکلی پیش نمیاد؟
ضرر نداره اگه بسلامتی باردار بشه
کرونا در بارداری
یکی کرونا بگیره باید چیکار کنه
تفسیر سونو روز ٨ قاعدگی
سلام من اخرین پریودم ١١ اردیبهشت بود.امروز رفتم سونو واژینال میشه لطفا تفسیرش کنین
قاروقور زیاد شکم نوزاد.
سلام عزیزان، دختر من داره ۴ ماهش میشه.
شکمش سرو صدا زیاد داره، در حدی که وقتی خوابه من کنارش هستم صداشو می شنوم.صدای قار و قور و آب داخل شکمش. دو ماههی هست که این صدا توجهم رو جلب کرده.
این صدا برای چیه؟
کی تموم میشه؟
اصلا طبیعیه یا نه؟
ریزش مو شدید در دوران شیردهی😫😫
سلاام مامانای گل من از چهارماهگی دخترم ریزش مو شدید گرفتم خیلیا میگن هورمونیه بخاطر شیردهی ولی میشه کنترلش کرد شما هم ریزش مو دارید ؟ چیکار کردین کم شده یا از بین رفته؟ تا کی ادامه داره من خودم موهام کم خیلی میترسم کلا کچل بشممم😭😭😭😭
آیا باید به نوزاد آب داد؟؟؟
سلام
آقا یکی بیاد بگه ببینم چی درسته؟؟
شماها به بچه هاتون آب میدید؟؟؟
اینجا هوا خیلی گرمه تابستون دیگه کویره دیگه
بعد پسرک من هر دو ساعت شیر میخوره، و ادرار هم بعضی وقتا کمه، وقتی پوشکش رو باز میکنم، ولی وقتی جیش میکنه کاملا بیرنگه، مگه مولتی ویتامین خورده باشه یکم زردتر باشه😅
روزی هم 6 تا پوشک خیس رو عوض میکنم
حالا
انتظار دارن هر دفعه پوشکش رو عوض میکنم نیم کیلو سنگینیش باشه از جیش🙄
و میگن باید بهش آب بدم اونم هر دوباری که بهش شیرمیدم
که کم آب نشه
موندم الان اصلا این بچه کم آب میشه با این وضعیت؟؟؟
کم آب باشه نباید ادرار گررنگ، بودار باشه؟؟ یا همش شیربخواد؟؟؟؟
چون جیش هم میکنه بیرنگ هست.
البته پسر من بشدت گرمایی هست و همیشه داغه، براهمین من زود به زود بهش شیرمیدم، روزایی که حیلی گرمه.
اصلا به بچه این سنی، چندروز دیگه 2 ماهش میشه، آب دادن کار درستی است؟؟؟ اگر آره چقدر؟؟؟
شیردهی، نوزاد، کرونا
سلام آیا با شیردهی مادر کرونا به فرزند منتقل میشود؟




