سلام دوستان و دکتر جان اگه میشه دکتر متخصص عفونی خوب در شرق تهران
در شرق تهران یا مرکز تهران معرفی کنید.منو شوهرم هردو تست کرونامون مثبت شده.
دستمزد پزشک برای سزارین
سلام دوستانی که سزارین اختیاری کردید بیمارستان خصوصی رفتید
میخوام بدونم دستمزد پزشک جدا از بیمارستانه؟من زنگ زدم بیمارستان گفتن ۱۱تومن یعنی دکترم جدا از این هزینه بیمارستان قراره ازم پول بگیره؟
بی بی من دو روز پشت سر هم مثبت شد
سلام دوستای گلم خیلی خوشحالم بلاخره بعد از یک بار سقط و چند ماه اقدام بلاخره دور روز پشت سر هم بی بی بلافاصله دو خط پر رنگ شد که امروز هم رفتم آزمایش آزمایش هم مثبت شد
نگرفتن سینه و شیر نخوردن
سلام به پزشک اوما چند وقتی بود میدیدیم دخترم سیر نمیشه از سینه ام شیر خشک کمکی دادم بهش یعنی در کنار شیرم یه ۱۵۰ میل شیر خشکم میخورد با اینکه شیرم هم زیاده ولی از پسش برنیومدم الان رفت تو سه ماهگی سینه امو ول کرده داد و جیغ میزنه حتی تو خواب دیگه نمیگیره چیکار کنم دوباره سینه امو بگیره دوست تدارم شیر خشکی بشه گریه هاشم نمیتونم تحمل کنم
اسهال نوزاد ۹ ماهه
سلام مامانا و پزشک اوما . پسرم دوروزه اسهال داره دکترش گفت شربت نئوزینک روزی ۳ بار سه تا قاشق مرباخوری بهش بده . کسی تجربه ای داره که با این شربت اسهال بچش بند اومده باشه ؟؟؟ گفت اگر تا دوروز خوب نشد باید ازمایش مدفوع بده . اگر خوب شد که روزی یه قاشق بخوره تا شیشه تموم شه .
سرگیجه بارداری و کمبودویتامین د3
سلام پزشک عزیز
من قبل بارداری دوبارچکاب دادم هر بار ویتامین دی خیلی پایین بود یبار6و یبار4 که سری اخری سرخود هفته ای یدونه د50هزارخوردم حدودا دوسه ماه که نرمال شد50بود وباردارم شدم ازعلائم کمبودشم سندروم پای بی قرارو مخصوصا سرگیجه بود که بعد نرمال شدن خوب شدسرگیجم. حالا سوالم اینه از اول بارداری فقط اسیدفولیک خوردم ازهغته16هم داروهای زیر رو میخورم اصلا ویتامین دی نخوردم. امروز سرگیجه پیداکردم چندساعتی که احتمال خیلی زیاد میدم دوباره کمبود ویتامین دی دارم حالاسرخودروزی یدونه دی1000بخورم یاحتما برم دکترو ازمایش بدم؟!؟!
بی بی چک کی بزنم؟؟
من از ۱۲ اردیبهشت اقدام کردم بعدش ۱۴ بعدش ۱۶ ک امروزه صبح اقدام کردم باید کی بی بی چک بزنم ک ببینم باردارم یا ن؟
تزریق امپول کورتون درهفته ۳۲ بارداری برای ورم بینی
باسلام اومایی عزیز من درهفته ۳۲ بارداری هستم برای ورم بینیم میخوام امپول کورتون تزریق کنم ایا برای جنین مضر است
مصرف ماهی در بارداری
سلام
هرکس راجعبه ماهی یه چیزی میگه
از طرفی همه میگن مصرف امگا ۳ در بارداری ضروری هستش
واقعا کسی میدونه کدوم ماهی ها رو میشه مصرف کرد و کدومارو نباید؟!!
ماهی شوریده جنوب رو میشه خورد؟
از کجا بفهمیم کدوم ماهی جیوه ش بالاس؟!!!
عفونت واژن و باروری
سلام دوستان خوبین؟
بچه ها میگم من دو ماه پیش رفتم دکتر بهم گفت یکم تنبلی تخمدان داری و دوفاستون تجویز کرد و من کلی استرس کشیدم
دیگه انقد ترسیدم دیروز بازم رفتم دکتر و ایشون معاینه انجام داد و گفت عفونت شدید واژن دارم و تنبلی تخمدان نیست
البته سونو ام که داده بودم هیچ مشکلی نداشتم و چیزی نشون نمیداد که تنبلی داشته باشم
و بهم داروهای کلوتریمازول و ... دادن که منو همسرم استفاده کنیم
حالا سوالم اینه که شمایی که عفونت داشتین بعد از رفع عفونت باردار شدین؟
عفونت رو باروری تاثیر نداره؟ عفونت باعث نامنظمی پریودی هم میشه؟
واکسن کرونا د شیردهی
سلام پزشک عزیز
در دوران شیردهی میشه واکسن کرونا زد؟
سلام درباره تکون بچه سوال دارم
دکتر جان من بچه لگد میزنه ولی اروم تر از قبله استرس دارم اینام لگد حساب میشه یانه از دیروز خیلی لگداش اروم تر شده چرا؟؟؟
لک بینی جفت پایین هفته ۱۱
سلام دوستان روزتون بخیر
من سونو تشکیل قلب ک رفتم گفتن جفت پایینه و نزدیکی نداشته باشم...
قبل از سونو دکتر منو معاینه کرد و گفت لک قهوه ای دارم و شیاف بهم داد و اوکی شد ...
از اون موقه تاحالا من دارم شیاف استفاده میکنم...
دیشب ی مقدار خمو راست شدم...یخورده لک دیدم شیاف گذاشتم و خوابیدم...
کلا فعالیتم غذا درس کردن دوتا ظرف شستنع
بنظرتون چکار کنم؟ خ نگرانم
استفاده از کمپرس آب گرم
سلام میخواستم بدونم استفاده از کمپرس آب گرم بعد از تزریق آمپول پروژسترون برای انجام عمل آی وی اف ضرر داره؟ یعنی آمپولو خنثی میکنه؟
آزمایش بتا اقدام بارداری
سلام عزیزان انشالله که خوب هستید ببخشید یه سوال داشتم من آزمایش بتا دادم برای بارداری عددش بالای 5000اومد یه کم نگران شدم آخه از اعداد نرماش بیشتر هستش البته روز تخمک گذاریم آمپول hgcهم زده بودم؟
💢💊تجویز قرص برای آرامش💊💢
با سلام و خسته نباشید
من زندگیمجوریه که خیلی بهم استرس وارد میشه
دوقلوهام پسر دو ساله هستن که مرتب همدیگه رو گاز میگیرن موهای همو میکشن همدیگه رو هل میدن. تمام مدت تو سروکله هممیزنن.
از طرفی هم شاغل هستم و تو محل کار هم بهم سخت میگذره
بیخیالی و بی تفاوتی شوهرم هم از طرف دیگه
بیخوابی و خستگی هم دیگه توانی برام نزاشته
تبدیل شدم به ی موجود استرسی که با کوچکترین تحریک از کوره در میرم خیلی عصبی هستم
شرایط زندگیمو نمیتونم تغییر بدم
💢لطفا ی قرص بهم معرفی کنید که بهم آرامش بده بتونم خودمو کنترل کنم
البته خواب آور نمیخام باشه چون فرصت خوابیدن ندارم و دوست هم ندارم بخوابم
💢این شرایط میتونه باعث بالا رفتن قند و کمکاری تیرویید بشه؟
قندم لب مرز هست و
و کم کاری تیرویید دارمکه هفته ای سه روز نصف لووتیروکسین میخورم
💢میتونم فلوکسیتین ۱۰ بخورم؟ مشکلمو حل میکنه؟
تیر کشیدن واژن بعد از زایمان
سلام به همگی
من الان یک ماهو نیمه طبیعی زایمان کردم بعد یک ماه خونریزیم قطع شد یکبار هم پریود شدم. اما هنوز بعضی مواقع موقع دراز کشیدن یا پهلو به پهلو شدن تو خواب واژنم و کشاله های رونم تیر میکشه دقیقا مثل دردای قبل زایمان ولی با شدت خیلی کمتر.
کسی تجربه داشته و علتش رو میدونه؟
سلام سوالم درباره تنظیم هورمون بدنه هرکی میدونه لطفا جواب بده
برای تنظیم هورمون های بدن باید به چ دکتری مراجعه کنیم؟ دکتر پوست؟؟!
یا ن
سوالم درباره شیاف گل مغربیه هرکی میدونه جواب بده
سلام دوستای اومایی وخانم دکتر
من ازکی میتونم شیاف گل مغربی استفاده کنم واینکه حتمابایددکترم تجویزکنه یاخودمم میتونم تهیه کنم
وااینکه طرز استفادش چطوریه برابچه خطرنداره
یعداستفاده چقدرطول میکشه تازایمان کنم
اسهال در بارداری خطرناکه؟!!!
سلام وقت بخیر من در هفته هفتم بارداری هستم
اول مغذرت میخوام اگر سوالم حالتونو بد میکنه 😔
همش دلم ترشیجات میخواد
۲/۳ شب پیش گوجه سبز خوردم بعد تمبر هندی خوردم ازون روز همش اسهالم و همچنان هم دلم ترشیجات میخواد
باید چیکار کنم اگر نخورم تو هوسم اگر بخورم بیرون روی میگیرم
از طرفی هم حالت تهوع دارم خوردن ترشیجات حالمو بهتر میکنه
اسهال تو بارداری خطرناکه؟




