Ooma

علت پوست پوست شدن اطراف ناخن دخترم چی میتونه باشه دوستان ؟

سلام بچه ها کنار ناخن دست دخترم چندوقته پوست پوست میشه بنظرتون علتش چی میتونه باشه ؟

6 پاسخ 372 بازدید


شربت بی بی سد برای خواب کودک

سلام این سوال یکی از دوستامه
وقتتون بخیر
میخواستم بدونم کسی هست از شما ک واسه نوزادش از شربت بی بی سد استفاده کرده باشه؟
تاثیریم داشته؟
دخترم الان ۶ ماه و ۲۰ روزشه
خوابش خیلی سبکه و با هر صدایی میپره
شبا هم ۱۲ یا ۱ میخوابه و تا صد چند بار با گریه بیدار میشه ک شیر خشکش میدم بعضی وقتا خوابش میبره
بعضی وقتا ن باید بزارمش رو پا
میتونم برای مدتی استفاده کنم ک ساعت خوابش تنظیم بشه؟
حتما هم باید میشش بخوابم بیدار شد سریع شیرش بدم ک باز بخوابه
با این ترفند تا ۱۱ ظهر میتونم خواب نگهشدارم ولی بیچارم میکنه
ممنون

8 پاسخ 683 بازدید


سرماخوردن نوزاد۱۵ روزه هرکی تجربه داره توروخدابیاد

سلام خوبین؟بچهام ازدیشب سرماخوردن..دماغشون کیپ شده وهمش عطسه میکنن..اصلامگه نوزاد۱۵ روزه سرمامیخوره؟؟بهشون شیرخشک کمکی هم میدم توروخدااگه تجربه دارین بگین خیلی نگرانم

19 پاسخ 460 بازدید


نحوه مصرف شیرخشک درکنار شیر مادر

سلام

پسرکم از اول سینه راست رو نمیگرفت اون رو میدویدم می‌خورد، سمت چپی رو خودش میگرفت
الان یک هفته است زحمت این یکی رو هم نمیکشه و باید براش بدوشم. ولی دیروز رسما انگار کم میاوردم
هر دوساعت جفت سینه ها رو میدویدم کلا اگه 90 میل میداد، اگه میداد
درحالی که به تنهایی هرکدوم قبلا 90 تا رو میداد راحت اونم هر و ساعت🙄

دیشب همسرم براش شیرخشک خریده

اپتامیل
ولی نپرسیده نحوه مصرفش رو، چون من شیرخودم رو هم میدوشم بهش میدم.

بازم باید طبق دستور روی قوطی بدم بهش؟؟؟
یا دستور روی قوطی شیرخشک فقط برا بچه هایی هست که صرفا از شیرخشک تغذیه میکنن؟؟

روش نوشته برای دو ماه(2 روز دیگه دوماه میشه) 5 وعده در روز، 6 پیمانه، 180 میل اب
این یعنی چی؟؟؟

یعنی کلا بچه شیرخشک فقط 5 وعده شیرمیدم؟؟؟ اونم 180 تا؟؟ یعنی معده اش اونقدر حجم داره؟؟؟ 🤔

بعد من که میخوام درکنار شیرخودم بهش بدم، چقدر باید بدم؟؟؟

من امروز هر دفعه 90 تا 100 میل بهش شیر آدم از خودم، هر دو ساعت خورده، فعلا شیرخشک ندادم
ولی دیشب، ساعتای 3 بیدار شد و شیرمیخواست منم نداشتم🥺، براش درست کردم
ولی چون معمولا شیرخودم رو اگه بیشتر از 90 میل بخوره برمیگردونه، اینم 90 میل درست کردم نه 180 تا،
یعنی
3 پیمانه ریختم با 90 میل اب

الان بد بوده اینجوری؟؟؟ نحوه مصرف اشتباهه؟؟
چقدر بهش شیرخشک بدم؟؟؟ وقتایی که گشنه میمونه؟؟؟

کلا بچه الان چندبار در روز باید شیربخوره و هردفعه چند میل شیر میخواد؟؟؟


30 پاسخ 402 بازدید


استفاده از دهانشویه در دوران شیردهی

سلام استفاده از دهانشویه در دوران شیردهی مجازه؟
چون دهان مزه دهانشویه میگیره تا چند ساعت

2 پاسخ 264 بازدید


سلام تعیین جنسیت

سلام دوستان وقتتون بخیر این سونو یکی از دوستامه بنظرتون بچه دختره یا پسره

12 پاسخ 667 بازدید


از شیر گرفتن و خشک شدن شیر

سلام ممن دیروز دخترم رو از شیر گرغتم، برای خشک شدن شیر کار خاصی لازمه انجام بدم؟

9 پاسخ 716 بازدید


بزرگ بودن سر نوزاد

سلام دکتر و مامان های عزیز دیروز پسرم واکسن دو ماهگی زد قد و وزن دور سرشم اندازه گرفتن بعد خانمه گفت دور سرش زیاده ۴۰بود خیلی نگرانم باید چکار کنم ببرشم متخصص

116 پاسخ 608 بازدید


شربت معده در بارداری

سلام من معده درد ونفخ زیاد داشتم دکتر زنان برام شربت آدی ژل تجویز کرده، چندبار ازش خوردم، الان اینترنت چک کردم میگن ضرر داره، مشکلی پیش نمیاد برای بچم؟ چندبار خوردم؟

23 پاسخ 276 بازدید


لطفاااااا کمکم کنید دکتر جان و خواهرای گلم

من ۵ هفته و یک روز باردارم از غروب کمرم درد میکرد میگرفت ول میکرد الان سه ساعتی میشه کامل درد میکنه اصلا قطع نمیشه تورو خدا بگین چی کار کنم خیلییی نگرانم

9 پاسخ 525 بازدید


سلام هفته ۲۸ هستم آزمایش دادم میشه نگاه کنین؟؟؟

نتیجه آزمایشمو گرفتم ولی هیچی سردرنمیارم

17 پاسخ 472 بازدید


دکتر اوما میشه سونو منو ببینید

سونو قلبه؟

10 پاسخ 505 بازدید


کیوتن قرمز موارد مصرفش برای چیه

با سلام سوالم بالا پرسیدم کسی کیوتن قرمز خورده؟ چطور بوده ؟ دکتر چه زمانی براتون تجویز کرده

103 پاسخ 582 بازدید


بچه ها کسی از قطره baybay night برای تنظیم خواب نوزاد استفاده کرده؟ عوارض داره؟

سلام دوستان
خواهرزادم حدود دو ماهشه ولی اصلا خوابش سنگین نیست ، شده شب اصلا نخوابه و خواب سنگینش فقط ۱۲ ظهر باشه تا ۳

خواهرم کلافه شده
ی شربت تنظیم خواب ترکیه ای دیدم ، فک کنم قیمتش حدودا ۳۰۰ و خورده ای باشه ،عکسشو میفرستم
میخواستم بدونم کسی تجربه استفاده از این قطره ها رو داره؟
تاثیر داره؟ عوارض نداره؟

31 پاسخ 482 بازدید


سوال راجع به سوزش ناف و رحم

سلام
من از صبح تا حالا به پهلو راست که میخوابم احساس سوزش و کشیده شدن ناف در داخل شکممو دارم و یه حالت سوزش و ضعفی هم داخل رحمم دارم نگرانم میشه راهنماییم کنید

21 پاسخ 355 بازدید


بار دا ری و س ق ط

میشه راهنماییم کنید،امروز رفتم سونو واسه بار دوم ساک حاملگی بدون جنین دیده شد،دکتر گفت باید برم بیمارستان با دارو سقط بشه،نمیخوام برم بیمارستان،تو خونه چی بخورم که سقط بشه؟؟؟

61 پاسخ 777 بازدید


اسهال نوزاد ۹ ماهه

سلام خانوما
دخترم ۵ روزه اسهاله چیکار کنم ؟ امروز تبش شده ۳۷
غذا هم نمیخوره امروزم خیلی بدخلقی میکنه زیادم خوابیده
خیلی نگرانم چیکار کنم خوب شه؟

44 پاسخ 387 بازدید


علائم بارداری در 10هفتگی

سلام من در ده هفته هستم
هفته پیش یعنی 9هفته که بودم علائم شدید داشتم هم حالت تهوع وحشتناک و هم درد سینه خیلی زیاد
الان چند روزه درد سینم خیلی کم شده و امروز دیگه درد نداره
حالت تهوع هم کم شده و فقط این چند روز، روزی یکبار بالا اوردم(گلاب به روتون)
فکرم درگیره... چی کار کنم؟ برم سونو؟

575 پاسخ 662 بازدید


آمپول هپارین در بارداری

در چه فاصله زمانی باید مصرف کنیم

48 پاسخ 499 بازدید


یبوست بعد از زایمان😫

سلام
من از ماه نهم بارداری تا همین الان که بچم هشت ماه و نیمه اشه یبوست شدید دارم قبلاً اصلااااا اینجوری نبودم از سه ماهگی دخترم هم دستگاه آیودی گذاشتم. هر چی شربت و دارو هم میخورم فقط چند روز خوبم بعدش باز یبوستم شروع میشه همه چیزم امتحان کردم آب زیاد میخورم آلو و انجیر خیس میکنم میخورم میوه زیاد میخورم ولی اصلا فایده نداره. امروز جاریم گفت شاید هورمونات بهم ریخته. به نظرتون آزمایش هورمون بدم یا علت دیگه ای داره؟

25 پاسخ 361 بازدید