Ooma

گرفتن کرونا و شیر دهی

سلام
امروز تست کرونام مثبت شد امکان داره دخترم کرونا بگیره خیلی هم رعایت میکنم اما بازمیترسم بگیره چیکار باید انجام بدم ک زودتر خوب بشم .مرسی😘😘😘

9 پاسخ 437 بازدید


سلام تو روخدا بگین چکار کنم

سلام من 69 روزه پریود نشدم دکتر بهم ال دی داده 8 روز استفاده کردم 13 روز دیگه مونده خیلی حالم بده از حالت تهوع دارم میمیرم تو روخدا بگین چکار کنم میتونم بااین وجود دیگه نخورم تا پریود بشم یا باید کامل بخورم واقعا خیلی ازیتم خیلی نمیتونم دیگه واقعا سختمه😭😭😭بگین چکار کنم که حداقل پریود بشم

37 پاسخ 659 بازدید


بزرگ بودن شکم نوزاد

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز... دختر من 35 روزه هست از وقتیکه بدنیا اومده شکمش مثل این میمونه که یه بادکنک رو باد کردن... نفخ ش هم زیاده... بنظرتون مشکلی هست یا طبیعیه؟

12 پاسخ 626 بازدید


خانمایی ک شیرمیدیدبیایدمنوراهنمایی کنید

سلام خانما،بچه من خیلی نفخ داره دکترم براش سه تاشربت داده،منم هیچی نمیتونم بخورم میترسم نفخش بدتربشه
گفتش ک شیرگاواصلانخور،هندونه طالبی خربزه نخور
من چیارومیتونم بخورم ک شیرم مقوی باشه،چه میوه هایی مفیده ونفخ نداره؟

30 پاسخ 365 بازدید


آیا تست سل فری دقیقه؟

سلام
آیا تعیین جنسیت با تست سل فری دقیقه؟ و تا چه حد دقیق هست؟ من شنیدم بعضی ها هفته ۱۳ این تستو میدن و بعد در هفته ۱۸ با سونو آنومالی جواب برعکس میشه به کدوم تست میشه اعتماد کرد ؟

18 پاسخ 654 بازدید


جواب آزمایش غربالگری اول

سلام خانوما.میشه جواب آزمایشمو ببینین خوبه ؟

61 پاسخ 457 بازدید


چه کارهایی قبل و بعد از واکسن دوماهگی باید انجام داد

مامانا سلام همگی خسته نباشید
من دخترم شنبه می خوام ببرم واکسن دوماهگی بزنم
راستش یکم نگرانم واکسن سختیه؟میشه بهم بگید قبل و بعدش چیکار کنم؟
یه روز قبل واکسن می تونم حمومش کنم؟چند روز بعد واکسن دوباره می تونم حمومش کنم؟؟برای تعویض پوشگ می تونم بشورمش یا باید با دستمال تمیز کنم؟
کمپرس گرم و سرد کی و چه جوری براش بذارم؟
قطره استامینوفن چه جوری بهش بدم؟🙂

9 پاسخ 735 بازدید


استفراغ نوزاد ۱۲ روزه

سلام وقت بخیر نوزاد من الان ۱۲ روزه اس با اینکه آروغش بعد شیر خوردن میگیرم گاهی بالا میاره از دهن و دماغ باهم خیلی نگرانشم کسی بوده بچه اش اینجور باشه بعد با این وضع که اصلا وزن نمیگیره آخه تو روز چند بار بالا میاره ،در ضمن شیر خودم میخوره

36 پاسخ 528 بازدید


درباره سنگ کیسه صفرا سوال دارم

من سنگ صفرا دارم و نزدیکای ۲۰سالمه.
میخواستم بدونم بعد از دراوردن سنگ صفرا و خود کیسه صفرا لاغر میشم خیلی و مشکلی برام ب وجوود میاد؟
کیا صفراشونو دراوردن؟مشکلی توی گوارش و اینا پیش میاد؟اذیته ادم بدون صفرا؟خیلی نگرانم لطفا هرچی میدونید بهم بگید

16 پاسخ 613 بازدید


بالا آوردن زیاد نوزاد

تو رو خدا خانما هر کی میدونه جواب بده چی کار کنم ممنونم

سلام خانما و خانم دکتر عزیز بچه من قبلا هم بالا میاورد ولی از
دوماهگی اینا ک بود کمتر شده بود تا اینکه دو س روزی میشه باز خیلی بالا میاره هم شیرخام هم پنیری چی شده ؟ باید چیکار کنم الان چهارماه و 17روزشه

16 پاسخ 507 بازدید


رژیم غذایی در نوزادان حساس به پروتئین گاوی

سلام مامانا
شاهانِ من هم رفلاکس پنهان داره هم حساسیت ب پروتئین گاوی.لبنیات تخم مرغ گوشت گوساله .رب.ادویه.بادمجون.خرما.دلستر.ارده.کنجد.گوجه وآجیل و..
از اونورم از نظر مالی اونقدا خوب نیستیم که بهش شیرخشک بدم.
فقط به گوشت مرغ و گوسفندی حساس نیست.
صبح تا شب به این فک میکنم چی درست کنم صبحانه چی بخورم..
شما میتونید تو لیست غذاها کمکم کنید..ممنون میشم

10 پاسخ 591 بازدید


ورم خیلی زیاد ماه اخر

سلام . ببخشید ماه اخرم خیلی ورم کردم چون یماه استراحت بودم ۵ کیلو اضافه کردم
الان اوکی شده
ولی چی بخورم چی نخورم برای این ورم
فشار هم گرفتم اما بچه اوکی بود الحمدلله
فقظ دکتر برام ازمایش دفع پروتئین نوشت ک فردا جوابشو میگیرم

13 پاسخ 414 بازدید


تست مثبت یا منفی؟

سلام دوستان گلم ببینین این تست مثبته؟ دوره هام این سه ماه آخری ۲۸ روزه بوده. این ماه کلومفین خوردم از پنجم تا روز ۹ سیکلم. روز ۱۶ سیکل آمپول hcg زدم دوتا. و دوفاستون شروع کردم تا روز ۲۵ سیکل. امروز کمی تهوع دارم البته مختصر. ۱۴ روز از آمپول گذشته.تستی هم که زدم این شد. دعا کنین درست باشه انشاالله

182 پاسخ 1,055 بازدید


مصرف قرص سیستین زینک

سلام. وقت به خیر، مصرف قرص سیستین ب ۶ زینک در دوران شیردهی موردی نداره؟

6 پاسخ 247 بازدید


ایا پاهای بچم پرانتزیه؟؟؟😔

سلام خانم دکتر ب نظرتون پاهای بچه من پرانتزیه ؟؟؟ خودم احساس میکنم هست مادر شوهرمم میگه چون قنداقش نکردی اینجوری شده ب نظرتون ببذمش دکتر؟؟ متخصص خوب و ب درد بخور سراغ دارین تو مشهد؟؟ دخترم یسالو پنج ماهس دیر نشده ب نظرتون؟ خیلی نگرانم😭😭😭😭😭😭

38 پاسخ 2,282 بازدید


لطفا اگه بلدید غربالگری دوممو تفسیر کنید خوبه یا نه

سلام پزشک اوما و خانمای عزیز
میشه ازمایشمو بررسی کنید

39 پاسخ 540 بازدید


سوال در مورد حرکات جنین

سلام خانومای عزیز و خانوم دکتر
من از هفته هیجده تقریبا حرکات جنین رو حس میکردم بعد شیرینی اینا واکنش نشون میداد ن بصورت لگد ولی بصورت ترکیدن حباب نمیدونم چجوری توصیف کنم ولی مطمعن بودم ک جنین بود الان دوروزه حرکاتش رو حس نمیکنم رفتم صدای قلب رو گوش کردم خوب بودخداروشکر دکتر گفت مشکلی نیست تا ۲۴ هفته ،ولی مگ میشه یهو دیگ حرکات رو حس نکنم طبیعیه بنظرتون؟؟؟
لطفا راهنماییم کنید
بارداری اولم هست

28 پاسخ 402 بازدید


سلام خانومای عزیز و پزشک اوما

با سلام خدمت همه اونایی ها من دوماهه زایمان کردم ۴۵ روزبعد زایمان نزدیکی داشتم بعد نزدیکی زیر دلم دردمیگیره تا چند روز میخاستم علتشو بدونم.یاکسی بوده که مث من باشه؟

12 پاسخ 498 بازدید


وجود خون آبه تو مدفوع نوزاد

سلام لطفا راهنمایی کنین پسرم 20 روزه است امروز توی مدفوعش خون آبه بود میخوام ببینم مشکلی هست؟

4 پاسخ 332 بازدید


بارداری با باتری قلب

سلام وقت بخیر، دکتر قلب بهم گفتن که آریتمی بطنی مادرزادی دارم وباید باتری بزارم . ۳۱ سالمه و بچه ندارم . آیا با باتری میتونم بارداربشم ومشکلی برای بارداری وزایمان پیش نمیاد . ممنون

41 پاسخ 707 بازدید