Ooma

رنج آزمایش تیروئید کم کار

سلام خانوما ازمایش دادم تیروئیدم خیلی بالاس قرصم دارم یه روز درمیون یکی و نصفی میخورم.
چیکار کنم دارم میمیرم از استرس

25 پاسخ 369 بازدید


عفونت در بارداری ؟

سلام خانم دکتر ، من عفونت دارم ، یه هفته قرص سفکسیم استفاده کردم ، بهتر شدم ، ولی هنوز عفونت دارم ، ببخشید خیلی هم بو میده ، دسترسی ب دکترمم ندارم ، چیکار کنم ؟ ادامه بدم قرص رو؟

1 پاسخ 322 بازدید


خانما نحوه شیردهی رو بهم یاد بدین بچم سینمو نمیگیره

سلام خانما
توروخدا جواب بدین دارم دیوننه میشم
من سنه هام بزرگه و نوکش کوچیکه دیروز به زحمت به بچم شیر میدادم شیرمم کم بود امروز شیرم زیاد شده اما بچم اصلا سینمو نمیگیره. جیغ میکشه نمیدونم بلد نیستم شیرش بدم توروخدا اکه مدلی بلدین راهنمایی کنین واقعا درموندم بچمم گشنس. مامانمم همش یا بهش قنداق میده یا شیرخشک هر چی میگم نده گوش نمیده به حرفم گریم گرفته نمیخام بچم شیرخشکی بشه

32 پاسخ 523 بازدید


خوردن ویتامین دی در بارداری

سلام خسته نباشید میخواستم بگم من ویتامین دیم خیلی کمه من داشتم تا چند روزه پیش ویتامین میخوردم دکترم بهم کلسیم D3 نوشت الان تو این قرص 200 میلی ویتامین دی داره اما من داشتم 1000 میخوردم نمیدونم چیکار کنم الان هم اینو بخورم هم ویتامین دی رو

12 پاسخ 381 بازدید


لکه بینی بعد از مقاربت

سلام خانم دکتر من امروز نهم پریودیم هست از دیشب نزدیکی داشتم بعد از نزدیکی خون قرمز روشن خیلی کمرنگ رو دستمال دیدم ،بعد از شستن خودم دیگه خون ندیدم ولی ناحیه واژنم سوزش داره یعنی امکان داره اطراف واژنم زخم باشه یا مال چیزی دیگه س ،قرص کلومیفن هم استفاده میکنم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون.

3 پاسخ 377 بازدید


چه قطره هایی برا پسرم لازمه بگیرم؟

سلام خسته نباشید من پسرم پنج ماهو یه هفته س بهش از دوماهگی ویتامین اد میدم قطره ادوکید
از واکسن چهدرماهگی براش غذای انگشتی و فرنی شروع کردم الانم بهش حریره بادوم و بیسکوییت مادر میدم
بخاطر این وضعیت کردنا نمیتونم ببرم دکترش ببینم چه قطره هایی میخاد اهن یا مولتی ویتامین؟
اگ کسی میدونه بگه و اینک چه مارکی خیلی خوبه و بعدا دندوناشو سیاه نمیکنه؟
لطفا تجربیاتتون بگین .
و اگه بعد قطره اهن کسی از مسواک انگشتی استفاده کرده بگ موثر بوده یا نه؟

18 پاسخ 413 بازدید


رنگ کردن مو در هفته ۳۸

سلام من ۳۸هفته و ۳ روزم هست موهام سفید شدن میخواستم برم آرایشگاه رنگ‌ کنم‌ ولی میگن خطر داره
کسی بوده رنگ کرده باشه؟

139 پاسخ 726 بازدید


سلام دوستان جواب آزمایش غربالگری رولطفااگه کسی میتونه تفسیرکنه

فرداوقت دکتردارم میشه لطفاشماقبل دکترخبرخوش بدین که هیچ مشکلی نداره

16 پاسخ 438 بازدید


سلام خدمت دکتر اوما و اومایی های گل.من الان ۵۸ روزه زایمان سزارین کردم

از روز چهل به بعد با همسرم رابطه دخول داشتیم.لکه بینیمم قطع شده بود.دیروز برای بار سوم رابطه داشتیم که بعد از رابطه من دچار خونریزی شدم.شدید نیست.کم هست اما خون روشنه مثل پریودی.از طرفی هم اصلا درد پریودی ندارم.من همبشه پریودی هام با درد فراوون شروع میشد.الان سوالم اینه این خونریزی مربوط به همون خونریزی زایمانه یا پریود شدم؟اخه نه شدت و نه دردش مث پریودیام نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید

13 پاسخ 566 بازدید


سرما خوردن بچه ۶ ماهه

سلام خانوما، من پسرم سرما خورده چی بهش بدم بخوره خوب بشه؟؟
الان حدود یه هفته س که اسهاله همه میگن برا دندون در اوردنه،اما هیچ علامتی از دندون نیست، اسهالش سبز هست، و گلوش هم خشکه، سرفه های خشک داره، چیکار کنم؟؟
البته برا اسهالش بردمش دکتر پدی لاکت و زینک سولفات داده،اونا رو خورده اما خوب نشده

21 پاسخ 285 بازدید


این فولیکول کی ازاد میشه ؟؟

سلام خدمت دکتر واومایی های عزیز این سونو رو روز ۱۳ انجام دادم دورهام ۲۷ روزس باید امروز میرفتم سونو که دیشب دادم تا ۱۲ امروزم یه جایی هستم نمیشه بنظرتون وقتم تموم نمیشه کی ازاد میشه ؟؟ امپول ازاد سازی بزنم نشه کیست همیشه کیست میزنم

23 پاسخ 508 بازدید


ورزش زایمان طبیعی هفته۳۶

سلام خدا قوت
الان در هفته ۳۶ و دوروز هستم . میخواستم راهنماییم کنید که برای زایمان طبیعی چ کارهایی باید انجام بدهم....

9 پاسخ 451 بازدید


شیاف فرتیژست 400 دکتر داده میترسم استفاده کنم!

من لکه بینی دارم خیلی کمه و رنگش تیره است بقیه میگن که رحم داره بزرگ میشه اضافات جفت و ایناست خیلیهم کمه به نطر خودمم احتمالا خطرناک نیست ولی به دکتر که گفتم شیاف تجویز کرد. میترسم ضرر داشته باشه مصرف شیاف. کسی هست استفاده کرده باشه و مشکلی پیش نیومده باشه؟

28 پاسخ 377 بازدید


5هفته بارداری و بالاتر بیاین از تجربه هم استفاده کنبم

سلام دوستان من تازه 5 هفته شدم

9 پاسخ 487 بازدید


ناف نوزاد ۸ روزه

سلام خانما، میگم برای ناف که نیفتاده هنوز چکار باید کرد؟ بتادین یا الکل بزنم خوبه؟ ۸ روزه بدنیا اومده

30 پاسخ 375 بازدید


بچها سنو انومالی دادم بیاید نگاه کنید .خانم دکتر شمام نگاه کنید

بچها من ان تی جفتت پایین بود الان خوبه ؟؟
خانم دکتر شمام نظر بدید لطفا

80 پاسخ 599 بازدید


راهکار درمان خارش واژن

برای درمان خارش واژن چیکار کنم

5 پاسخ 390 بازدید


نچرخیدن بچه رو شکم

سلام بچم پنج ماه و یک روزشه هنوز رو شکمش نمیچرخه نمیاد رو شکمش بنظرتون زوده یا نه باید کاری کرد؟؟

9 پاسخ 364 بازدید


کلیه نعل اسبی و بارداری

سلام خانوم دکتر جان من کلیهام نعل اسبی و باردارم ایا این ک کلیهام نعل اسبی در بارداری برای خودم یا جنین داخل شکم مشکلی پیش نمیاد
ممنونم

4 پاسخ 1,514 بازدید


خانومایه مشهدی بیاین 🙂

یه دکتراطفال خوب وکاربلدمعرفی کنیدکه سریع نوبت بده
ممنون

14 پاسخ 360 بازدید