استفاده از شیاف میترونیدازول در دوران شیردهی
سلام به همگی
اینجا کسی توی دوره شیردهی از شیاف میترونیدازول ۵۰۰ استفاده کرده؟؟
چون توی شیر ترشح میشه برای بچه ضرر نداره؟؟؟
احساس خیسی در اوایل بارداری
سلام من وارد هفته هشتم شدم به امید خدا
از اول حس خیسی خیلی کم داشتم که وقتی چک میکرد میدیدم حتی گاهی اصلا ترشحی نداشتم و حس کاذب بوده
درکل هم ترشحات کم و بیرنگ و بو و بدون غلظته
اما امروز خیلی بیشتر حس خیسی کردم و دیدم ترشح رقیق آبکی داشتم به مقدار بیشتر از قبل
و اینکه امروز بیرون رفتمو فعالیتم بیشتر بود (برای انجام آزمایش چکاپ بارداری)
این طبیعیه یا نشونه یه مشکله؟!!!
سونو روز سیزدهم
سلام سونو روز سیزدهم میخواستم بدونم آیا ممکنه تخمک آزاد شده باشه با فولی خوب و تفسیر سونو چیه ؟
فوری فوری سونوگرافی مادرمو میشه تفصیر کنید خیلی نگرانم
سلام دوستای گلم خانم دکتر عزیزم بی زحمت این سونوگرافی رو برام تفسیر کنید خدایی نکرده قده که نیستش زبونم لال
خانوم دکتر من فردا ۱۳ روز از آمپول hcg که زدم میگذره،کمر درد شدید دارم طبیعیه؟؟
استراحت میکنم بهترم ولی یکم کار میکنم درد شدید میگیره از صبح تا حالا دارم درد میکشم گاهی اوقاتم زیر دلم تیر میکشه؟؟ینی مشکلی هست؟؟این دردها طبیعیه؟؟نمیتونم به کارام برسم اصلا😔
کم خوابی دربارداری
سلام من باردارم ، پسفردا سه ماهم کامل میشه ، چندروزیه کم خواب شدم هم ظهرا هم شبا دیر خوابم میبره،بنظرتون علتش چیه؟ آیا طبیعیه؟
تفسیر سونوگرافی کامل ونیاز به دارو
سلام پزشک اوما این سونوگرافی و میشه برام تفسیرکنین واگر نیاز به داروهست بهم بگین
تفسیر سونو رحم و ضمائم
سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه نمازو روزه هاتون قبول درگاه حق ...این سونو رو انجام دادم امروز دوم پریودمه ممنون میشم تفسیر کنید☺🌹
بقیشم کبد و کلیه اس اگه کسی بلده تفسیر کنه ممنون میشم🌸
سلام بی زحمت بیاین واسم سونوگرافیم و ازامایشمو تفسیر کنید من چیزی نمیفهمم
سونوگرافی ان تی و و ازامایش غربالگری اول خوبه یا نه چیا نوشتن 🧐🧐
اگرواکسن گارداسیل روداخل یخ نزارن واستفاده بشه چه اتفاقی میوفته
سلام سفارش دادم واکسن گارداسیل ازشیرازفرستادن برام بعدشک دارم که تویخ گذاشته باشنش دیروزعصرزدم الان خیلی سردرددارم جای سوزنم دردداره شدیدقبلا تزریق کردم همچین نشدم
تفسیر سونو گرافی رحم و تخمدان
سلام دکتر عزیز و دوستای خوبم، سونو برای روز دهم سیکل م هست میخواستم بدونم اوضاع م چطوره؟ ممنونم 🌹
آزمایش قندخون در بارداری
باعرض سلام و احترام
جسارتا قندخون ناشتا ۹۴ و دو ساعته ۷۸ در بارداری نرمال هست؟ شبی یک عدد گلوکوفاژ ۵۰۰ مصرف میکنم.
امروز آمپول پروژسترون زدم،کی پریود میشم
سلام عشقیا وسلام دکتر
سوالامو بالا پرسیدم،چند روز بعدش پری میاد
مولتی را با چه چیزی میتوان به بچه داد
سلام خانم دکتر. مولتی رو با شیر میدادم. گفتید نمیشه. پس با چه چیزی میتونم قاطی کنم و به بچم بدم؟ چون تنها نمیخوردش
استشمام بوی تینر در بارداری
سلام دوستان عزیزم و پزشک اوما
امروز حدود یک ساعت مجبور به استشمام بوی تینر در منزل شدم دوتا هم ماسک زده بودم ولی نگرانم
ممکنه مشکلی برای جنین پیش بیاد
آب جوش با لیمو و عسل خوردم، لطفاً پاسخ بدید عزیزان
بیبی چک بیاین بچه
سلام بچه میشه ک بی بی چک بعد از عقب افتادم پریود منفی باشه ولی بارداربود؟کیا اینجوری بودن؟؟من شش روز از موعدم گذشته روز سوم بی بی منفی بود،علایم ندارم فقط نوک سینم دردمیکنه
سلام اگه قرص دوران بارداریمو تاسربرج نخورم مشکلی ایجاد میشه؟
من قرص اسید فولیک وویتامین د تموم شده اگ تاسربرج نخورم مشکلی ایجاد میشه؟متاسفانه دستم خالیه نمیتونم برمبخرم😔
تغییر فشار از ۱۰ به ۱۲
سلام وقتتون بخیر
من تو بارداریم تا قبل این فشارم همش ۱۰ رو ۶ یا حتی کمتر بوده، مشکلی هم نداشتم
الان دو روزه ۱۱ یا ۱۲ رو ۸ هستش، مخصوصن شبا، احساس میکنم سرم یه حالی میشه،نمیدونم تلقینه یا طبیعیه اوضاع
الان یعنی فشارم داخل محدوده ی خطر رفته؟باید ازمایشی چیزی بدم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
علت باد رحم در اوایل بارداری
سلام دوستان
کسی بوده اوایل بارداری این مشکلو داشته باشه؟خطری برای جنین نداره؟
سلام . امروز طبق اوما اولین روز از هفته۲۴هستم .
امروز ظهر ترشح ابکی تخم مرغی داشتم بو و رنگش مثل همیشه هستش فقط مقدار مایش بیشتر بود دلیلش خدای نکرده کیسه اب نباشه ؟
بعد اینکه نمیدونم درست متوجه شدم یا نه تکونای فندقم کم شده انگار ی حرکتای زیر شکمم احساس میکنم کم و بیش منتهی مطمئن نیستم تکونه یا ن.قبلا هم ممکن بود ی روز خوب تکون نخوره بعد یکی دو روز دوباره تکون میخورد الان اما با ترشح همراهه نمیدونم چجوریاس ،گیج شدم نمیدونم چیکار کنم علت چیه ؟
در چه صورت خطرناکه و باید به دکتر مراجعه کنم؟




