Ooma

استفاده از شیاف میترونیدازول در دوران شیردهی

سلام به همگی
اینجا کسی توی دوره شیردهی از شیاف میترونیدازول ۵۰۰ استفاده کرده؟؟
چون توی شیر ترشح میشه برای بچه ضرر نداره؟؟؟

7 پاسخ 440 بازدید


احساس خیسی در اوایل بارداری

سلام من وارد هفته هشتم شدم به امید خدا
از اول حس خیسی خیلی کم داشتم که وقتی چک میکرد میدیدم حتی گاهی اصلا ترشحی نداشتم و حس کاذب بوده
درکل هم ترشحات کم و بیرنگ و بو و بدون غلظته
اما امروز خیلی بیشتر حس خیسی کردم و دیدم ترشح رقیق آبکی داشتم به مقدار بیشتر از قبل
و اینکه امروز بیرون رفتمو فعالیتم بیشتر بود (برای انجام آزمایش چکاپ بارداری)
این طبیعیه یا نشونه یه مشکله؟!!!

16 پاسخ 2,279 بازدید


سونو روز سیزدهم

سلام سونو روز سیزدهم میخواستم بدونم آیا ممکنه تخمک آزاد شده باشه با فولی خوب و تفسیر سونو چیه ؟

11 پاسخ 913 بازدید


فوری فوری سونوگرافی مادرمو میشه تفصیر کنید خیلی نگرانم

سلام دوستای گلم خانم دکتر عزیزم بی زحمت این سونوگرافی رو برام تفسیر کنید خدایی نکرده قده که نیستش زبونم لال

23 پاسخ 500 بازدید


خانوم دکتر من فردا ۱۳ روز از آمپول hcg که زدم میگذره،کمر درد شدید دارم طبیعیه؟؟

استراحت میکنم بهترم ولی یکم کار میکنم درد شدید میگیره از صبح تا حالا دارم درد میکشم گاهی اوقاتم زیر دلم تیر میکشه؟؟ینی مشکلی هست؟؟این دردها طبیعیه؟؟نمیتونم به کارام برسم اصلا😔

140 پاسخ 672 بازدید


کم خوابی دربارداری

سلام من باردارم ، پسفردا سه ماهم کامل میشه ، چندروزیه کم خواب شدم هم ظهرا هم شبا دیر خوابم میبره،بنظرتون علتش چیه؟ آیا طبیعیه؟

10 پاسخ 484 بازدید


تفسیر سونوگرافی کامل ونیاز به دارو

سلام پزشک اوما این سونوگرافی و میشه برام تفسیرکنین واگر نیاز به داروهست بهم بگین

8 پاسخ 436 بازدید


تفسیر سونو رحم و ضمائم

سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه نمازو روزه هاتون قبول درگاه حق ...این سونو رو انجام دادم امروز دوم پریودمه ممنون میشم تفسیر کنید☺🌹
بقیشم کبد و کلیه اس اگه کسی بلده تفسیر کنه ممنون میشم🌸

8 پاسخ 344 بازدید


سلام بی زحمت بیاین واسم سونوگرافیم و ازامایشمو تفسیر کنید من چیزی نمیفهمم

سونوگرافی ان تی و و ازامایش غربالگری اول خوبه یا نه چیا نوشتن 🧐🧐

75 پاسخ 833 بازدید


اگرواکسن گارداسیل روداخل یخ نزارن واستفاده بشه چه اتفاقی میوفته

سلام سفارش دادم واکسن گارداسیل ازشیرازفرستادن برام بعدشک دارم که تویخ گذاشته باشنش دیروزعصرزدم الان خیلی سردرددارم جای سوزنم دردداره شدیدقبلا تزریق کردم همچین نشدم

43 پاسخ 514 بازدید


تفسیر سونو گرافی رحم و تخمدان

سلام دکتر عزیز و دوستای خوبم، سونو برای روز دهم سیکل م هست میخواستم بدونم اوضاع م چطوره؟ ممنونم 🌹

6 پاسخ 559 بازدید


آزمایش قندخون در بارداری

باعرض سلام و احترام
جسارتا قندخون ناشتا ۹۴ و دو ساعته ۷۸ در بارداری نرمال هست؟ شبی یک عدد گلوکوفاژ ۵۰۰ مصرف میکنم.

22 پاسخ 294 بازدید


امروز آمپول پروژسترون زدم،کی پریود میشم

سلام عشقیا وسلام دکتر
سوالامو بالا پرسیدم،چند روز بعدش پری میاد

9 پاسخ 313 بازدید


مولتی را با چه چیزی می‌توان به بچه داد

سلام خانم دکتر. مولتی رو با شیر میدادم. گفتید نمیشه. پس با چه چیزی میتونم قاطی کنم و به بچم بدم؟ چون تنها نمیخوردش

19 پاسخ 287 بازدید


استشمام بوی تینر در بارداری

سلام دوستان عزیزم و پزشک اوما
امروز حدود یک ساعت مجبور به استشمام بوی تینر در منزل شدم دوتا هم ماسک زده بودم ولی نگرانم
ممکنه مشکلی برای جنین پیش بیاد
آب جوش با لیمو و عسل خوردم، لطفاً پاسخ بدید عزیزان

15 پاسخ 451 بازدید


بیبی چک بیاین بچه

سلام بچه میشه ک بی بی چک بعد از عقب افتادم پریود منفی باشه ولی بارداربود؟کیا اینجوری بودن؟؟من شش روز از موعدم گذشته روز سوم بی بی منفی بود،علایم ندارم فقط نوک سینم دردمیکنه

36 پاسخ 927 بازدید


سلام اگه قرص دوران بارداریمو تاسربرج نخورم مشکلی ایجاد میشه؟

من قرص اسید فولیک وویتامین د تموم شده اگ تاسربرج نخورم مشکلی ایجاد میشه؟متاسفانه دستم خالیه نمیتونم برم‌بخرم😔

130 پاسخ 955 بازدید


تغییر فشار از ۱۰ به ۱۲

سلام وقتتون بخیر
من تو بارداریم تا قبل این فشارم همش ۱۰ رو ۶ یا حتی کمتر بوده، مشکلی هم نداشتم
الان دو روزه ۱۱ یا ۱۲ رو ۸ هستش، مخصوصن شبا، احساس میکنم سرم یه حالی میشه،نمیدونم تلقینه یا طبیعیه اوضاع
الان یعنی فشارم داخل محدوده ی خطر رفته؟باید ازمایشی چیزی بدم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

17 پاسخ 339 بازدید


علت باد رحم در اوایل بارداری

سلام دوستان
کسی بوده اوایل بارداری این مشکلو داشته باشه؟خطری برای جنین نداره؟

19 پاسخ 486 بازدید


سلام . امروز طبق اوما اولین روز از هفته۲۴هستم .

امروز ظهر ترشح ابکی تخم مرغی داشتم بو و رنگش مثل همیشه هستش فقط مقدار مایش بیشتر بود دلیلش خدای نکرده کیسه اب نباشه ؟
بعد اینکه نمیدونم درست متوجه شدم یا نه تکونای فندقم کم شده انگار ی حرکتای زیر شکمم احساس میکنم کم و بیش منتهی مطمئن نیستم تکونه یا ن.قبلا هم ممکن بود ی روز خوب تکون نخوره بعد یکی دو روز دوباره تکون میخورد الان اما با ترشح همراهه نمیدونم چجوریاس ،گیج شدم نمیدونم چیکار کنم علت چیه ؟
در چه صورت خطرناکه و باید به دکتر مراجعه کنم؟

48 پاسخ 369 بازدید