Ooma

شروع غذای کمکی نوزاد

سلام.من دو روزه غذای پسرمو شروع کردم فرنی بهش میدم ولی اصلا نمیخوره با زبونش میریزه بیرون.نباتم داخلش میندازم.باید چیکار کنم؟

7 پاسخ 300 بازدید


سوالم درمورد غربالگری اول بیاین لطفا تجربه دارا

سلام به همگی من طبق اولین روز آخرین پری می رم توی ۱۲ هفتگی میخوام یه زمانی بزم که حداقل جنسیت رو هم تشخیص بده به نظرتون چه زمانی برم همین فردا دکتر برام زده فردا برم یا بزارم چند روز دیگه
شما چه زمانی رفتید که جنسیت رو حدس زد براتون ممنون میشم همه جواب بدن من بارداری اولمه اصلا تجربه ندارم🙏🌹

36 پاسخ 379 بازدید


تفسیر سونو NT

سلام دکتر اوما و دوستان
من دیروز غربالگری اولمو انجام دادم لطفن سونو منو تفسیر کنید
مخصوصن از اون قسمت داپلر هیچی متوجه نمیشم

22 پاسخ 444 بازدید


دوستان این ازمایشه که پودر گلوکز میخوری قند یکساعته رو ارمایش میدی کی باید بدیم

دکتر من تو هفته ی 9 برام نوشته بین چکاپ های اول بارداری انجام بدم البته قندم لب مرز بود ولی الان تو نت دیدم زده هفته ی 25 ایناست اشتباه نشده؟؟

14 پاسخ 364 بازدید


سلام سلام منم مامان احسان کیسه آبم پاره شدودوقلوهام به دنیااومدن

درهفته۳۴بارداری ساعت۶صبح کیسه آبم پاره شدخداروشکر۳نفرمون خوبیم امابچهام خیلی ریزن وواقعاسخته جمع وجورکردنشون..میرم بازدقیق میام تعریف میکنم براتون😍

147 پاسخ 1,483 بازدید


سلام خانومای شیرازی چه دکتری سزارین اختیاری انجام میده

شبتون بخیر خ
اگه دکتری سراغ دارین سزارین اختیاری شیراز انجام بدن لطفا بهم معرفی کنید

45 پاسخ 393 بازدید


دوستان کسی هست با رابط به بچش شیر بده؟

سوالمو تو تاپیکم پرسیدم. من خیلی تو شیردهی مشکل دارم هنوز نتونستم درست به بچم شیر بدم و بچم زیر سینم گریه میکنه همش نغ میزنه.سینخپه هام خیلی سنگینه و نوکش کوچیکه. من با شیردوش هم قبلش نوکشو بزرگ میکنم اما خیلی تفاوتی نکرد اینقدر بی قراری میکنه زیر سینم که آخر مجبور میشم یا بدوشم تو شیشه یا شیرخشک بدم بهش. واقعا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم. حالا با رابط سینه میگیره سینمو اما نمیدونم از تو رابط شیر درمیاد یا نه؟ توروخدا اگه ایده ای دارین کمکم کنین . چه دکتری برم پیش کی برم مشکلمو حل میکنه. دلم نمیخاد بچم شیر خشکی بشه!

37 پاسخ 596 بازدید


سلام نوزاد داران بیان کمک

بچه ها و دکتر محترم اوما نوزادم شیش ماهشه. مولتی ویتامین روزی چند قطره همچنین قطره اهن روزی چند قطره؟قطره اهن خارجیش با ایرانیش فرقی نداره همشون رو باید یه اندازه بدیم؟قطره پدی لاکت رو چند قطره میدین؟

21 پاسخ 398 بازدید


وجود ساک حاملگی و عدم مشاهده جنین در 7هفته

خانم دکتر من آخرین پریودیم 7اسفند بوده بعد الان تو7هفته هستم سونو بم گف7هفته ای دوبار سونو شکمی برای تشکیل قلب دکتر برام نوشته هر دوبار که رفتم گفتن ک ساک حاملگی شکل گرفته ولی جنینی نمیبینن
حالا دکتر بهم گفته باید بری بیمارستان بستری بشی سقط کنی دارم اصلا دیوووونه میشم من میگم شاید هنوز 8هفتم نیست بمونم شاید بچم رشد کرد ایشالله خیلی ناراحتم دارم نابود میشم توروخدا اگ میشه کمکم کنید احتمالش هست بیشتر بمونم بچم رشد کنه

237 پاسخ 892 بازدید


بخیه جذبی یا کشیدنی کدومش بهتره؟

سلام من قراره سزارین بشم الان به این فکر افتادم که کدوم نوع بخیه بهتره و جاش کمتر میمونه و اینکه با توجه به اینکه بیمارستانم دولتیه قبول میکنن اگه هر کدوم بهتر باشه رو خودم تهیه کنم و ببرم؟

45 پاسخ 4,271 بازدید


عفونت ادراری شدید و درمانش

سلام خدمت پزشکمحترم اومامن ازمایش ادرارو کشت ادرار دادم میخاستم بدونم کدومانتی بیوتیک روی عفونتم تاثیر داره و همچنین برا شیردهی ضرر نداره ؟ چ دوز و چن ساعت یکبار استفاده کنم؟

2 پاسخ 366 بازدید


سلام خانم دکتر و اومایی ها

بعد سرکلاژ دکتر برام شیاف نوشته و ب خودم چیزی نگفت ولی داروخانه روش برچسب زده که واژینال
در صورتی که قبلا مقعدی استفاده میکردم الان واژینال استفاده کنم؟

15 پاسخ 283 بازدید


تیره شدن پوست بدن

سلام بچه ها خوبین پوست بدن تیره شده مخصوصا ناحیه خصوصی چکار کنم تا دوباره مثل قبل بشه راه حل بدین

17 پاسخ 607 بازدید


خانوم ها تووی تهران و کرج توروخدا بیاین جواب بدین

من میخوام سزارین کنم.دکترم گف ده تومن میشه هزینش اختیاریه.
بیمارستان هشت تومن میگیره.
چیکار میتونم بکنم ک بیمه قبول بکنه؟
بیمه،م نیروهای مسلحه.
توروخدا کمکم کنین.
ترس داره دیوونم میکنه.ده تومن ندارم😔

29 پاسخ 772 بازدید


عدم فعالیت تخمدان ها

سلام به همگی .
من امروز ۵ سیکلم بود رفتم سونو دکتره بهم گفت اصلا تخمدانهات فعالیت نداشتن و ندارن برام کلومیفن و متفورمین نوشت گفتن ۱۲ سیکل دوباره بیا سونو 😔😔اگر فعال شدن باشد آمپول HCG. میدم بهت.
کسی بوده مثل من این مشکل داشته باشه و برطرف شده باشه .
خیلی ناراحتم

14 پاسخ 471 بازدید


طول نرمال سیروکس چنده

سلام پزشک عزیز
من برا ان تی طول سیروکس39بود امروز رفتم انومالی 30بود خیلی نگران شدم البته دوجای مختلف رفتم ممکنه دستگاه ها اختلاف داشته باشه؟!
الان چیکارکنم خطرناکه؟!

49 پاسخ 843 بازدید


سونو بعد از مصرف لتروزل

سلام عزیزان،من این ماه لتروزل باید مصرف کنم دکتر گفت روز 13 یا 14 پریود برم سونو اندازه فولیکول و ضخامت اندومیتریوز.ولی میفته به پنجشنبه و جمعه که هر جا زنگ زدم تعطیله برم سونو
میشه 12 دوره برم ؟

70 پاسخ 388 بازدید


سونوگرافی خانوم خوب درمشهد

سلام خانومای گل خسته نباشید.کسی تومشهد سونوگرافی خانوم ماهر سراغ داره؟من پیش نرگس افضلی میرفتم امروز زنگ زدم نوبت بگیرم میگ سونوگرافی وزن جنین رو انجام نمیده فقط غربالگری ها.میخوام تشخیصش خوب باشه

11 پاسخ 290 بازدید


ایااستفاده ازروغن میخک دربارداری مجازه

سلام بچه ها ودکترعزیزمیخواستم بپرسم من خیلی دندون درد دارم میخوام ازروغن میخک استفاده میخوام ببینم ضررداره خیلی درددارم کسی تجربه داره جوابمو بده

11 پاسخ 420 بازدید


سلام بچه ها خوبین؟بیاین (تهدید ب سقط

الان من دو روزه لک قهوه ای دارم رفتم دکتر بهم شیاف خارجی داد
گف تهدید ب سقطی 😪
کسی مثل من بوده؟
بیاین از تجربیاتتون بگین من حالم خوب نیس

122 پاسخ 813 بازدید