شروع غذای کمکی نوزاد
سلام.من دو روزه غذای پسرمو شروع کردم فرنی بهش میدم ولی اصلا نمیخوره با زبونش میریزه بیرون.نباتم داخلش میندازم.باید چیکار کنم؟
سوالم درمورد غربالگری اول بیاین لطفا تجربه دارا
سلام به همگی من طبق اولین روز آخرین پری می رم توی ۱۲ هفتگی میخوام یه زمانی بزم که حداقل جنسیت رو هم تشخیص بده به نظرتون چه زمانی برم همین فردا دکتر برام زده فردا برم یا بزارم چند روز دیگه
شما چه زمانی رفتید که جنسیت رو حدس زد براتون ممنون میشم همه جواب بدن من بارداری اولمه اصلا تجربه ندارم🙏🌹
تفسیر سونو NT
سلام دکتر اوما و دوستان
من دیروز غربالگری اولمو انجام دادم لطفن سونو منو تفسیر کنید
مخصوصن از اون قسمت داپلر هیچی متوجه نمیشم
دوستان این ازمایشه که پودر گلوکز میخوری قند یکساعته رو ارمایش میدی کی باید بدیم
دکتر من تو هفته ی 9 برام نوشته بین چکاپ های اول بارداری انجام بدم البته قندم لب مرز بود ولی الان تو نت دیدم زده هفته ی 25 ایناست اشتباه نشده؟؟
سلام سلام منم مامان احسان کیسه آبم پاره شدودوقلوهام به دنیااومدن
درهفته۳۴بارداری ساعت۶صبح کیسه آبم پاره شدخداروشکر۳نفرمون خوبیم امابچهام خیلی ریزن وواقعاسخته جمع وجورکردنشون..میرم بازدقیق میام تعریف میکنم براتون😍
سلام خانومای شیرازی چه دکتری سزارین اختیاری انجام میده
شبتون بخیر خ
اگه دکتری سراغ دارین سزارین اختیاری شیراز انجام بدن لطفا بهم معرفی کنید
دوستان کسی هست با رابط به بچش شیر بده؟
سوالمو تو تاپیکم پرسیدم. من خیلی تو شیردهی مشکل دارم هنوز نتونستم درست به بچم شیر بدم و بچم زیر سینم گریه میکنه همش نغ میزنه.سینخپه هام خیلی سنگینه و نوکش کوچیکه. من با شیردوش هم قبلش نوکشو بزرگ میکنم اما خیلی تفاوتی نکرد اینقدر بی قراری میکنه زیر سینم که آخر مجبور میشم یا بدوشم تو شیشه یا شیرخشک بدم بهش. واقعا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم. حالا با رابط سینه میگیره سینمو اما نمیدونم از تو رابط شیر درمیاد یا نه؟ توروخدا اگه ایده ای دارین کمکم کنین . چه دکتری برم پیش کی برم مشکلمو حل میکنه. دلم نمیخاد بچم شیر خشکی بشه!
سلام نوزاد داران بیان کمک
بچه ها و دکتر محترم اوما نوزادم شیش ماهشه. مولتی ویتامین روزی چند قطره همچنین قطره اهن روزی چند قطره؟قطره اهن خارجیش با ایرانیش فرقی نداره همشون رو باید یه اندازه بدیم؟قطره پدی لاکت رو چند قطره میدین؟
وجود ساک حاملگی و عدم مشاهده جنین در 7هفته
خانم دکتر من آخرین پریودیم 7اسفند بوده بعد الان تو7هفته هستم سونو بم گف7هفته ای دوبار سونو شکمی برای تشکیل قلب دکتر برام نوشته هر دوبار که رفتم گفتن ک ساک حاملگی شکل گرفته ولی جنینی نمیبینن
حالا دکتر بهم گفته باید بری بیمارستان بستری بشی سقط کنی دارم اصلا دیوووونه میشم من میگم شاید هنوز 8هفتم نیست بمونم شاید بچم رشد کرد ایشالله خیلی ناراحتم دارم نابود میشم توروخدا اگ میشه کمکم کنید احتمالش هست بیشتر بمونم بچم رشد کنه
بخیه جذبی یا کشیدنی کدومش بهتره؟
سلام من قراره سزارین بشم الان به این فکر افتادم که کدوم نوع بخیه بهتره و جاش کمتر میمونه و اینکه با توجه به اینکه بیمارستانم دولتیه قبول میکنن اگه هر کدوم بهتر باشه رو خودم تهیه کنم و ببرم؟
عفونت ادراری شدید و درمانش
سلام خدمت پزشکمحترم اومامن ازمایش ادرارو کشت ادرار دادم میخاستم بدونم کدومانتی بیوتیک روی عفونتم تاثیر داره و همچنین برا شیردهی ضرر نداره ؟ چ دوز و چن ساعت یکبار استفاده کنم؟
سلام خانم دکتر و اومایی ها
بعد سرکلاژ دکتر برام شیاف نوشته و ب خودم چیزی نگفت ولی داروخانه روش برچسب زده که واژینال
در صورتی که قبلا مقعدی استفاده میکردم الان واژینال استفاده کنم؟
تیره شدن پوست بدن
سلام بچه ها خوبین پوست بدن تیره شده مخصوصا ناحیه خصوصی چکار کنم تا دوباره مثل قبل بشه راه حل بدین
خانوم ها تووی تهران و کرج توروخدا بیاین جواب بدین
من میخوام سزارین کنم.دکترم گف ده تومن میشه هزینش اختیاریه.
بیمارستان هشت تومن میگیره.
چیکار میتونم بکنم ک بیمه قبول بکنه؟
بیمه،م نیروهای مسلحه.
توروخدا کمکم کنین.
ترس داره دیوونم میکنه.ده تومن ندارم😔
عدم فعالیت تخمدان ها
سلام به همگی .
من امروز ۵ سیکلم بود رفتم سونو دکتره بهم گفت اصلا تخمدانهات فعالیت نداشتن و ندارن برام کلومیفن و متفورمین نوشت گفتن ۱۲ سیکل دوباره بیا سونو 😔😔اگر فعال شدن باشد آمپول HCG. میدم بهت.
کسی بوده مثل من این مشکل داشته باشه و برطرف شده باشه .
خیلی ناراحتم
طول نرمال سیروکس چنده
سلام پزشک عزیز
من برا ان تی طول سیروکس39بود امروز رفتم انومالی 30بود خیلی نگران شدم البته دوجای مختلف رفتم ممکنه دستگاه ها اختلاف داشته باشه؟!
الان چیکارکنم خطرناکه؟!
سونو بعد از مصرف لتروزل
سلام عزیزان،من این ماه لتروزل باید مصرف کنم دکتر گفت روز 13 یا 14 پریود برم سونو اندازه فولیکول و ضخامت اندومیتریوز.ولی میفته به پنجشنبه و جمعه که هر جا زنگ زدم تعطیله برم سونو
میشه 12 دوره برم ؟
سونوگرافی خانوم خوب درمشهد
سلام خانومای گل خسته نباشید.کسی تومشهد سونوگرافی خانوم ماهر سراغ داره؟من پیش نرگس افضلی میرفتم امروز زنگ زدم نوبت بگیرم میگ سونوگرافی وزن جنین رو انجام نمیده فقط غربالگری ها.میخوام تشخیصش خوب باشه
ایااستفاده ازروغن میخک دربارداری مجازه
سلام بچه ها ودکترعزیزمیخواستم بپرسم من خیلی دندون درد دارم میخوام ازروغن میخک استفاده میخوام ببینم ضررداره خیلی درددارم کسی تجربه داره جوابمو بده
سلام بچه ها خوبین؟بیاین (تهدید ب سقط
الان من دو روزه لک قهوه ای دارم رفتم دکتر بهم شیاف خارجی داد
گف تهدید ب سقطی 😪
کسی مثل من بوده؟
بیاین از تجربیاتتون بگین من حالم خوب نیس




