Ooma

جای واکسن یکسالگی‌ دخترم

خانم‌دکتر واکسن‌یکسالگی دخترمو ده روز پیش زدم جاش قرمزه...برامده نیست فقط قرمزه..طبیعیه؟

3 پاسخ 979 بازدید


سلام دوستان این تفسیر سونو رو میشه بگید ؟؟؟

ممنونم خانم ها این سونو خواهرم هست‌
الان ۳ هفته که پریود هست و گفتند که کیست داره

21 پاسخ 328 بازدید


سلام دوستان درمورد گرفتگی شکم سوال دارم

دوستان من دوسه روزه سمت راست رحمم گاهی ی گرفتگی حس میکنم خفیف و قابل تحمله ولی خب هست روزی چند مرتبه تکرار میشه دقیقا جایی ک ساک بارداری بود البته سونوی قلب ک رفتم ساک بارداری وسط بود ولی موقع سونوی ساک ی گوشه سمت راست بود حالا هم همونجا گرفتگی داره اوایل بارداری هم این حسو داشتم ی مدت نبود باز پیداش شده طبیعیه؟

9 پاسخ 391 بازدید


طول سرویکس سرکلاژ پساری

سلام ماماهای عزیز اوما و مامان های گل
من توی هفته ۱۳ سونو واژینال طول سرویکس ۲۴ م م برام زد و سرکلاژ شدم و چند روز پیش توی ۱۷ هفته و ۱ روز ازمایش و سونو غربالگری که دادم از طریق شکمی برام ۲۲ م م زده
میخوام بدونم این اختلاف ۲ م م برای نوع سونوگرافی شکمی و واژیناله؟و گاهی داخل واژنم و رحمم حس سنگینی دارم که نمیتونم بشینم وجنین خلفی وبریچ میباشد ایا این درد هاوسنگینی ها طبیعیه؟؟؟و اگر طول سرویکس پایین تر امد باید چکار کرد؟سرکلاژ دوباره انجام میشه؟یا پساری؟شنیدم پساری عفونت میاره؟؟؟و این طول سرویکس تا هفته چند خطر داره؟

150 پاسخ 2,108 بازدید


چی بخورم که دوباره شیر بیاد تو سینم؟؟؟؟؟

سلام متاسفانه سینم دیگه هرجی بچه مک میزنه شیرش شده در حد دوسه قطره...ممکنه چیزی بخورم دوباره سینم چر شیر شه یا نه؟؟؟؟؟

1 پاسخ 503 بازدید


کیا شوهراشون قرص سلن پلاس مصرف کردن؟

سلام میخوام تقویتی بخرم برای شوهرم بین سلن پلاس و استریژن موندم کدوم و بخرم

21 پاسخ 502 بازدید


چه آزمایشی هست ؟

پزشک اوما این چه آزمایشی هست ؟

3 پاسخ 352 بازدید


جوش روی بدن دخترم

سلام روی تن دخترم از این جوشا زدع نمیدونم مال چیه اگر شما تجربع ای دارید بگید ممنون از دیروز دیدمشون

6 پاسخ 415 بازدید


دخترم ۳ ماهشه به زور توی خواب فقط شیر منو میخوره

گشنش هم باشه به زور شیرمو مسخوره بعد ۵ دقیقه ول میکنه ولی همون لحظه اگه شیشه بزارم دهنش میخوره
چیکار کنم
حیف شیر نیست؟
من خودم اگه دوباره نی نی بشم فقط شیر میخوردم 😁
والا بوخودا

15 پاسخ 535 بازدید


اسپری لیدوکائین برای دندون دردسه ماهه اخر بارداری

سلام به پزشک اوما و مامانا... من بخاطر دندون درد شدیدم ک واقعا دیگه طاقتمو بریده بود اسپری لیدوکایین زدم.. دندون عقلمه هنوز درنیومده فشار اورده ب کل فک و صورتم حتی همون قسمت سرم هم درد داره ک دوس دارم سرمو بکوبم به دیوار از دردش.. شبا خواب ندارم مثل دیوونه ها همش توی خونه درحال راه رفتنم... الان این اسپری شنیدم توی بارداری مجازه.. واقعا مجبور ب مصرفش شدم... به بچم آسیبی نمیرسه؟؟؟

20 پاسخ 4,800 بازدید


تفسیر آز مایش اسپرم

با سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستای مهربونم
لطفا این آزمایش اسپرم رو تفسیر کنین
با تشکر 🌹

11 پاسخ 409 بازدید


علت سوختگی پای نوزاد

سلام دکتر جان برادرزادم یک سال و دوماهشه، چندبار پوشکشو تعویض کردیم هر نوع پمادی به ذهنمون رسیده زدیم ولی پاش بدجور سوخته، نصف دندوناشو در آورده و فکر نکنیم بخاطر اون باشه، در ضمن شیرخشکشو قطع کردن و طبق نظر یه آشنا بهش شیر گاو میدن نمیدونم اینا ربطی داره به این موضوع یا نه، بنظر شما علت سوختگی پاش چیه و چه پمادی بزنیم؟ عکسشو براتون میذارم

4 پاسخ 1,070 بازدید


سلام خانما حرکات نی نیم چرا انقده کمه دیگه دارم دیوونه میشم

خانما اصلا خیلی کمه هر چی هم میخورم شاید یکی دو بار ی تکونی بده بعد دیگه هیچی نمی‌فهمم تو رو خدا بگین مشکلیه ...هفته پیشم صدا قلبشو گوش کردم ولی حرکاتش کمه جفتمم قدامیه ...همش میگن هفته ات بره بالا ...الان دیگه باید خوب حس کنم سه چهار روزه خیلی کم شده ..هر چی میخوام بیخیال بشم نمیشه..

72 پاسخ 734 بازدید


بچه ام دستاشو خیلی مک میزنه چکار کنم

سلام، پسرم ۴ ماه و ۱۰ روزشه خیلی دستاشو میخوره همش انگشتاشو مک میزنه حتی بلافاصله بعد از شیردهی
آب دهنشم مدام میریزه شیر خودمو میخوره خیلی سعی کردم ب جای انگشت پستونک بهش بدم اصلا نمیگیره چکار کنم آب دهنش تریزه دستاشم نخوره؟

24 پاسخ 683 بازدید


درد ناف در بارداری

من امروز سرکار رفتم و خیلی چیزی نخوردم راه برگشت هم از ونک تا پیروزی با موتور برگشتیم الان دلم سفت شده و دور نافم خیلی درد میکنه

9 پاسخ 593 بازدید


من هنوز پریود نشدم تا کی طبیعی هست ؟

نزدیک ۳ ماهه زایمان (سزارین)کردم ، فقط یکی دو روز درد کم حالت پریود داشتم یه لک خیلی ریز هم یه بار دیدم ، منتظر بودم خونریزی شروع شه ولی نشد
کی پریود میشم پس ؟ و تا کی احتمال بارداری زیاد هست؟
استرس گرفتم نکنه باردارم !

8 پاسخ 395 بازدید


ترشحات سبز رنگ در بارداری

سلام روزتون بخیرم
من هفته۱۸ بارداری هستم ،ترشحات سبز رنگ و بد بو دارم(شبیه بو ترش شدگی) و تقریبا ابکی (پنیری نیست)خارش و سوزش هم ندارم ،آزمایش هم دادم عفونت ادراری نداشتم ،چند روزی هم هست قسمت استخوان لگن و پاهام درد میکنه ،قرصهای سفکسیم هم چند دوره استفاده کردم ،ممکنه عفونت واژینال داشته باشم؟راه حل چیه؟

سه بارم از اول بارداری سونو دادم عفونت نشون نداده

9 پاسخ 722 بازدید


سلام میشه اگر اطلاعی دارین بگین باید ناشتا باشم یا نه

دکتر برام هفته ۲۸ این آزمایش هارو نوشته

15 پاسخ 397 بازدید


سونو تشکیل قلب نینی

سلام روز بخیر
من امروز رفتم سونو و خدارو هزاران مرتبه شکر همه چیز اوکی بود.
اون لحظه همه رو دعا کردم و خیلی‌هاتونو به اسم یاد کردم از خدا خواستم آرزوی هیچ چیزی رو به دل هیچکس نذاره
الان فقط میخاستم یک موضوع رو به دوستایی که تو شرایط من هستن بگم، از کم و زیاد شدن علائم بارداریتون نترسین چون کاملا طبیعیه. با استرس داشتن کلی سم وارد خونتون میکنین که فقط روند رشد نینیتون رو کند میکنه و بهش آسیب میزنید پس نگران نباشید و فقط انرژی مثبت دورتون جمع کنید
اول از همه... الهی که خدا نعمتشو به همه اونایی که آرزوشو دارن بده
دوم اینکه همه نینی‌ها سالم و سلامت پا به جمع خانواده‌هاشون بذارن
آمین
محتاج دعاتونم

594 پاسخ 1,083 بازدید


بارداری بعد هز سقط

ایا امکان داره در دوران تخمک گذاری بعد از سقط باردار شد؟

20 پاسخ 480 بازدید