جای واکسن یکسالگی دخترم
خانمدکتر واکسنیکسالگی دخترمو ده روز پیش زدم جاش قرمزه...برامده نیست فقط قرمزه..طبیعیه؟
سلام دوستان این تفسیر سونو رو میشه بگید ؟؟؟
ممنونم خانم ها این سونو خواهرم هست
الان ۳ هفته که پریود هست و گفتند که کیست داره
سلام دوستان درمورد گرفتگی شکم سوال دارم
دوستان من دوسه روزه سمت راست رحمم گاهی ی گرفتگی حس میکنم خفیف و قابل تحمله ولی خب هست روزی چند مرتبه تکرار میشه دقیقا جایی ک ساک بارداری بود البته سونوی قلب ک رفتم ساک بارداری وسط بود ولی موقع سونوی ساک ی گوشه سمت راست بود حالا هم همونجا گرفتگی داره اوایل بارداری هم این حسو داشتم ی مدت نبود باز پیداش شده طبیعیه؟
طول سرویکس سرکلاژ پساری
سلام ماماهای عزیز اوما و مامان های گل
من توی هفته ۱۳ سونو واژینال طول سرویکس ۲۴ م م برام زد و سرکلاژ شدم و چند روز پیش توی ۱۷ هفته و ۱ روز ازمایش و سونو غربالگری که دادم از طریق شکمی برام ۲۲ م م زده
میخوام بدونم این اختلاف ۲ م م برای نوع سونوگرافی شکمی و واژیناله؟و گاهی داخل واژنم و رحمم حس سنگینی دارم که نمیتونم بشینم وجنین خلفی وبریچ میباشد ایا این درد هاوسنگینی ها طبیعیه؟؟؟و اگر طول سرویکس پایین تر امد باید چکار کرد؟سرکلاژ دوباره انجام میشه؟یا پساری؟شنیدم پساری عفونت میاره؟؟؟و این طول سرویکس تا هفته چند خطر داره؟
چی بخورم که دوباره شیر بیاد تو سینم؟؟؟؟؟
سلام متاسفانه سینم دیگه هرجی بچه مک میزنه شیرش شده در حد دوسه قطره...ممکنه چیزی بخورم دوباره سینم چر شیر شه یا نه؟؟؟؟؟
کیا شوهراشون قرص سلن پلاس مصرف کردن؟
سلام میخوام تقویتی بخرم برای شوهرم بین سلن پلاس و استریژن موندم کدوم و بخرم
چه آزمایشی هست ؟
پزشک اوما این چه آزمایشی هست ؟
جوش روی بدن دخترم
سلام روی تن دخترم از این جوشا زدع نمیدونم مال چیه اگر شما تجربع ای دارید بگید ممنون از دیروز دیدمشون
دخترم ۳ ماهشه به زور توی خواب فقط شیر منو میخوره
گشنش هم باشه به زور شیرمو مسخوره بعد ۵ دقیقه ول میکنه ولی همون لحظه اگه شیشه بزارم دهنش میخوره
چیکار کنم
حیف شیر نیست؟
من خودم اگه دوباره نی نی بشم فقط شیر میخوردم 😁
والا بوخودا
اسپری لیدوکائین برای دندون دردسه ماهه اخر بارداری
سلام به پزشک اوما و مامانا... من بخاطر دندون درد شدیدم ک واقعا دیگه طاقتمو بریده بود اسپری لیدوکایین زدم.. دندون عقلمه هنوز درنیومده فشار اورده ب کل فک و صورتم حتی همون قسمت سرم هم درد داره ک دوس دارم سرمو بکوبم به دیوار از دردش.. شبا خواب ندارم مثل دیوونه ها همش توی خونه درحال راه رفتنم... الان این اسپری شنیدم توی بارداری مجازه.. واقعا مجبور ب مصرفش شدم... به بچم آسیبی نمیرسه؟؟؟
تفسیر آز مایش اسپرم
با سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستای مهربونم
لطفا این آزمایش اسپرم رو تفسیر کنین
با تشکر 🌹
علت سوختگی پای نوزاد
سلام دکتر جان برادرزادم یک سال و دوماهشه، چندبار پوشکشو تعویض کردیم هر نوع پمادی به ذهنمون رسیده زدیم ولی پاش بدجور سوخته، نصف دندوناشو در آورده و فکر نکنیم بخاطر اون باشه، در ضمن شیرخشکشو قطع کردن و طبق نظر یه آشنا بهش شیر گاو میدن نمیدونم اینا ربطی داره به این موضوع یا نه، بنظر شما علت سوختگی پاش چیه و چه پمادی بزنیم؟ عکسشو براتون میذارم
سلام خانما حرکات نی نیم چرا انقده کمه دیگه دارم دیوونه میشم
خانما اصلا خیلی کمه هر چی هم میخورم شاید یکی دو بار ی تکونی بده بعد دیگه هیچی نمیفهمم تو رو خدا بگین مشکلیه ...هفته پیشم صدا قلبشو گوش کردم ولی حرکاتش کمه جفتمم قدامیه ...همش میگن هفته ات بره بالا ...الان دیگه باید خوب حس کنم سه چهار روزه خیلی کم شده ..هر چی میخوام بیخیال بشم نمیشه..
بچه ام دستاشو خیلی مک میزنه چکار کنم
سلام، پسرم ۴ ماه و ۱۰ روزشه خیلی دستاشو میخوره همش انگشتاشو مک میزنه حتی بلافاصله بعد از شیردهی
آب دهنشم مدام میریزه شیر خودمو میخوره خیلی سعی کردم ب جای انگشت پستونک بهش بدم اصلا نمیگیره چکار کنم آب دهنش تریزه دستاشم نخوره؟
درد ناف در بارداری
من امروز سرکار رفتم و خیلی چیزی نخوردم راه برگشت هم از ونک تا پیروزی با موتور برگشتیم الان دلم سفت شده و دور نافم خیلی درد میکنه
من هنوز پریود نشدم تا کی طبیعی هست ؟
نزدیک ۳ ماهه زایمان (سزارین)کردم ، فقط یکی دو روز درد کم حالت پریود داشتم یه لک خیلی ریز هم یه بار دیدم ، منتظر بودم خونریزی شروع شه ولی نشد
کی پریود میشم پس ؟ و تا کی احتمال بارداری زیاد هست؟
استرس گرفتم نکنه باردارم !
ترشحات سبز رنگ در بارداری
سلام روزتون بخیرم
من هفته۱۸ بارداری هستم ،ترشحات سبز رنگ و بد بو دارم(شبیه بو ترش شدگی) و تقریبا ابکی (پنیری نیست)خارش و سوزش هم ندارم ،آزمایش هم دادم عفونت ادراری نداشتم ،چند روزی هم هست قسمت استخوان لگن و پاهام درد میکنه ،قرصهای سفکسیم هم چند دوره استفاده کردم ،ممکنه عفونت واژینال داشته باشم؟راه حل چیه؟
سه بارم از اول بارداری سونو دادم عفونت نشون نداده
سلام میشه اگر اطلاعی دارین بگین باید ناشتا باشم یا نه
دکتر برام هفته ۲۸ این آزمایش هارو نوشته
سونو تشکیل قلب نینی
سلام روز بخیر
من امروز رفتم سونو و خدارو هزاران مرتبه شکر همه چیز اوکی بود.
اون لحظه همه رو دعا کردم و خیلیهاتونو به اسم یاد کردم از خدا خواستم آرزوی هیچ چیزی رو به دل هیچکس نذاره
الان فقط میخاستم یک موضوع رو به دوستایی که تو شرایط من هستن بگم، از کم و زیاد شدن علائم بارداریتون نترسین چون کاملا طبیعیه. با استرس داشتن کلی سم وارد خونتون میکنین که فقط روند رشد نینیتون رو کند میکنه و بهش آسیب میزنید پس نگران نباشید و فقط انرژی مثبت دورتون جمع کنید
اول از همه... الهی که خدا نعمتشو به همه اونایی که آرزوشو دارن بده
دوم اینکه همه نینیها سالم و سلامت پا به جمع خانوادههاشون بذارن
آمین
محتاج دعاتونم
بارداری بعد هز سقط
ایا امکان داره در دوران تخمک گذاری بعد از سقط باردار شد؟




